Autoks on Saab 9000 turbo, 2.0, 118kw, aasta 1990.
Mure siis selline, et kuidas satub õli õhulugejasse?
Minu teada peaks see olema kuiv koht, aga millegipärast läheb see väga õliseks.
Ehk keegi oskab nõu anda, et mis tal viga on või kuidas seda parandada.
Õhulugeja
Õhukulumõõtja sellel ikka enne turbot eks?
Vaata karterituulutus üle, kui see õhufiltri kasti tuleb.
Võib seal mingi probleem olla.
Vaata karterituulutus üle, kui see õhufiltri kasti tuleb.
Võib seal mingi probleem olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno kirjutas:üks variant on et turbost-puksid läbi
proovi vaata võta turbo juures õhu torud lahti ja katsu näpuga!
See lõdvik, mis viib õhulugejast turboni on kõik kuiv. Aga see lõdvik mis viib õhulugejasse on õline.
Ei usu, et turbos saab probleem olla, kuna ma vahetasin just selle põmst. tutika turbo vastu.