Turbo autod ja osad.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 03.02.2005 20:14
BMW 524TD küljest. puksid on vahetatud, aga tasakaalustatud ei ole. BMW peal andis rõhku 0,6 bar-i. Wastegate on väline. vesijahutust ei ole. erilisi andmeid ei tea, kui huvi on võin turbo pealt vaadata kui seal midagi kirjas on. H: 1500.-
5586444
Miq
Postitusi: 566 Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine
Postitus
Postitas Miq » 03.02.2005 23:22
vaata jah mis kirjas on, ning ütle meilegi.
paar pilti ei teeks ka paha..
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 07.02.2005 18:31
sildi peal olid kirjas sellised asjad:
ATL
TYP TD04-11B
KUND Nr 2241257
ATL Nr 49177 06000
AUSFUHRUNG 9430132
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 07.02.2005 18:32
wastegate on ikka turbo küljes
Miq
Postitusi: 566 Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine
Postitus
Postitas Miq » 07.02.2005 21:27
äkki oskad öelda mis pöörete juures "taha hakkas"??
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 09.02.2005 19:29
ei tea nii täpselt enam, aga kuna oli diisel auto küljes, siis tuli suht varakult, sest diislit ei kannatand ültse eriti palju pöördesse ajada
jeff01
Postitusi: 2829 Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu
Postitus
Postitas jeff01 » 22.02.2005 21:06
Kas saaks sellest turbost pilte, kasvõi samasuguse aga mitte konkreetse turbo oma
ettetänades
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 22.02.2005 23:17
ma vaatan äkki saan asjast pildid see nädal teha. netist küll ei viitsi ise otsida. otsi ise 524 TD 90a. originaal turbo
MossOpel
Postitusi: 31 Liitunud: 29.11.2004 18:39
Asukoht: Saue
Kontakt:
Postitus
Postitas MossOpel » 23.02.2005 1:12
Kas sel mitte T3 polnud?
eks näis mis tulevik toob...
Miq
Postitusi: 566 Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine
Postitus
Postitas Miq » 23.02.2005 1:48
creese kirjutas: TD04 -11B
kas mitte T4??
jeff01
Postitusi: 2829 Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu
Postitus
Postitas jeff01 » 23.02.2005 10:40
Se siis uuelt viieselt kui 90a
On kellelgi kogemusi et kas vanal (e28) on sama turbo
heico
Postitusi: 1 Liitunud: 08.04.2005 17:37
Postitus
Postitas heico » 08.04.2005 17:38
hmm sai pandud omalegi turbo rõhu näidik peale ja peaks mainima et vahest on turbos sees ikka 1 bar ja isegi sutsu üle.... ja 1600 pealt võtab kuskilt taha
Endal samuti 524 td aastast 91
ranz
Postitusi: 423 Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas ranz » 09.04.2005 15:18
Kuna disla motodel on max pöörded jube madalad eksju (miski 4500-5000 peal) siis kas selline turbo üldse bensuka peal edukalt töötaks? et mida ta tegema hakkab kui masinaga 6500p peale lasta, et mõldud on ta ju siiski madalamalt/aeglasemalt töötama.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.