1. leht 1-st

garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku

Postitatud: 05.08.2014 8:58
Postitas jyrks
Mure, siis järgmine sai eelmine aasta soetatud hiinakas vahetatud välja garret T25 -e vastu.
Hetkel ehitatud flantsidega turbo originaal audi 1,8t vl. kolektori otsa.
Turbo hakkab tööle ilusti 2400rpmi pealt kus on juba 0.3 rõhk aga üle selle ei lähe.
Mida peaks kotrollima?
Tean ka seda, et originaal kolle pole just parima voolavusega aga samas originaal audi 1,8 turbo puhus max boosti 1,2 bari.

Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari.

Postitatud: 05.08.2014 14:12
Postitas loog
N75 on vahel ikka? Teine variant on MBC-ga proovida peale keerata.

Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari.

Postitatud: 05.08.2014 20:21
Postitas jyrks
loog kirjutas:N75 on vahel ikka? Teine variant on MBC-ga proovida peale keerata.
N75 pole aasta juba vahel olnud ja mbc-ga regullides ei muutunud midagi.
Vana turboga mbc-d kruttides rõhk muutus.

Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku

Postitatud: 11.08.2014 16:37
Postitas murjam
Ühenda wastegate küljest voolik lahti/tee pimedaks ja vaata, kas siis ikka kerib rõhku. (NB! kui wastegate korras on, hüppab rõhk kiiresti lakke, ära pöördeid liiga kõrgele lase).

Esmapilgul arvaks, et lihtsalt boosti juhtimisega mingi mure (mbc katki või valesti ühendatud, näiteks) ja hoiab wastegate vedru baasrõhku.

Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku

Postitatud: 11.08.2014 22:14
Postitas kivimugi
mis viga oli siis

Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku

Postitatud: 15.08.2014 18:37
Postitas jyrks
kivimugi kirjutas:mis viga oli siis
Mbc-s.
hetkel originaal n75 järel ja puhub rõhku ilusti 1.3bari