Rõhk üle 1 bar-i kadunud - viga käes :)

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Rõhk üle 1 bar-i kadunud - viga käes :)

Postitus Postitas tt »

Mure ikka vana:
Kuni 1 bar-ini ülerõhku hoiab ilusti aga nagu üle 1 bar-i lasta kukub rõhk 0,2 bar-i peale maha ja kui kohe edasi vajutada, hoiab jälle 1 bar-ini ilusasti üleval.
Kontrollitud on kõik lõdvikud, cooler, solenoid ja isegi blow-off.
Bensiini on piisavalt, fuelcut-i ei ole ja esimese käiguga käib enne rõhu langemist ka väike pauk.
Milles saab veel viga olla?
Mootoriks siis C20LET Opelilt.
Viimati muutis tt, 29.08.2006 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

wg actuator oleks küll kohe esimene mõte peale sinu loetletud nimekirja.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Proovisin ka wastegate järgi - panin nii, et klapp oleks koguaeg kinni - ikka sama jama, vahetasin ka tagasitõmbe verdu välja, aga tulutult.
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

kas turbo kuumapoolel pragusid pole
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kuidas sa solenoidi kontrollisid?
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kui sellelt signaal eemaldada, peaks rõhu piiramine kaduma, seda aga ei toimunud.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

vaata kompressori küljes olev originaal by-pass klapp üle
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Pole mõtet üle vaadata - see juba ammu tühjaks tehtud ja kinni pandud.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

mis väike pauk see käib? kas selline, kui rõhk kuskilt vabaneb?

Kui sisselase kuskilt läbi ei lase, siis võibolla oleks mõtekas vaadata neid klappe, kust kaudu rõhk sisselaskesüsteemist välja või recirc saab minna, nagu näiteks PCV, EGR? Karterituulutus õli välja ei aja peale sellist pauguga rõhulangust?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Paugu põhjus on teada - toru MAF-i ja turbo vahel, mis on natuke liiga lühike ja lahti lööb.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kuidas see võimalik on, et sa seda viga ei märganud kohe, kui esimest korda pauku kuulsid ja kuidas see võimalik on, et sa peale seda pauku kohe uuesti laba andes said üldse 1 bar rõhku peale, arvestades seda, et õhulugeja luges 0 :? kinky shi* ....hea, et vea üles leidsid vähemalt.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Siinkohal oleks paslik lausuda vanasõna:"Kordamine on tarkuse vanaema"
Leidsin Renaldo sumpsilaost 2,5" toru, millest ta mulle siis 210mm pikkuse jupi lasi ning mõlemad otsadki cm jagu kaldu.
Tööjuures lasin keevitajal cm-ste vahedega punktid mõlemasse otsa lasta ja turbo puhub nii mis hirmus.
Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

tt kirjutas:Siinkohal oleks paslik lausuda vanasõna:"Kordamine on tarkuse vanaema"
Leidsin Renaldo sumpsilaost 2,5" toru, millest ta mulle siis 210mm pikkuse jupi lasi ning mõlemad otsadki cm jagu kaldu.
Tööjuures lasin keevitajal cm-ste vahedega punktid mõlemasse otsa lasta ja turbo puhub nii mis hirmus.
Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).
sõidan praegu ise ka väga rikka seguga, aga paukuma pole hakkanud. Ma mõtlen, et äkki on sul asi süütes. Millal viimati küünlad vahetasid? rikas segu tahmab küünlad kippelt ära.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kas 20 km-ga tahmab nii ära :(
Aga krutin homme küünlad maha ja kaen perra.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

tt kirjutas:Kuna manual boostcontroller sai krutitud kuhugi metsa poole ära siis kipub auto hetkel paukuma kiirendades - kas viga rikkas segus?
Homme katsun leida näidiku, mis näitaks 2 bar-i ülerõhku (kõrini on 1,5 bar-i peal põhjas oleva kella vahtimisest).

sa tahad ikka enne võistlusele jõudmist mootori pilbasteks lasta? võta taavi vigadest õppust ja ära niisama boosti juurde keera, sul vaja veenduda et küte ja süüde ka paigas oleksid.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta