ca18det ja turbovalik?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

ca18det ja turbovalik?

Postitus Postitas parm »

tere,

on ca18det mootor. ehitan teda tasaipisi järgmiseks hooajaks , hetkel kõigesuurem mure on turbo. jõud millest üle minna ei plaani on 400-420hp.

olen valiku ees kas võtta GT2871R (compr 56mm, turbiin 76mm, ar0.64) , GT3071R (compr 56mm, turbiin 84mm ar0.63)

või minna mingi samasse klassi T3 hybriidi peale (compr 54mm, ar 0,63) , 360race laagrid.

oluline oleks vast see et turbo liiga hilja boostima ei hakkaks , ikka kuskil 3000-4000rpm juures.

ei tahaks nagu kahte korda ehitama hakata aga kuna esimene auto nö siis ise mõeldes võib vale valiku otsa sattuda. mis teie arvate , mida veel silmas pidada. väljalaskekolle lasen eestis kokku keevitada ja wastegate nagunii väline.

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

T-dega sa ei saavuta madalatel pööretel mingit boosti.
Garrett GT30 või GREDDY TD06 oleksid õiged valikud.
Näiteid 400+hp CA18DET-st leiab Euroopast piisavalt

http://www.200sx.lv/kb200tie_Zaarciniex.htm
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=100
http://web.norrisdesigns.com/Feature_Ca ... id=1&cid=0
http://web.norrisdesigns.com/Feature_Ca ... id=1&cid=0

www.sxoc.com/vbb foorumist leiad vähamalt 3 400hp veel juurde neile.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis rõhuga sa kavatsed sõitma hakata?

GT2871R on vast tänaval liiklemiseks teravam (boost tuleb varem üles).
Turbiinid samas mõlemal väikse A/R-iga.

Üks tuttav väitis et 0.8 midagi A/R-iga pidi GT28 alles ~3k boostima hakkama.
Samas väiksema A/R-iga hakkasid juba vist ~2k pealt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ca18det ja turbovalik?

Postitus Postitas jk »

parm kirjutas:tere,
olen valiku ees kas võtta GT2871R (compr 56mm, turbiin 76mm, ar0.64) , GT3071R (compr 56mm, turbiin 84mm ar0.63)
Selliseid ei ole. Need, mis sa mm oled pannud on tegelikult turbo trimid.

Sama mure eelmise aasta lõpus (GT2871r variandid).
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=803

Minu valik hetkel Gt2871r 52trim, 0.64 ar. Kompressorimapi järgi aga sobiks kõige paremini GT3267 52trim ( http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 2233_5.htm ), aga sellest ei ole kuullaager varianti ja kuum pool on liiga suur.

Eestis on kaks ca18deti millel on GT28RS peal, aga ma pole omanike käest selget vastust saanud, kuidas need neil toimivad.

Mina ei ole ühtegi CA18DETi dynograafikud leidnud, kus turboks oleks gt2871r või GT3071r. Ainuke tõsiseltvõetav düno on http://bagpuss.swan.ac.uk/horsham-devel ... te/ppc.htm, turbo täpne mudel teadmata, aga arvestades, et sama turbo puhub hetkel üle 500hp, siis peaks see olema mingi Gt3076r variant.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Dünograafikudid:
Janis Jegers-i 400hp CA18DET GT3071R-WG Dual BB, 64AR, 84 Trim Turbine
2005aasta graafik
http://www.200sx.lv/galerija/albumi/puu ... hboost.jpg

2006 aasta graafik
http://www.200sx.lv/galerija/albumi/kro ... G_9897.jpg[/img]
302hp/464nm
Vasta