Tere päevast.
Pöördun teieni seoses sooviga vahetada mehaanilisel rootorpumbal olemasolev plunser suurema vastu. Kuna üldiselt 11mm plunserit sellele pumbale ei ole pandud vaid on mindud kohe 12mm peale siis liigub selle kohta ka vähem infot. Igatahes olen otsinud välja 11mm plunseri tootekoodi, mis võiks pumbale sobida kuid enne ostmist uurin veel siit. Kas on siin kedagi kes oskaks öelda, kas all olevas tabelis esimene ja viimane plunser on omavahel vahetatavad?
Turboks on GT2052v, rõhk 1,6 bar ja jõuab selle kütte kenasti ära põletada. Praegu seade niisugune, et väga suurt suitsukatet ei tuleks ning mootor, jõuülekanne koos püsiks. Jõunumbrid rattast on 100 kw ja 308 Nm.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Okei. Olen kuulnud, et 12mm plunseriga jääb minimum tühipööre kuskil 1500 juurde, kas see vastab tõele? Ja kas plunseri vahetusega vahetasid "lift cami" ka?
Jah tühikäik tõuseb, aga selle saab ilusti normaalseks seadistada. Ma ei hakanud lift camiga asja üle võlli ajama ja jäi 10 mm oma. Kindlasti tuleb mõelda parema mootorijahutuse peale, kuna D24T ei meeldi kõrged temperatuurid, omale panin elektriventilaatori. Mis turbot plaanid 2,5 bar jaoks kasutada?
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Mis asja eesmärk on? Lihtsalt vähe käredam vana diisel või läheb mootor mõne muu asja peale? Tundub, et käib korralikum ehitamine, MLS kaanetihend ja ARB kaanetikud ka?
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Ega mingit mega jõhkrat ehitamist ei käi, alguses oli plaanis soetada teine mootor, et teda veits putitada ja vaadata mis temast originaal komponentidega välja annab pigistada aga siis sain küüned taha sõbra poolt alustatud kuid seisma jäänud kap remonditud alumisele otsale ja otsustasin asja korralikult teha. ARP poldid ja MLS tihend, ja mootor jääb ikka Volvole.