K: Jõud kaob kõrgetel pööretel...
K: Jõud kaob kõrgetel pööretel...
Niisiis kui mootor soojaks läheb hakkab kõrgetel pööretel kui lapi põhja vajutab kiskuma ja jõud raugeb ja vahepeal on ka madalatel pööretel nii. Aga kui täiest põhja ei vajuta käib ilusti...
Segu lahja?
Kirjuta ikka andmeid ka auto kohta, pimesi ei oska keegi sulle midagi soovitada.
Eeldan, et see probleem on sul selle sama 5k eeguse turboprojektiga.
Selgituseks eelmisle teemale lähebki suurem summa just selle peale et auto kohe ilma selliste probleemideta sõitma saada.
Kirjuta ikka andmeid ka auto kohta, pimesi ei oska keegi sulle midagi soovitada.
Eeldan, et see probleem on sul selle sama 5k eeguse turboprojektiga.
Selgituseks eelmisle teemale lähebki suurem summa just selle peale et auto kohe ilma selliste probleemideta sõitma saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Originaal pihustitega pole ka ime ilmselt.
Vaata mis koodiga pihustid sul peal on autol.
Niimoodi põhja gaasiga tallates võid mootorist varsti ilma jääda.
Ilmselt läheb segu kohe boostiga järsult lahjaks ja tekib nö. fuel cut-i tunne..
Vaata mis koodiga pihustid sul peal on autol.
Niimoodi põhja gaasiga tallates võid mootorist varsti ilma jääda.
Ilmselt läheb segu kohe boostiga järsult lahjaks ja tekib nö. fuel cut-i tunne..
Viimati muutis Mihkel, 29.08.2006 12:23, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mida ta sul näitab põhjagaasiga (mitmes led)?
See ei ole lihtsalt reaalne, et 0.7bar juures originaal pihustitega segu lahjaks ei jää.
See ei ole lihtsalt reaalne, et 0.7bar juures originaal pihustitega segu lahjaks ei jää.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul sepistatud kolvid pm olemas vaid tallinnas järel käia aga oleks kusagilt 550cc 12oom pihusteid vaja kuid kellelgi ei paista olevat, progretava aju telliks kah ameerikast kuid ei tea kas kepsud vastu peavad sellele mootoril 1.3 bariga sõites, eriti ei tahaks et keps järsult kõrvalistmel paikneks...
No comment!
Samas komplektsed C20NE motoorid ei maksa eriti palju.
Suuri kõrgeoomilisi pihusteid aian isegi taga ühe projekti jaoks.
Suuri kõrgeoomilisi pihusteid aian isegi taga ühe projekti jaoks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kompleksed c20ne mootorite hinnad on kusagil 9000 eeku kui keegi ostaks mu c20ne mootori 4000 - 5000 eegu eest ära siis läheks loosi küll, aga ei ole eriti rikkas, nii et ei saa lubada endal kusagil nurgas vedelevat mootorit...Mihkel kirjutas:Samas komplektsed C20NE motoorid ei maksa eriti palju.
Suuri kõrgeoomilisi pihusteid aian isegi taga ühe projekti jaoks.
No comment!
Üks või äärmisel juhul 2 tuld on normaalne.
Ja NB lambda puhul peab põlema üks 3-mest viimasest rohelisest, siis peaks asi olema enma vähem (põhjagaasiga).
Kus kohast sa sellised mootori hinnad võtsid?
3k eest peaks neid juba valida olema küllaga, kui natuke otsida.
Sõbrale pakuti plokki ja kaant komplektsena (ainult muud seadmed külge) 800.- eest.
Ja NB lambda puhul peab põlema üks 3-mest viimasest rohelisest, siis peaks asi olema enma vähem (põhjagaasiga).
Kus kohast sa sellised mootori hinnad võtsid?
3k eest peaks neid juba valida olema küllaga, kui natuke otsida.
Sõbrale pakuti plokki ja kaant komplektsena (ainult muud seadmed külge) 800.- eest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:Üks või äärmisel juhul 2 tuld on normaalne.
Ja NB lambda puhul peab põlema üks 3-mest viimasest rohelisest, siis peaks asi olema enma vähem (põhjagaasiga).
Kus kohast sa sellised mootori hinnad võtsid?
3k eest peaks neid juba valida olema küllaga, kui natuke otsida.
Sõbrale pakuti plokki ja kaant komplektsena (ainult muud seadmed külge) 800.- eest.




No comment!
Kerasin turbo rõhu ainult 0.3 bari peale ja ikka sama probleem algul kiirendab ilusti kuid 3 käiguga mingi 4000 rpmi juures kui gaas põhjas jõud kaob ja muutkui tõristab selline imelik trrrr-trrr-trrr helin käib
Ei julge midagi pakkuda aga vb süüde vale või midagi eip ausalöeldes ei oska selle jagajaga kuidagi keerata kah kaan tuleb pealt ära on 3 poldiga kinni ja sees mingi konks või midagi...

Ei julge midagi pakkuda aga vb süüde vale või midagi eip ausalöeldes ei oska selle jagajaga kuidagi keerata kah kaan tuleb pealt ära on 3 poldiga kinni ja sees mingi konks või midagi...
No comment!