1. leht 1-st
K: Plokikaane probleem
Postitatud: 24.08.2006 21:40
Postitas xTc
plokikaanel on jahutusvedeliku kanalite kõrval sisse sööbind nagu rotid oleks kallal käinud. küsimus siis et kas selline plokikaan jääb pidama ja toimima, kui veel turbo ka peale tuleb või peaks uue kaane vaatama? või siis saab maha lihvida??
Postitatud: 25.08.2006 17:16
Postitas erik
Pilt kaanest ja tihendist.
Selgeltnägijad on perekond Pauksonid

Postitatud: 26.08.2006 0:16
Postitas Ringo
Enda kaanel (N/A moto) olid ka "rotid" kallal käinud. Targemate suust tuli jutt, et kui vabalthingavaks jääb ja korralikku jahutusvedelikku kasutada siis ei ole muret.

Postitatud: 26.08.2006 9:21
Postitas xTc
vot mul samamoodi nagu sellel kaanel pildil. huvitav kui maha lihvida sisi palju see mõjutab surveastet? kaanel on klapid sirgelt ja küünal on väikese nurga all ja alt on kaan suht sile mingit kambrit pole klappide juures.
Postitatud: 26.08.2006 9:26
Postitas Ringo
Otsi üles selline teema nagu surveastme arvutamine. Eeldatavasti on mõtekam uus pea otsida endale.
Postitatud: 26.08.2006 9:36
Postitas Raceboy
Kui kaanes põlemiskambrit pole, ei mõjuta see surveastet kuidagi.
Mõjutab see aga rihma/keti pingutust, sest siis võib vaja minna reguleeritavad rihmaratats, kuna hambad pole õigetes asendites enam kattuvad.
Postitatud: 26.08.2006 13:39
Postitas xTc
Raceboy kirjutas:Kui kaanes põlemiskambrit pole, ei mõjuta see surveastet kuidagi.
Mõjutab see aga rihma/keti pingutust, sest siis võib vaja minna reguleeritavad rihmaratats, kuna hambad pole õigetes asendites enam kattuvad.
selles suhtes et surveastet kavatsesin ma madaldada kahe plokikaane tihendi näol. et kui ma tava peaga panen 2 tihendit siis ju ka mõjutavb rihma aga kui ma ntx praegu 1 tihendi paksus maha võtan kaanelt (arvan et peaks piisama et päästa kaan) ja 2 tihendit panen on rihm ju paigas??
Postitatud: 26.08.2006 13:56
Postitas juss
selles suhtes et surveastet kavatsesin ma madaldada kahe plokikaane tihendi näol. et kui ma tava peaga panen 2 tihendit siis ju ka mõjutavb rihma aga kui ma ntx praegu 1 tihendi paksus maha võtan kaanelt (arvan et peaks piisama et päästa kaan) ja 2 tihendit panen on rihm ju paigas??[/quote]
seljuhul on sul siis vaja panna kolm tihendit,et surveastet alla saada?! (aga vaevalt, et nad sul pidama jävad)
Aga ilmselt rihmad saad kül paika.
Postitatud: 26.08.2006 14:56
Postitas xTc
xTc kirjutas:selles suhtes et surveastet kavatsesin ma madaldada kahe plokikaane tihendi näol. et kui ma tava peaga panen 2 tihendit siis ju ka mõjutavb rihma aga kui ma ntx praegu 1 tihendi paksus maha võtan kaanelt (arvan et peaks piisama et päästa kaan) ja 2 tihendit panen on rihm ju paigas??
seljuhul on sul siis vaja panna kolm tihendit,et surveastet alla saada?! (aga vaevalt, et nad sul pidama jävad)
Aga ilmselt rihmad saad kül paika.
kuidas kolm??
Postitatud: 26.08.2006 15:34
Postitas jannyy
Kui sa paned 2 tihendit ja lihvid plokikaane ära, siis kokkuvõttes jääb surveaste samaks.
Samas kui paned 3 tihendit siis surveaste langeb.
Postitatud: 26.08.2006 16:31
Postitas crisp
uuri bmw'le pakub ntx paksemat tihnedit. võimalik et on teistele markidele ka saada
Postitatud: 26.08.2006 18:41
Postitas xTc
Raceboy kirjutas:Kui kaanes põlemiskambrit pole, ei mõjuta see surveastet kuidagi.
Mõjutab see aga rihma/keti pingutust, sest siis võib vaja minna reguleeritavad rihmaratats, kuna hambad pole õigetes asendites enam kattuvad.
Postitatud: 26.08.2006 18:45
Postitas xTc
crisp kirjutas:uuri bmw'le pakub ntx paksemat tihnedit. võimalik et on teistele markidele ka saada
Kes pakub?? nii palju kui mina ligi saan kataloogidele pole ma sellele masinale leidnud mitut varianti vaid ainult originaali