On keegi tarbinud hiinas kopeeritud pihusteid? Olid hea hinnaga 60eur 4tk ja läksin seda teed aga nüüd hakkasin mõtlema, et mis ma selle hinna eest tegelt saada võisin. Tegu on siemens deka 630cc koopiatega. Üks kolb läks ka katki see paningi mõtlema, sest teised kolbid kõik ilusad. Eks seal oli kindlasti seade vigu ka algul aga tahaks teada inimeste arvamust kes nende koopiatega kokku on puutunud, et kas sõidate endiselt nendega või olete välja vahetanud? Ja Kus neid normaalse hinnaga kontrollida saab või on mõni lihtne kodune lahendus kontrollimiseks?
Panen lingi ka milline välja näeb https://www.aliexpress.com/item/New-per ... 0a75209bac
Hiina pihustid
Re: Hiina pihustid
Truumu diagnostikas saad lasta ära kontrollida.
Subaru originaalajude seadistamine.
Re: Hiina pihustid
Kogemus olemas bosch 440cc hiinakatega. Kahjuks negatiivne.
Seadistamisel näed kõvasti vaeva. Lõpuks kui seadesse saime oli tulemus suht jama. Boosti ajal jõnksutas ja tühikäik oli hullem kui mõnel pekkis karpaga vene masinal. Hiljem tehnoülevaatusel selgus et co oli selline et torust tuli otse bensiini. Nüüdseks hiinakad asendatud originaalidega. Kogu seadistus tuli uuesti teha.
Seadistamisel näed kõvasti vaeva. Lõpuks kui seadesse saime oli tulemus suht jama. Boosti ajal jõnksutas ja tühikäik oli hullem kui mõnel pekkis karpaga vene masinal. Hiljem tehnoülevaatusel selgus et co oli selline et torust tuli otse bensiini. Nüüdseks hiinakad asendatud originaalidega. Kogu seadistus tuli uuesti teha.
Re: Hiina pihustid
Mul ka mõne aja tagune kogemuse ~600cc Hiinakatega. Kõik toimis ja isegi tühikäik oli ühtlane kuni ühel hetkel (peale ca nädalat sõitmist) masin enam korralikult ei töötanud. Ja mis uurides välja tuli: üks pihusti oli poolpidune, vahepeal toimis, vahepeal jupsis. Sai poolpidune välja vahetatud samasuguse Hiinaka vastu ja kulus umbes kaks päeva kui hakkas tuttav jupsimine pihta - järgmine pihusti (ka teise silku oma) oli sarnaselt saba andnud. Peale seda läksid orikad Siemens Dekad peale ja pole siiani 2-3 aasta vältel probleeme olnud.
Kui poleks vahelejätmisele kohe reageerinud, oleks kindlasti boosti all mootori ära lõhkunud.
Kui poleks vahelejätmisele kohe reageerinud, oleks kindlasti boosti all mootori ära lõhkunud.
Lauda nitro
Re: Hiina pihustid
Tühikäik ja jõnksutamine oli mul ka nagu pinnuks silmas ja ilma boostita alas oli seadistamine ka võimatu ei tulnud seda tunnet, et midagi paika saaks. Targem on vist originaale otsima hakata.
Re: Hiina pihustid
Kust tuleb üldse idee, et kõige olulisem osa pritse süsteemist panna juba ette teada Hiina p**k ja siis loota, et tulemus tuleb SUPER???
Kui raha on vähe ja tahad head tulemust, siis osta kasutatud tehase auto originaal pihustid ja lase need ära kontrollida või kannata X kuud ja kogu raha kvaliteetsete uute jaoks.
Arvutage korra kokku, kui palju rahaliselt te oma aega ja varuosi kulutate X korda mootorit remontides, et säästa paarsada eurot.
Saan aru, et ka need mootoriremondid tehakse võimalikult odavalt aga mõte jääb samaks.
See jutt on vaid aastate pikkusest kogemusest, mitte ülbitsemiseks.
Enamus siin kasutavad neid Hiina tükke ühe kaupa elus ühe auto peal aga reaalselt, kui oled pidanud 15 auto peal sama jama nägema, siis saab selgeks,
et minimaalselt 2/3 samasugustest replica toodetest on rämps ja ei toimi nii nagu originaal toode ning tekib selline hoiak nagu te praegusest lausest lugeda võite.
Nii lihtsalt ei jõua reaalselt mitte kuhugi oma töödega, kui pead järjest probleemide ümber tiirutama, mille klient on endale ise loonud.
Loomulikult on ka inimeste eeldused toimivast turbosüsteemist erinevad.
Mina eeldan, et asi töötab tehaseväärselt 3x suurema võimsusega ning ka kestab sama kaua, mõnele on täiesti OK ka stock aju stiilis sõita,
kus sitemal juhul ei ole ei normaalset tühikäiku ega ka normaalset seadet põhjagaasil ja pill jõnksutab ning sureb välja suvalistel hetkedel.
Sama moodi ei häiri paljusid, et boost on igal gaasi vajutusel või olenevalt auto seismise pikkusest erinev.
Jah saan aru, et kvaliteetne WG on 5x+ kallim, kui Hiinakas aga küsimus ei ole kas tulevad probleemid, vaid MILLAL need probleemid tulevad.
Ja nagu ikka tulevad need probleemid üldjuhul kõige ebasobivamal hetkel mitme asja kokkulangemisega ning võivad minna omajagu kulukaks või liiklusohtlikuks.
Kahju on lihtsalt vaadata, et inimesed on kvaliteetsete osade eest nõus mitmekordselt maksma, algul ostetakse Hiina s*tt ja
siis kui aru saadakse, et see ongi Hiina s*tt, siis ostetakse kvaliteetne toode asemele.
Parimal juhul leitakse vanale osale järgmine ohver, kes alustab saagaga otsast peale ja saadakse endale mingigi osa rahast tagasi.
Ainukesed liikuvate osadega Hiina asjad, mis on minul probleemi vabalt toiminud eeldusel, et tutikas toode on ideaalses töökorras, on olnud Blow-Off klapid aga need ka kindlad mudelid.
Kui raha on vähe ja tahad head tulemust, siis osta kasutatud tehase auto originaal pihustid ja lase need ära kontrollida või kannata X kuud ja kogu raha kvaliteetsete uute jaoks.
Arvutage korra kokku, kui palju rahaliselt te oma aega ja varuosi kulutate X korda mootorit remontides, et säästa paarsada eurot.
Saan aru, et ka need mootoriremondid tehakse võimalikult odavalt aga mõte jääb samaks.
See jutt on vaid aastate pikkusest kogemusest, mitte ülbitsemiseks.
Enamus siin kasutavad neid Hiina tükke ühe kaupa elus ühe auto peal aga reaalselt, kui oled pidanud 15 auto peal sama jama nägema, siis saab selgeks,
et minimaalselt 2/3 samasugustest replica toodetest on rämps ja ei toimi nii nagu originaal toode ning tekib selline hoiak nagu te praegusest lausest lugeda võite.
Nii lihtsalt ei jõua reaalselt mitte kuhugi oma töödega, kui pead järjest probleemide ümber tiirutama, mille klient on endale ise loonud.
Loomulikult on ka inimeste eeldused toimivast turbosüsteemist erinevad.
Mina eeldan, et asi töötab tehaseväärselt 3x suurema võimsusega ning ka kestab sama kaua, mõnele on täiesti OK ka stock aju stiilis sõita,
kus sitemal juhul ei ole ei normaalset tühikäiku ega ka normaalset seadet põhjagaasil ja pill jõnksutab ning sureb välja suvalistel hetkedel.
Sama moodi ei häiri paljusid, et boost on igal gaasi vajutusel või olenevalt auto seismise pikkusest erinev.
Jah saan aru, et kvaliteetne WG on 5x+ kallim, kui Hiinakas aga küsimus ei ole kas tulevad probleemid, vaid MILLAL need probleemid tulevad.
Ja nagu ikka tulevad need probleemid üldjuhul kõige ebasobivamal hetkel mitme asja kokkulangemisega ning võivad minna omajagu kulukaks või liiklusohtlikuks.
Kahju on lihtsalt vaadata, et inimesed on kvaliteetsete osade eest nõus mitmekordselt maksma, algul ostetakse Hiina s*tt ja
siis kui aru saadakse, et see ongi Hiina s*tt, siis ostetakse kvaliteetne toode asemele.
Parimal juhul leitakse vanale osale järgmine ohver, kes alustab saagaga otsast peale ja saadakse endale mingigi osa rahast tagasi.
Ainukesed liikuvate osadega Hiina asjad, mis on minul probleemi vabalt toiminud eeldusel, et tutikas toode on ideaalses töökorras, on olnud Blow-Off klapid aga need ka kindlad mudelid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Hiina pihustid
Sai kodustes tingimustes proovitud, et mis need hiina junnid siis teevad ja peab ütlema, et ma arvasin hullemat. Originaalidega võrreldes lasevad vist rohkem ühte kohta mitte lehtrisse. Muud ei oska öelda, pole silma selle kohapealt 
https://www.youtube.com/watch?v=tAz7GqTRFHc

https://www.youtube.com/watch?v=tAz7GqTRFHc