Istusime siis tõnniga ja kuulasime kevadtormil oma volvo 13'nes raadiot ja ajasime 3 päeva niisama möla. Teema kandus tihti autode peale ja jutustas siis tõnis, et ehitanud üks sõber tal gsi millel 4 käiguga alles pidamine hakkas tulema ja nii jõhkralt edasi timmind, et tartu võru maanteed pidi kell põhjas liigutud. Rääkisin siis kogematta vennalegi loo ja ükspäev vaatan, et õuepeal seisab mingi imelik valge konn... Siis astus tuppa vend kes kohe suurest erutusest teatas, et sellest konnast saab turbokonn. Hetkel autost veel niipalju, et sisselase veidi kiiruga tehtud ja tuleb ümber teha....
Autole paigaldatud juppidest:
KKK26
Audi wastegate
Nissan 200sx vahejahuti
Kellad: Boost, A/F, Oil
Lisapihusti (vajadusel)
Garaazis seisvad, paigaldamist ootavad jupid:
Mahle +0.5 mõõdus kolvid
Sachsi tugevdatud katetega originaalketas koos survelaagriga
Lõpuks pärast plaanitud 3 kiirendusvõistlust mis tehniliste probleemide ja puhkuse tõttu on vahele jäänd sai täna 2 autoga raadil võidu proovitud. Enda 525 mis chipitud sai veerand maaga pähe ja S6 4.2 mootoriga 2x kaotasin esimese 1 autopikkusega ja teise 1.5 või 2 autopikkusega. Esimese katsel sai natuke stardis liialdatud ja ratta esimese 2 käiguga natuke palju ringi lastud. Algul rabas eest, aga poole maa peal hakkasin selgelt järgi rebima. Teisel sõit läks luhta kuna kasutasin lisapihustit mille lüliti käigukangi küljes
