1. leht 2-st
Rõhk üle 1 bar-i kadunud - viga käes :)
Postitatud: 25.08.2006 13:59
Postitas tt
Mure ikka vana:
Kuni 1 bar-ini ülerõhku hoiab ilusti aga nagu üle 1 bar-i lasta kukub rõhk 0,2 bar-i peale maha ja kui kohe edasi vajutada, hoiab jälle 1 bar-ini ilusasti üleval.
Kontrollitud on kõik lõdvikud, cooler, solenoid ja isegi blow-off.
Bensiini on piisavalt, fuelcut-i ei ole ja esimese käiguga käib enne rõhu langemist ka väike pauk.
Milles saab veel viga olla?
Mootoriks siis C20LET Opelilt.
Postitatud: 25.08.2006 14:44
Postitas Ragnar
wg actuator oleks küll kohe esimene mõte peale sinu loetletud nimekirja.
Postitatud: 25.08.2006 15:40
Postitas tt
Proovisin ka wastegate järgi - panin nii, et klapp oleks koguaeg kinni - ikka sama jama, vahetasin ka tagasitõmbe verdu välja, aga tulutult.
Postitatud: 25.08.2006 19:18
Postitas SubLeg
kas turbo kuumapoolel pragusid pole
Postitatud: 25.08.2006 21:09
Postitas Kuuno
kuidas sa solenoidi kontrollisid?
Postitatud: 25.08.2006 21:45
Postitas tt
Kui sellelt signaal eemaldada, peaks rõhu piiramine kaduma, seda aga ei toimunud.
Postitatud: 27.08.2006 0:25
Postitas Samvel
vaata kompressori küljes olev originaal by-pass klapp üle
Postitatud: 27.08.2006 21:49
Postitas tt
Pole mõtet üle vaadata - see juba ammu tühjaks tehtud ja kinni pandud.
Postitatud: 28.08.2006 11:27
Postitas Fos
mis väike pauk see käib? kas selline, kui rõhk kuskilt vabaneb?
Kui sisselase kuskilt läbi ei lase, siis võibolla oleks mõtekas vaadata neid klappe, kust kaudu rõhk sisselaskesüsteemist välja või recirc saab minna, nagu näiteks PCV, EGR? Karterituulutus õli välja ei aja peale sellist pauguga rõhulangust?
Postitatud: 28.08.2006 12:22
Postitas tt
Paugu põhjus on teada - toru MAF-i ja turbo vahel, mis on natuke liiga lühike ja lahti lööb.
Postitatud: 29.08.2006 9:38
Postitas Fos
kuidas see võimalik on, et sa seda viga ei märganud kohe, kui esimest korda pauku kuulsid ja kuidas see võimalik on, et sa peale seda pauku kohe uuesti laba andes said üldse 1 bar rõhku peale, arvestades seda, et õhulugeja luges 0

kinky shi* ....hea, et vea üles leidsid vähemalt.
Postitatud: 29.08.2006 21:51
Postitas tt
Siinkohal oleks paslik lausuda vanasõna:"Kordamine on tarkuse vanaema"
Leidsin Renaldo sumpsilaost 2,5" toru, millest ta mulle siis 210mm pikkuse jupi lasi ning mõlemad otsadki cm jagu kaldu.
Tööjuures lasin keevitajal cm-ste vahedega punktid mõlemasse otsa lasta ja turbo puhub nii mis hirmus.
Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).
Postitatud: 29.08.2006 22:01
Postitas Fos
tt kirjutas:Siinkohal oleks paslik lausuda vanasõna:"Kordamine on tarkuse vanaema"
Leidsin Renaldo sumpsilaost 2,5" toru, millest ta mulle siis 210mm pikkuse jupi lasi ning mõlemad otsadki cm jagu kaldu.
Tööjuures lasin keevitajal cm-ste vahedega punktid mõlemasse otsa lasta ja turbo puhub nii mis hirmus.
Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).
sõidan praegu ise ka väga rikka seguga, aga paukuma pole hakkanud. Ma mõtlen, et äkki on sul asi süütes. Millal viimati küünlad vahetasid? rikas segu tahmab küünlad kippelt ära.
Postitatud: 29.08.2006 22:40
Postitas tt
Kas 20 km-ga tahmab nii ära
Aga krutin homme küünlad maha ja kaen perra.
Postitatud: 30.08.2006 3:52
Postitas Marko
tt kirjutas:Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).
sa tahad ikka enne võistlusele jõudmist mootori pilbasteks lasta? võta taavi vigadest õppust ja ära niisama boosti juurde keera, sul vaja veenduda et küte ja süüde ka paigas oleksid.