Tere,
Nimelt purunes 3. silindri kolb ja ülevalt servast sisselaske poole pealt tuli välja korralik tükk...
Kõige tavalisem põhjus on ilmelt Deto?
Samas aga oli ilm külm ja sisselasketemp ei olnud üle 30 kraadi ning selle seadega sai ca 500km sõidetud palju kuumemate ilmadega.
Minu enda üks teooria on, et kolb sai siisepanekul viga. kasutasin voolikuklambrit rõngaste kokkusurumiseks ja mõne kolviga oli parajalt pusimist.
Tõmbe ajal mil kolb purunes oli segu 11.3
Rõnga vahe oli 0,50 ja rõnga kinni jooksmist ka ei kahtlustaks...?
silindri diameeter on 83mm
Rõhku oli 1bar+-0,1
mootor mazda mx5 BP05 1.8L
Tervitades,
Mario
K: Kolvi purunemise põhjus
Re: K: Kolvi purunemise põhjus
sellised asjad huvitaksid mind ka. endal oli hondal selline probleem vanal mootoril et kahe surverõnga vahelt murdus 3cm sein ära sama murdeprofiiliga mis teema algatajal.mina kahtlustasin et mikropraod tehasest või siis ülekuumenemine
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K: Kolvi purunemise põhjus
http://www.ms-motorservice.com/fileadmi ... 02_web.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;