Tervist turbo klubi rahvas!
Pöördun teiepoole oma probleemiga, sai siis 2.0 ära turbotatud (volvo 2,5 103kw turbo) kõik toimib aga proovisõidule minnes hakkas jubedalt suitsema, sai siis turbo küljest väljalase maha võetud ja mida üllatust, väljalase korralikult õli täis. panin siis nii käima et nägin mis toimub tühikäigul, õli lendas nii vägevalt et esiklaas oli pritsmeid täis, võtsin intercooleri toru ka lahti ja nii kui otsast ära sain hakkas õli jooksma intercoolerist, egas siis midagi helistasin sõbrale tal vedeles turbo, töötava mootori pealt. Viskasin tolle peale sama jama, kas lihtsalt joppas mõlemad pekkis turbod või asi muus. Lõtkud on aga pole meeletud.
Pilt
http://tinypic.com/r/k1c7s0/9" onclick="window.open(this.href);return false;
M50B20 Turbo probleem
M50B20 Turbo probleem
Viimati muutis Maakas, 04.05.2016 15:01, muudetud 2 korda kokku.
Re: M50B20 Turbo probleem
Kuidas peale ja äravool lahendatud? Vabalt võib, et turbod pekkis ka.
MB 300CE turbo '88
Re: M50B20 Turbo probleem
sain probleemi kätte turbo oli liiga suure kalde all ehk peale vool ja ära vool. Nüüd enam ei lahma 

Re: M50B20 Turbo probleem
Et siis panid 110kw mootorile 103kw mootori turbo? Miks?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: M50B20 Turbo probleem
1+jeff01 kirjutas:Et siis panid 110kw mootorile 103kw mootori turbo? Miks?
Sinna vaata pigem hx35
Black smoke....also the tires