K: kas keegi teab milline turbo kollektor võiks minna vw 2,0
K: kas keegi teab milline turbo kollektor võiks minna vw 2,0
Nii olen netist uurinud ja teada saanud, et vw 8klapiliste mootorite väljalaske kollektorid on yhesugused.
Kas mõne teise turboauto kollektor oleks võimalik sinna panna või on ainuke võimalus lasta teha kollektor.
Turbo mis tuleb on K24 ja sisemise wastgatega.
moto ise on 2,0L 8v 85 kw ja moto kood on 2E
Kes oskab nõu anda, siis oleks ma väga tänulik.
Võik äkki keegi teab, kust ma leiaks sellise asja. Äkki kellegil on mõni pakkuda ka.
Lugupidamisega Siiim
Kas mõne teise turboauto kollektor oleks võimalik sinna panna või on ainuke võimalus lasta teha kollektor.
Turbo mis tuleb on K24 ja sisemise wastgatega.
moto ise on 2,0L 8v 85 kw ja moto kood on 2E
Kes oskab nõu anda, siis oleks ma väga tänulik.
Võik äkki keegi teab, kust ma leiaks sellise asja. Äkki kellegil on mõni pakkuda ka.
Lugupidamisega Siiim
Tee või lase teha korralik custom kollektor.
Minul neisse TD kolledesse usku pole.
Teed korra korraliku kolle ära (ruumivaruga) ja on üks samm korralikule projektile lähemale astutud.
Minul neisse TD kolledesse usku pole.
Teed korra korraliku kolle ära (ruumivaruga) ja on üks samm korralikule projektile lähemale astutud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
8v mootori kohta palju ei oska rääkida aga 16v mootorile saab panna Audi 200 / S2 / S4 / S6 / RS2 (20 klappi 5 silindrit) väljalaske kolle millelt on üks silindri haru maha lõigatud. Peaks olema suhteliselt "bolt-on". Parim on 16 klapilisel kasutada RS2 kollet kuna see on palju parema voolavusega kui teised (sellest veel parem olekeks Audi S1 kolle aga see on suht rariteet).
Sama loogika järgi võiks 8 klapilisele vast sobida vanema audi (A200 / A100 - 10 klappi, turbo) väljalaske kollektor millelt sama moodi ühe silindri haru maha lõigatud. Aga sellel pole ma üldsegi mitte kindel, seega enne ostma tormamist võiksid pead ja kollet omavahel proovida kokkusobitada.
Sama loogika järgi võiks 8 klapilisele vast sobida vanema audi (A200 / A100 - 10 klappi, turbo) väljalaske kollektor millelt sama moodi ühe silindri haru maha lõigatud. Aga sellel pole ma üldsegi mitte kindel, seega enne ostma tormamist võiksid pead ja kollet omavahel proovida kokkusobitada.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
RS2 kollega suht samas hinnas oleks vist juba custom kolle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Custom kolle on IMO iga kell etem kui mõni stock kolle, seda juhul, kui ta on ikka õieti konstrueeritud.
Miks siis müüakse turbo autodele custom kollektoreid, kui tehase omad on ülihead?
Miks siis müüakse turbo autodele custom kollektoreid, kui tehase omad on ülihead?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Igast saasta tehakse, keevitused on nigelad, torustik on kandiline jne. RS2 on ikkagi suht hea kolle. Nissani kollete kohta midagi head õelda ei saa, ning ka korralikud kolded nt ca18det-ile maksavad ligemale 16k (jaapanis). HKS teeb küll odavamaid aga need sellised masstootmise kolded, rohkem on tähelepanu sellele et lihtne oleks ehitada, mitte et hea lõpptulemus oleks.M-Tech kirjutas:Custom kolle on IMO iga kell etem kui mõni stock kolle, seda juhul, kui ta on ikka õieti konstrueeritud.
Miks siis müüakse turbo autodele custom kollektoreid, kui tehase omad on ülihead?
Ma ei mõelnudki, et USA-st mingit sitta peaks tellima.
Anna andeks aga 50% asjadest mis seal pakutakse kipuvad antud kategooriasse minema.
Eestis tehakse piisavalt kvaliteetselt custom kollesid.
Anna andeks aga 50% asjadest mis seal pakutakse kipuvad antud kategooriasse minema.
Eestis tehakse piisavalt kvaliteetselt custom kollesid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.