Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada
Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada
Palun see teema kustutada.
Viimati muutis tt, 02.09.2006 20:07, muudetud 1 kord kokku.
Natukene kahju on, et silmapaistvalt maitsekalt ja "enda jaoks" tehtud kiire tänavaauto torude ja pleksiklaasidega võidusõidukiks muutub. Aga tõele au andes ei ole praeguses varustuses ja konfiguratsioonis võimalik Sinu eesmärke saavutada ja nii ei olegi rohkem variante. Hoia siis neliveduste lippu kõrgel ja keps kotti...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Tundub, et vana auto omaniku rõõmud algavad siinkohal.
Asi algas sellest, et minu 9 kuune poeg otsustas auto õhulugeja "ära tuunida", sain Sam-i käest ( :hail siinkohal SAM-ile, kes võttis vaevaks laupäeval minu pärast ES-i ronida) laenuks tema Calibra oma seniks kuni Ascarist uue saan (lett 4000.-).
Sam-i MAF külge ja eile õhtul paugutama - kõik oli ok,ainult miskipärast lõi segu natuke rikkaks.
Täna otsustasin boosti natuke juurde keerata, et segu ilusasti paigas püsiks, aga hommikul peale käivitamist üle 1 bar-i ülerõhku enam ei tekkinudki - 1 bar-i pealt viskab rõhu maha 0,1-0,2 bar-ini ja kuni 1 bar-ini hoiab ilusasti rõhku.
Kuna kõik tundus ok olevat, jääb põhjust otsida ainult alumises lõdvikus, mis ühendab turbot ja coolerit või cooleris endas.
Eks tuleb leida mees, kes korralikud lõdvikud teeks (kõik turbo lõdvikud koos põlvede jm vajalikuga), survestaks cooleri, peataks õlilekke jagaja juurest ja vahetaks ka kõik muud lõdvikud välja korralike vastu (ka jahutussüsteemis on ühes lõdvikus leke).
Ootan siinkohal vastukaja inimeselt/firmalt, kes selle töö korralikult lähinädalate jooksul ära teeks - kahjuks endal aega sellega tegeleda ei ole.
Edit teemale:
Sam on nõus asja ette võtma
Asi algas sellest, et minu 9 kuune poeg otsustas auto õhulugeja "ära tuunida", sain Sam-i käest ( :hail siinkohal SAM-ile, kes võttis vaevaks laupäeval minu pärast ES-i ronida) laenuks tema Calibra oma seniks kuni Ascarist uue saan (lett 4000.-).
Sam-i MAF külge ja eile õhtul paugutama - kõik oli ok,ainult miskipärast lõi segu natuke rikkaks.
Täna otsustasin boosti natuke juurde keerata, et segu ilusasti paigas püsiks, aga hommikul peale käivitamist üle 1 bar-i ülerõhku enam ei tekkinudki - 1 bar-i pealt viskab rõhu maha 0,1-0,2 bar-ini ja kuni 1 bar-ini hoiab ilusasti rõhku.
Kuna kõik tundus ok olevat, jääb põhjust otsida ainult alumises lõdvikus, mis ühendab turbot ja coolerit või cooleris endas.
Eks tuleb leida mees, kes korralikud lõdvikud teeks (kõik turbo lõdvikud koos põlvede jm vajalikuga), survestaks cooleri, peataks õlilekke jagaja juurest ja vahetaks ka kõik muud lõdvikud välja korralike vastu (ka jahutussüsteemis on ühes lõdvikus leke).
Ootan siinkohal vastukaja inimeselt/firmalt, kes selle töö korralikult lähinädalate jooksul ära teeks - kahjuks endal aega sellega tegeleda ei ole.
Edit teemale:
Sam on nõus asja ette võtma

Auto sai tehtud esimese hooga 68,965 kg kergemaks.
Seest lendasid välja tagumine ja kõrvalistujapoolne esiiste, põhjamatt ja mürasummutus, kogu polster uksepostist tahapoole ja kõik turvavööd.
Millalgi peaks tooma Mardi juurest istme ära ja 4 punkti vööd installima juhile - istme arvelt tuleb 8 kg veel maha.
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Arvatavasti eemaldan ka Tartu ajaks ülemise ja alumise strutbari eest, et ka esiotsa kergemaks saada.
Auto näb hetkel üpriski kentsakas välja: nina maas ja taguots püsti nagu kartulinoppijal
Homme peaks kätte saama ka 2x väiksemad ja kergemad küljepeeglid.
Seest lendasid välja tagumine ja kõrvalistujapoolne esiiste, põhjamatt ja mürasummutus, kogu polster uksepostist tahapoole ja kõik turvavööd.
Millalgi peaks tooma Mardi juurest istme ära ja 4 punkti vööd installima juhile - istme arvelt tuleb 8 kg veel maha.
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Arvatavasti eemaldan ka Tartu ajaks ülemise ja alumise strutbari eest, et ka esiotsa kergemaks saada.
Auto näb hetkel üpriski kentsakas välja: nina maas ja taguots püsti nagu kartulinoppijal
Homme peaks kätte saama ka 2x väiksemad ja kergemad küljepeeglid.
kergemad veljed alla!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Uste tegemisega peab ettevaatlik olema, liigselt "tehtud" ustega ei lasta rajale hiljem.tt kirjutas: Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Polster peab muideks olemas olema ja ukse turvastruktuuri ei tohi muuta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;