1. leht 3-st

Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada

Postitatud: 27.07.2006 1:01
Postitas tt
Palun see teema kustutada.

Postitatud: 27.07.2006 1:10
Postitas prr
Tarmole siinkohal keps kotti, sest see auto on võimeline sõitma madalat 12 sek küll. Tubli, et veerandmiili painutama tuled !

Postitatud: 27.07.2006 10:02
Postitas Joel
Natukene kahju on, et silmapaistvalt maitsekalt ja "enda jaoks" tehtud kiire tänavaauto torude ja pleksiklaasidega võidusõidukiks muutub. Aga tõele au andes ei ole praeguses varustuses ja konfiguratsioonis võimalik Sinu eesmärke saavutada ja nii ei olegi rohkem variante. Hoia siis neliveduste lippu kõrgel ja keps kotti...

Postitatud: 27.07.2006 10:37
Postitas RFL
ja millal siis :prty ?
igaljuhul kõva teema. edu!

Postitatud: 27.07.2006 21:48
Postitas tt
Täna sai siis poole paagitäie kütusega kaalupääl kah ära käidud:
Auto kaalus koos minuga 1450 kg
(auto 1345 kg ja mina 105 kg)
Samas annab tehas auto tühimassiks 1385 kg

Postitatud: 28.07.2006 8:58
Postitas Ar21
Tehase tühimass ei olegi auto mass tühjalt, sinna on veel midagi sisse arvestatud, kas mitte täispaak ja juht või midagi sellist.

Postitatud: 28.07.2006 9:41
Postitas tt
just sellest ma räägingi, et auto on suht raske veel kuid arvatavasti ei ole tehasekarlad arvestanud ka 105 kg-se juhiga :oops:

Postitatud: 30.07.2006 17:12
Postitas tt
Nüüd võib siis Vectrat ka arvatavasti pidada alla 13 sek-i autoks - 12,91 siis täpsemalt.

Postitatud: 31.07.2006 19:28
Postitas Robo
See oli ju ennegi alla 13-sek-i auto :roll: :!:

Postitatud: 31.07.2006 19:47
Postitas tt
Ilma nitrota?
Kontrolli ikka enda väiteid ;)

Postitatud: 31.07.2006 22:38
Postitas Robo
Tean-nitro ja kangema bensuga,ei pidanudki hetkeseadet silmas vaid lihtsalt ,et see auto on ka varem alla 13 liikunud :!: No hard feelings................terv Deiv :)

Postitatud: 06.08.2006 23:35
Postitas tt
Tundub, et vana auto omaniku rõõmud algavad siinkohal.
Asi algas sellest, et minu 9 kuune poeg otsustas auto õhulugeja "ära tuunida", sain Sam-i käest ( :hail siinkohal SAM-ile, kes võttis vaevaks laupäeval minu pärast ES-i ronida) laenuks tema Calibra oma seniks kuni Ascarist uue saan (lett 4000.-).
Sam-i MAF külge ja eile õhtul paugutama - kõik oli ok,ainult miskipärast lõi segu natuke rikkaks.
Täna otsustasin boosti natuke juurde keerata, et segu ilusasti paigas püsiks, aga hommikul peale käivitamist üle 1 bar-i ülerõhku enam ei tekkinudki - 1 bar-i pealt viskab rõhu maha 0,1-0,2 bar-ini ja kuni 1 bar-ini hoiab ilusasti rõhku.
Kuna kõik tundus ok olevat, jääb põhjust otsida ainult alumises lõdvikus, mis ühendab turbot ja coolerit või cooleris endas.
Eks tuleb leida mees, kes korralikud lõdvikud teeks (kõik turbo lõdvikud koos põlvede jm vajalikuga), survestaks cooleri, peataks õlilekke jagaja juurest ja vahetaks ka kõik muud lõdvikud välja korralike vastu (ka jahutussüsteemis on ühes lõdvikus leke).
Ootan siinkohal vastukaja inimeselt/firmalt, kes selle töö korralikult lähinädalate jooksul ära teeks - kahjuks endal aega sellega tegeleda ei ole.

Edit teemale:

Sam on nõus asja ette võtma ;)

Postitatud: 13.08.2006 22:28
Postitas tt
Auto sai tehtud esimese hooga 68,965 kg kergemaks.
Seest lendasid välja tagumine ja kõrvalistujapoolne esiiste, põhjamatt ja mürasummutus, kogu polster uksepostist tahapoole ja kõik turvavööd.
Millalgi peaks tooma Mardi juurest istme ära ja 4 punkti vööd installima juhile - istme arvelt tuleb 8 kg veel maha.
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Arvatavasti eemaldan ka Tartu ajaks ülemise ja alumise strutbari eest, et ka esiotsa kergemaks saada.
Auto näb hetkel üpriski kentsakas välja: nina maas ja taguots püsti nagu kartulinoppijal
Homme peaks kätte saama ka 2x väiksemad ja kergemad küljepeeglid.

Postitatud: 14.08.2006 0:08
Postitas Marko
kergemad veljed alla!

Postitatud: 14.08.2006 7:27
Postitas Raceboy
tt kirjutas: Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Uste tegemisega peab ettevaatlik olema, liigselt "tehtud" ustega ei lasta rajale hiljem.
Polster peab muideks olemas olema ja ukse turvastruktuuri ei tohi muuta.