1. leht 4-st
Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider -> NOTURBO
Postitatud: 31.08.2006 23:46
Postitas veider
Opel Kadett GSI 2.0 85kw 89a. valge
Istusime siis tõnniga ja kuulasime kevadtormil oma volvo 13'nes raadiot ja ajasime 3 päeva niisama möla. Teema kandus tihti autode peale ja jutustas siis tõnis, et ehitanud üks sõber tal gsi millel 4 käiguga alles pidamine hakkas tulema ja nii jõhkralt edasi timmind, et tartu võru maanteed pidi kell põhjas liigutud. Rääkisin siis kogematta vennalegi loo ja ükspäev vaatan, et õuepeal seisab mingi imelik valge konn... Siis astus tuppa vend kes kohe suurest erutusest teatas, et sellest konnast saab turbokonn. Hetkel autost veel niipalju, et sisselase veidi kiiruga tehtud ja tuleb ümber teha....
Autole paigaldatud juppidest:
KKK26
Audi wastegate
Nissan 200sx vahejahuti
Kellad: Boost, A/F, Oil
Lisapihusti (vajadusel)
Garaazis seisvad, paigaldamist ootavad jupid:
Mahle +0.5 mõõdus kolvid
Sachsi tugevdatud katetega originaalketas koos survelaagriga
Lõpuks pärast plaanitud 3 kiirendusvõistlust mis tehniliste probleemide ja puhkuse tõttu on vahele jäänd sai täna 2 autoga raadil võidu proovitud. Enda 525 mis chipitud sai veerand maaga pähe ja S6 4.2 mootoriga 2x kaotasin esimese 1 autopikkusega ja teise 1.5 või 2 autopikkusega. Esimese katsel sai natuke stardis liialdatud ja ratta esimese 2 käiguga natuke palju ringi lastud. Algul rabas eest, aga poole maa peal hakkasin selgelt järgi rebima. Teisel sõit läks luhta kuna kasutasin lisapihustit mille lüliti käigukangi küljes

Üjutas kogu sisselaske üle...Sõidud rõhuga 0.6 bari, pildid on natuke vananend, st. voolik ei lähe enam tule juurest sisse vaid parema rattakoopast...

Postitatud: 01.09.2006 0:01
Postitas Kuuno
väga normaalne, ise tegin kah kunagi taolist säästu projekti ja hea on kui keegi ehitab nii...
Re: Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider
Postitatud: 01.09.2006 2:13
Postitas Marko
veider kirjutas:
Autole paigaldatud juppidest:
KKK26
Audi wastegate
Nissan 200sx vahejahuti
Kellad: Boost, A/F, Oil
Lisapihusti (vajadusel)
Garaazis seisvad, paigaldamist ootavad jupid:
Mahle +0.5 mõõdus kolvid
Sachsi tugevdatud katetega originaalketas koos survelaagriga
kas bensupump vana, pihustid originaalid, sidurikorv originaal, aju originaal, kütuserõhu regulaator puudu, summuti muutmata, jne jne... ma imestan et see sul nii hästi liigub

originaal kolvid sees? kas radikas sobib ilusti ette?
millega mõõdetud 400m kiiruseks 160km/h ???
edu ehitamisel, tahaks siis laupäeval piibel sinu aparaati ka uudistada ja ka mõned mõõtmised teha

Re: Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider
Postitatud: 01.09.2006 9:43
Postitas veider
Marko kirjutas:veider kirjutas:
Autole paigaldatud juppidest:
KKK26
Audi wastegate
Nissan 200sx vahejahuti
Kellad: Boost, A/F, Oil
Lisapihusti (vajadusel)
Garaazis seisvad, paigaldamist ootavad jupid:
Mahle +0.5 mõõdus kolvid
Sachsi tugevdatud katetega originaalketas koos survelaagriga
kas bensupump vana, pihustid originaalid, sidurikorv originaal, aju originaal, kütuserõhu regulaator puudu, summuti muutmata, jne jne... ma imestan et see sul nii hästi liigub

originaal kolvid sees? kas radikas sobib ilusti ette?
millega mõõdetud 400m kiiruseks 160km/h ???
edu ehitamisel, tahaks siis laupäeval piibel sinu aparaati ka uudistada ja ka mõned mõõtmised teha

Benupump on suht vana jah 89a.

eip teine pump tuleb veel kapoti alla, need pihustid mis peal toidavad veel imelikul kombel ära kuna panin lisapihusti siis uputas kogu sisselaske üle, sidurikorv orig, aju kah

plaan oli megasquirt aga ei viitsi ameerikast tellida kui kellegil vedeleb võib pakkuda, kütuserõhu regulaatorit ei ole kah jõudnud paigaldada, summutit on terved 20 cm. Radikaga on jah natuke jama kuna wg küljes oleva vooliku klamber tekitas juba augu sisse ja tuli tinutada. 400m on mõõdetud raadil spidoka järgi...

Laupäeval piibele ei tule kuna elan tartus ja tallinnasse eriti ei taha tulla eile raadil juhtus väike õnnetus. Nimelt lendas radikalt 2 cm jupp vahelt ära. Arvati, et võibolla võib plokikaane tihend ära olla st surve radikas. Kuid radikas on omadega suht õhtal olnud algusest peale ja laupäeval pidi raadil midagi toimuma sinna üritan jõuda. Ja kui laiali läheb seda parem saab edasi ehitama hakata..

Postitatud: 03.09.2006 9:11
Postitas uhti
Auto liigub sul täitsa ilusti aga ma ootan seda kui laadimine ületab 1 bari

Vot siis on autol juba jõudu ja minekut

Prõnn, prõnn käik sisse!!!
Postitatud: 03.09.2006 22:36
Postitas veider
uhti kirjutas:Auto liigub sul täitsa ilusti aga ma ootan seda kui laadimine ületab 1 bari

Vot siis on autol juba jõudu ja minekut

Ise kah rahul ja imelisel kombel pidas vastu :D Saak ei olnud üldsegi halb raadil 6 võitu ja 3 kaotust kusjuures 2 kaotust tuli sellepärast, et throttle sensor suri jällegi ära ja ootasin pool ürituse aega uut. Ja ega 0.6 bariga bmw 540 vastu ei saa.... Tõnn pidi tooma uue sensori igaks juhuks, kuna eelmisel päeval paar korda juba nõksutas, aga tema peitis ennast hoopis vastas asuvale autoleeri...:D Homsest hakkab juba mootori lahtikiskumine, kuna ega seda lõbu lahtikiskumata mootoriga kaua ei ole kunagi pidi see juhtuma... plokikaane tihend otsustas töö lepingu üles ütelda...

hm..
Postitatud: 09.09.2006 23:30
Postitas veider
Postitatud: 10.09.2006 0:17
Postitas Miq
kas nagu kuulda ei olnud, et saaled läbi saama hakkavad?
Postitatud: 10.09.2006 21:46
Postitas veider
Miq kirjutas:kas nagu kuulda ei olnud, et saaled läbi saama hakkavad?
Mitte kui midagi ei mingit kõlinat ega midagi mootor käis ilusasti ja mingit kolinat ei olnud. Aga kui keegi teab kuda juhipoolset pooltelge käigukasti küljest lahti saab võib pm saata. Nii siiber juba varsti lõikan relakaga läbi...

Postitatud: 10.09.2006 21:55
Postitas Miq
tõmba. ükskõik kuidas, peaasi ei kuskil tükka välja ei löö. Üldjuhul tulevad välja kui eebel vahele avada ja kangutada.
vid
Postitatud: 27.09.2006 22:29
Postitas veider
Imepisike video mis telefoniga tehtud kahetsen, et kaamerat kaasa ei võtnud masin siis vasakul rajal, paremal bmw 540...
http://www.hot.ee/eur0/fastbug.mpg
Postitatud: 15.10.2006 21:25
Postitas veider
Noo nii kaua aega pole kirjutanud midagi käed koguaeg õlised!!!

Vea miks saaled ringi võttis leitsime üles kui käivitasime, voolik mis õlijahutusradikasse läks oli purunend nii, et asendasime. Täna tegime proovi tiiru muidu ok aga throttle sensor ikka jubib peab homme uue otsima ei hakkand kohe laiali laskma 0.7 bariga natuke aega ringi paugutada...

[/list]
Postitatud: 16.10.2006 23:12
Postitas Jux
kuidas turbo puhus siis ka

Postitatud: 20.10.2006 12:37
Postitas veider
Jux kirjutas:kuidas turbo puhus siis ka

Ilus kena...

@1.3 bar pidamine puudub enamus käikudega, st 4 esimese käiguga

402m aeg suurenes tunduvalt kuna nii kui turbo laadima hakkab võttab ratta ringi täitsa võimatu on sõita... peab oma 185 kummid

225 vastu vahetama, ehk on midagi tolku!
Postitatud: 20.10.2006 14:05
Postitas Marko
veider kirjutas:Jux kirjutas:kuidas turbo puhus siis ka

Ilus kena...

@1.3 bar pidamine puudub enamus käikudega, st 4 esimese käiguga

402m aeg suurenes tunduvalt kuna nii kui turbo laadima hakkab võttab ratta ringi täitsa võimatu on sõita... peab oma 185 kummid

225 vastu vahetama, ehk on midagi tolku!
ei ole tolku, slikke vaja
