Wastegate olemas
Vesijahutust ei ole
Sain niipalju aru mingi vaakumiga avab klapi mis laseb alles turbo pöördesse.
Võlli keerates liikus see väga raskelt (kas peabki kinni olema)
Külma osa väga väike
Kuuma osa pigem väga suur.
Päris tavaline turbo ikka pole - diislitel seal siis omad tingimused, et alla 2400rpm ei peakski tööle minema
Ma ei saanud sellest torust aru mis läheb turbo õhuvõtu juurde sisse - seal oli niisama lahtiselt, st ilma tihendi vms. Ja seal ju pole vaakumit.
Teise pildi peal näha.
Seal toru otsas oli tihend aga mis oli oma aja ära teenind.Ma mõtlesin selle asendada kuna ta ei olnud muud kui tavaline kummivoolik.Ja mis puutub tema otstarbesse siis siise imedes tekkib õhu hõrendus ja seda nimetatakse teisi sõnu vaakumiks.
Selge, aga enne turbot ei ole ikkagi vaakumit, vb on hästi hästi väike, aga see ei suuda küll mingit klappi avada. Kas oled kindel et see toru ei lähe sisselaskesse
Aga ikkagi kas siis võll ei peaks ringi käima vabalt kui seda vaakumit seal pole. Või oli asi ära külmunud
miks ei ole hõrendust(vaakum veits teise tähendusega sõna), kõike see õhe miks mootorisse 'puhutake', 'imetakse' ju sealt kaudu sisse.
Seal on ju kaks toru/voolikult, üks läheb härendatud poole, teine survestatud.. üks tõmbab teile lükkab. Nii saab ju suuremad jõud tekitada klapi avamiseks.