Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada

Postitus Postitas tt »

Palun see teema kustutada.
Viimati muutis tt, 02.09.2006 20:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

Tarmole siinkohal keps kotti, sest see auto on võimeline sõitma madalat 12 sek küll. Tubli, et veerandmiili painutama tuled !
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Natukene kahju on, et silmapaistvalt maitsekalt ja "enda jaoks" tehtud kiire tänavaauto torude ja pleksiklaasidega võidusõidukiks muutub. Aga tõele au andes ei ole praeguses varustuses ja konfiguratsioonis võimalik Sinu eesmärke saavutada ja nii ei olegi rohkem variante. Hoia siis neliveduste lippu kõrgel ja keps kotti...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

ja millal siis :prty ?
igaljuhul kõva teema. edu!
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Täna sai siis poole paagitäie kütusega kaalupääl kah ära käidud:
Auto kaalus koos minuga 1450 kg
(auto 1345 kg ja mina 105 kg)
Samas annab tehas auto tühimassiks 1385 kg
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Tehase tühimass ei olegi auto mass tühjalt, sinna on veel midagi sisse arvestatud, kas mitte täispaak ja juht või midagi sellist.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

just sellest ma räägingi, et auto on suht raske veel kuid arvatavasti ei ole tehasekarlad arvestanud ka 105 kg-se juhiga :oops:
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Nüüd võib siis Vectrat ka arvatavasti pidada alla 13 sek-i autoks - 12,91 siis täpsemalt.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

See oli ju ennegi alla 13-sek-i auto :roll: :!:
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ilma nitrota?
Kontrolli ikka enda väiteid ;)
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Tean-nitro ja kangema bensuga,ei pidanudki hetkeseadet silmas vaid lihtsalt ,et see auto on ka varem alla 13 liikunud :!: No hard feelings................terv Deiv :)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Tundub, et vana auto omaniku rõõmud algavad siinkohal.
Asi algas sellest, et minu 9 kuune poeg otsustas auto õhulugeja "ära tuunida", sain Sam-i käest ( :hail siinkohal SAM-ile, kes võttis vaevaks laupäeval minu pärast ES-i ronida) laenuks tema Calibra oma seniks kuni Ascarist uue saan (lett 4000.-).
Sam-i MAF külge ja eile õhtul paugutama - kõik oli ok,ainult miskipärast lõi segu natuke rikkaks.
Täna otsustasin boosti natuke juurde keerata, et segu ilusasti paigas püsiks, aga hommikul peale käivitamist üle 1 bar-i ülerõhku enam ei tekkinudki - 1 bar-i pealt viskab rõhu maha 0,1-0,2 bar-ini ja kuni 1 bar-ini hoiab ilusasti rõhku.
Kuna kõik tundus ok olevat, jääb põhjust otsida ainult alumises lõdvikus, mis ühendab turbot ja coolerit või cooleris endas.
Eks tuleb leida mees, kes korralikud lõdvikud teeks (kõik turbo lõdvikud koos põlvede jm vajalikuga), survestaks cooleri, peataks õlilekke jagaja juurest ja vahetaks ka kõik muud lõdvikud välja korralike vastu (ka jahutussüsteemis on ühes lõdvikus leke).
Ootan siinkohal vastukaja inimeselt/firmalt, kes selle töö korralikult lähinädalate jooksul ära teeks - kahjuks endal aega sellega tegeleda ei ole.

Edit teemale:

Sam on nõus asja ette võtma ;)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Auto sai tehtud esimese hooga 68,965 kg kergemaks.
Seest lendasid välja tagumine ja kõrvalistujapoolne esiiste, põhjamatt ja mürasummutus, kogu polster uksepostist tahapoole ja kõik turvavööd.
Millalgi peaks tooma Mardi juurest istme ära ja 4 punkti vööd installima juhile - istme arvelt tuleb 8 kg veel maha.
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Arvatavasti eemaldan ka Tartu ajaks ülemise ja alumise strutbari eest, et ka esiotsa kergemaks saada.
Auto näb hetkel üpriski kentsakas välja: nina maas ja taguots püsti nagu kartulinoppijal
Homme peaks kätte saama ka 2x väiksemad ja kergemad küljepeeglid.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

kergemad veljed alla!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

tt kirjutas: Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Uste tegemisega peab ettevaatlik olema, liigselt "tehtud" ustega ei lasta rajale hiljem.
Polster peab muideks olemas olema ja ukse turvastruktuuri ei tohi muuta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Suletud