miks suitseb???

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

miks suitseb???

Postitus Postitas retspets »

probleem järgmine: sai turbo autol vahetatud, peale vahetust kõik toimis hästi, ei suitsenud ega midagi.sai siis nu umbes nädal sõidetud kui lihtsalt lambist vabakäigul hallikat(õlipõlemis) suitsu hakkas tulema.
niisiis nüüd ongi nii et külmalt ei suitse, sõites ei näe et suitseb või siis ei suitsegi ja kui mootor soe siis vabakäigul kohe suits üleval. no nüüd lõpus juba oli ka kiirendus ajal käiguvahetusel pahvakas üleval.
miks suitseb on küsimus :roll: nu minu arust on turbol lõtk ikka minimaalne(pmst olematu) kas klapisääretihendid? või tõesti ikka turbo?
Pets
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Õlisurvet turbole oled mõõtnud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Paraku olid mul õlirõngad läbi selliste sümptomite korral
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

Õlisurvet turbole oled mõõtnud?
ei ole mõõtnud, kuid kas surve siis nii äki tõusis? seda ei usu.
aga õlirõngad. hm... hakkab see äkitselt?
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Garret-il ja KKK-l peaks vist erinevad õlisurve soovid olema.
Keegi rääkis, et Garret-il vist õli pealevoolu stutsi küljes ka restrictor aga KKK-l seda seal minu teada pole.
Äkki on see restrictor kaotsi läinud turbode vahetamisega.

Raceboy oskab ehk täpsemalt kommenteerida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

ma ei vahetanud vahepeal midagi ju. oli korras, sõitsin ja lambist hakkas suitsema ja järsku, mitte tasapidi
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kerdi autole sai pandud 3mm restrictor, mudu suitses. Räägitakse et isegi 2mm peaks olema.
BB turbol on mul 0,9mm restrictor.
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

kerdi autole sai pandud 3mm restrictor, mudu suitses. Räägitakse et isegi 2mm peaks olema.
BB turbol on mul 0,9mm restrictor.

aga miks arvate et turbos ikka viga?
alul ei suitsenud ju- miks siis alguses ei suitsenud?
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

hakkas suitsema millegipärast järsku..peale restrictori panemist jäi 80% järgi. Sellepärast peabuurima kas on äkki vaja veel 2mm peale hoopis teha! :)
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

hm... nu siis pean järgi vaatama augu suuruse.
hetkel seal on siis originaalpunn ning seal otsas kohe õlivoolik.
originaalpunni augu läbimõõtu ei tea.
aga samas jälle kui liiga väikeseks teha siis saab ju turbo liiga vähe õli ja see ka jama( olen juba paar turbot selle tõttu laiali lasnud)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kindel, et turbod liiga vähesest õlist õhtale läksid?

Rando autol kasutasime K26-e puhul vist 2mm läbimõõduga restrictorit või oli isegi väiksem.
Kõige kindlam oleks ikkagi õlisurve ära mõõta enne turbot (peale restrictorit).
Iseasi kui mugav seda thea on ja kas on võimalik teha (oleneb ühendustest).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

nonii. kui siin rahvas arvab et viga on selles et liiga suur õlisurve siis tuleb see ära mõõta millalgi.
hetkel siis variant1- liiga suur õlisurve enne turbot
variant2- õlirõngad läbi

on veel pakkumisi??
testima hakkan ajanappuse tõttu alles järgmisel esmaspäeval, seni andke veel võimalusi milles viga olla võib.

Pets
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

KKK turbote puhul pole mingeid restrictoreid tarvis, küll aga Garretti omadel, isegi siis kui tegu puksidel variandiga. Kerdi autolgi oli sama asi: tehasest pole mingit piirajat vahel ja Kert pani samuti Garretti oma ilma aga kaua see ilma korralikult töötanud, hakkas suitsema. Välismaa foorumitest võib oksendamiseni sellistest juhustest-teemadest lugeda.

EDIT: Kerdi autol viskab praegu enamasti musta sõites tagant välja, sinist tooni nagu ei hakkagi eriti silma :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

KKK turbote puhul pole mingeid restrictoreid tarvis, küll aga Garretti omadel, isegi siis kui tegu puksidel variandiga. Kerdi autolgi oli sama asi: tehasest pole mingit piirajat vahel ja Kert pani samuti Garretti oma ilma aga kaua see ilma korralikult töötanud, hakkas suitsema. Välismaa foorumitest võib oksendamiseni sellistest juhustest-teemadest lugeda.

see tähendab siis et pole viga õlirõhus w? kas ma saan õieti aru?
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

mõtlesin siin veits ja tekkis selline versioon:
alul läksid klapisääretihendid läbi, siis hakkas suitsema ning hiljem kui kiirendasin hakkasid ka klapid kolisema.

ei tea ka kas see kolin on põhjustatud saaledest või mitte kuna pole lahti võtnud veel. kolin tekib u 2000rpm juures aga see kolin on vaikne.et äkki põles mõni klapp ära?
kas võib olla selline variant või on selline asi võimatu???
tahaks teada saada variante et kui tegema hakkan siis tean mida täpselt kontrollida ja vaadata.

Pets
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Vasta