Vaja varsti tsiklile uut turbokollet tegema hakata mustast metallist . Kus kohast saaks mustast metallist põlvesid soetada Tallinnas ??? Välisläbimõõt peab jääma 34 mm. kantti Toru seina paksust võiks ka paar mm. olla - ei tea täpselt - millist siin rahvas kaustand on
Soovitused teretulnud
Vaja varsti tsiklile uut turbokollet tegema hakata mustast metallist . Kus kohast saaks mustast metallist põlvesid soetada Tallinnas ??? Välisläbimõõt peab jääma 34 mm. kantti Toru seina paksust võiks ka paar mm. olla - ei tea täpselt - millist siin rahvas kaustand on
Soovitused teretulnud
Deiv
fennost mine uuri seal kindlasti on igasugust sumpatoru ja kõige mõistlikuma hinnaga
34 kanti on lugu nutune sest sisemõõt kisub üsna väikseks.....väiksemaks kui bikel stockis ja seda ma ei teeks....
FEB ja onninen müüvad veetoru....mis materjalilt täiesti kasutatav ja laiali levinud kuid mõõdud on tollmõõdud nagu neil torudel ikka.....autodel enimkasutatav on 42,x ja seinapaksusega 2,6mm järgmine väiksem on 33,x (sein sama....2,6) seega seest vaid ~28mm
Otsisin vahpealset kuid minul ei õnnestunud leida. Isegi kui netipoodide kataloogides oli siis telefonivestluses selgus, et saavad saksamaal lasta painutada jne hülgemöla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
jeff01 kirjutas:34 kanti on lugu nutune sest sisemõõt kisub üsna väikseks.....väiksemaks kui bikel stockis ja seda ma ei teeks....
FEB ja onninen müüvad veetoru....mis materjalilt täiesti kasutatav ja laiali levinud kuid mõõdud on tollmõõdud nagu neil torudel ikka.....autodel enimkasutatav on 42,x ja seinapaksusega 2,6mm järgmine väiksem on 33,x (sein sama....2,6) seega seest vaid ~28mm
Otsisin vahpealset kuid minul ei õnnestunud leida. Isegi kui netipoodide kataloogides oli siis telefonivestluses selgus, et saavad saksamaal lasta painutada jne hülgemöla.
Ja seinapaksus olgugi pigem paksem - peenem sisemõõt kui originaalkollel on turbokollel parem tsikli puhul , kuna gaaside kiirus ja kineetiline energia/spoolup paraneb "Been there - done that "
Roostevabast ei tahaks enam teha , kuna kipub jubedalt mängima nii tegemise käigus kui ka kasutuse ajal hiljem . Kipub ka mõranema aegajalt
See on vast pool tõde (Võin ka eksidakuid arven, et...) .... kiire spoolup pole reeglina olulisem kui safe rõhk kollektoris aitaks kaasa gaasivahetusele ja hoiaks detonatsiooni eemal.... Eks see vahe ole sama väike kui on vahe suurema mahuga kolle spoolupil vs väiksema mahuga kolle.
Kuna turbos on gaas niikuinii vaja läbi pöidla suuruse ava suruda oleks maru hea kui kollektor olekski turbo suunas järjest sujuvalt ahnenev, et väljalaske gaaside liikumist järjest kiirendada...või noh, et need jahtudes ei aeglustuks ja siis turbiinis taas niipalju kiirendama ei peaks. Kui port on suurem kui see toru mida kasutad siis igal juhul püüaks selle ülemineku võimalikult sujuva teha....kui on ruumi siis treiks ehk sobivad vahetükid.....sest vabalthingaval liikus seal 2x vähem õhku
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ma ei vali neid torusid ka päris oma pea järgi See etapp on juba aastaid tagasi läbitud . Tulevad kõik treitud tükid ja jutud,kuid selleks ongi ennem vaja neid põlvesi ja nende mõõte .
Just for the record. Kui netist otsida Hayabusa kolle kuju ja mingi selline tuleb:
Siis sarnane asi on Mondeo mk3-l, väike modimine ja olemas. Torude diameetrid peaks ka samas augus olema mis sa küsisid.