C20ne turbo sidur

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ulo221
Postitusi: 58
Liitunud: 11.11.2015 21:28

C20ne turbo sidur

Postitus Postitas ulo221 »

Tervist!
Milline sidurikomplekti variant oleks kõige mõistlikum väikse rõhuga (0.5) c20ne jaoks.
Kas XE siduri komplektist ei saa midagi kokku kombineerida?
Hooratas on NE õhuke ja kast läheb F18CR.
Võib arvesse ka seda võtta et süües kasvab isu ja orig. sidur jääb lahjaks lõpuks. :-D
antennipea
Postitusi: 70
Liitunud: 06.08.2008 13:31
Asukoht: tallinn

Re: C20ne turbo sidur

Postitus Postitas antennipea »

XE sidur sobib otse NE hooratta külge ja kestab vabalt ka LET-i otsas. Kui on huvi siis mul on olemas kasutatud XE sidur ja kui sellest vähe siis tutikas SRE korv mis sobib XE ja NE õhukesele hoorattale.
Subaru Impreza Sti
Subaru Impreza GC8
Suzuki Baleno 4WD
Opel Vectra ja Ascona
ulo221
Postitusi: 58
Liitunud: 11.11.2015 21:28

Re: C20ne turbo sidur

Postitus Postitas ulo221 »

NE orig ketas 215 mm ja XE oma 230mm.XE ketas ikka mahub ne hoorattasse ilusti ära?
AnvarV
Postitusi: 27
Liitunud: 10.05.2011 13:15
Asukoht: Rakvere

Re: C20ne turbo sidur

Postitus Postitas AnvarV »

Mis mootori küljes on pärit õhuke ne hooratas? Istub tagavedusele c20ne-le ka külge?
Omega A 2.0 8v turbo
antennipea
Postitusi: 70
Liitunud: 06.08.2008 13:31
Asukoht: tallinn

Re: C20ne turbo sidur

Postitus Postitas antennipea »

ulo221 kirjutas:NE orig ketas 215 mm ja XE oma 230mm.XE ketas ikka mahub ne hoorattasse ilusti ära?
Õhukese hooratta puhul sobib nii korv kui ketas.

AnvarV kirjutas:Mis mootori küljes on pärit õhuke ne hooratas? Istub tagavedusele c20ne-le ka külge?
Esiveolised vanemad autod kõik õhukese hoorattaga äkki 1993 vms tuli esiveolistele paks hooratas. Aga tagaveolisel kasutamiseks vaja teha survelaagrile puks vahele muidui ei ulata sidurit lahutama.
Subaru Impreza Sti
Subaru Impreza GC8
Suzuki Baleno 4WD
Opel Vectra ja Ascona
Vasta