1. leht 1-st

NOSi soojendamine, miks?

Postitatud: 07.06.2006 23:38
Postitas nait
http://www.busse.pri.ee/fotod/P6040003.JPG
Tekkis siis küsimus, miks soojendada/kuumutada nitro purki?

Üritasime küll kahe teise isikuga arutada, kuid ei leidnud ühtegi positiivset külge, ehk on keegi targem, kes oleks nõus valgustama pimedas uitajaid?

-edit-
Minu poolest võib teema kustutada või lukustada, tänan suunamise ja vastamise eest. :)

Postitatud: 07.06.2006 23:41
Postitas henri
Gaasi oli arvatavasti vähevõitu, sellega üritati rõhku balloonis tõsta.

Teatavasti nitrosüsteem töötab kõige paremini teatud kindlal rõhul (nitro ja bensiini suhe on õige).

Postitatud: 08.06.2006 16:41
Postitas Ringo
tqhq foorumis on sellel teemal küllaltki pikalt juttu

Postitatud: 08.06.2006 22:45
Postitas RICE BURNER
Olen varem selle Nossindusega kõvasti mässanud ja võin kinnitada, et ühel kindlal temperatuuril seadistatud süsteem ei tööta enam nii, kui näiteks järgmisel päeval on õues kümme kraadi soojem. Surve vahe on meeletu, ning on oht kepse näha.
Nii et, kui kalkulaator annab näiteks nitro WET düüside suurused kindla rõhu juures, siis tuleks seda ka jälgida.
Kokkuvõtteks ütlen: SOENDUS JA VAHEL KA JAHUTUS ON VAJALIK , ET HOIDA KINDLAT RÕHKU PUDELIS. Ja sellega tagame tõrgeteta töö.
Ise panen Nossi peale tagasi, alles siis, kui tõesti enam jõudu mujalt võtta ei ole.

Postitatud: 23.06.2006 16:52
Postitas domain
RICE BURNER kirjutas:Olen varem selle Nossindusega kõvasti mässanud ja võin kinnitada, et ühel kindlal temperatuuril seadistatud süsteem ei tööta enam nii, kui näiteks järgmisel päeval on õues kümme kraadi soojem. Surve vahe on meeletu, ning on oht kepse näha.
Nii et, kui kalkulaator annab näiteks nitro WET düüside suurused kindla rõhu juures, siis tuleks seda ka jälgida.
Kokkuvõtteks ütlen: SOENDUS JA VAHEL KA JAHUTUS ON VAJALIK , ET HOIDA KINDLAT RÕHKU PUDELIS. Ja sellega tagame tõrgeteta töö.
Ise panen Nossi peale tagasi, alles siis, kui tõesti enam jõudu mujalt võtta ei ole.
kas kuidagi segu ei jää lahjaks ntx 75 nitro shotil? ja kuidas seda asja üldse seadistatakse. ja siis veel küsimus nitro rõhu ja bensiinirõhu näidikute kohta, et kas peab ostma spetsiaalsed lisakellad või saab ka hakkama manomeetritega. ja kuhu antud näidikud täpsemalt ühendatakse. äkki saaks kuidagi täpsemat infot antud küsimuste kohta. palju muud juttu olen juba lugenud nosi kohta aga väga täpselt pole kuskil miskit kirjas.

Postitatud: 23.06.2006 17:34
Postitas Ragnar
minul näiteks on bensurõhu kell pandud rõhuregulaatori külge bensu latist tagasivoolu.

Postitatud: 24.06.2006 12:30
Postitas Fos
pensurõhu kell pannakse tavaliselt fuelraili lõppu. Kuigi iseenesest võib see olla ka raili alguses, kuna loogiliselt võttes on seal sama rõhk.Kõlbab muidugi tavaline manomeeter, ebatavalisi asju ei tasugi kasutada :) Paljud kasutavad vedelikuga täidetud manomeetreid, kuna seier kipub võbelema.

Miks peaks segu jääma lahjaks ükskõik missugusel shotil? Kui kasutada wet-shot kitti ja hoida rõhud nii nagu pihustitele ette on nähtud, siis ei saa kuidagi lahjaks jääda. Vastavalt nos'i shoti "suurusele" lisatakse ka sellele vastav kogus pentsu.

Dry shotiga on natuke keerulisem lugu, kuna selle süsteemi korral peab tulema lisa pensiin olemasolevatest pihustitest. Seal on oht, et jääb lahjaks, kui lasta 75'ene shot aga näiteks pihustid ei suuda nii palju lisa pensiini anda.

Kui ikka jäi aru saamatuks, siis proovi otsida ja selgeks teha nii dry kui ka wet shot põhimõtted, siis ei tohiks küsimusi olla. Google ikka abiks.

Postitatud: 24.06.2006 16:38
Postitas domain
Fos kirjutas:pensurõhu kell pannakse tavaliselt fuelraili lõppu. Kuigi iseenesest võib see olla ka raili alguses, kuna loogiliselt võttes on seal sama rõhk.Kõlbab muidugi tavaline manomeeter, ebatavalisi asju ei tasugi kasutada :) Paljud kasutavad vedelikuga täidetud manomeetreid, kuna seier kipub võbelema.

Miks peaks segu jääma lahjaks ükskõik missugusel shotil? Kui kasutada wet-shot kitti ja hoida rõhud nii nagu pihustitele ette on nähtud, siis ei saa kuidagi lahjaks jääda. Vastavalt nos'i shoti "suurusele" lisatakse ka sellele vastav kogus pentsu.

Dry shotiga on natuke keerulisem lugu, kuna selle süsteemi korral peab tulema lisa pensiin olemasolevatest pihustitest. Seal on oht, et jääb lahjaks, kui lasta 75'ene shot aga näiteks pihustid ei suuda nii palju lisa pensiini anda.

Kui ikka jäi aru saamatuks, siis proovi otsida ja selgeks teha nii dry kui ka wet shot põhimõtted, siis ei tohiks küsimusi olla. Google ikka abiks.
mul hetkel ongi vedelikuga manomeeter kapotiall ja võetud rõhk fuelraili algusest. tegelt tuleks ka muretseda digitaalne kell ja salongi vedada. lihtsalt tahtsn teada kas auto stock bensiinipump suudab vajalikku survet üles lüüa et kogu süsteemi toita küttega. ja kindel plaan wet süsteem muretseda. ohutuse mõttes peaks ka segukella muretsema. vaatasin ka et nitrole vajalik bensiin võetakse fuelraili algusest. kas st et ma peaksin ikkagist manomeetri panema fuelraili lõppu et täpsemaid tulemusi näha või piisab nii et manomeetrile väljavõte oleks lihtsalt peale nosi väljavõtet.

Postitatud: 24.06.2006 21:25
Postitas Fos
kui paned manomeetri väljavõtte enne (pump ---- manomeeter--- Y ühendus raili ja nos pihustitele) nosi väljavõtet, siis võid kindel olla, et rõhk, mida manomeeter näitab, on nii nos'i pihustite, kui ka tavaliste pihustite peal olemas.
Kuigi see rõhk on selline asi, et pmst ükskõik kust mõõdada. (ma pean silmas siis ikka enne regulaatorit) on ta ikka ühe sugune. Nimelt ei saa sul näidata manomeeter sellist rõhku, mida ülejäänud süsteemis pole, kui just pole mõnda mehaanilist viga sees.

Omal sai tuleviku plaanide mõttes teha selline flants, et oleks võimalik peale rõhu kella veel väljavõtteid teha... flants on siis otse raili alguses.

Postitatud: 25.06.2006 18:11
Postitas domain
Fos kirjutas:kui paned manomeetri väljavõtte enne (pump ---- manomeeter--- Y ühendus raili ja nos pihustitele) nosi väljavõtet, siis võid kindel olla, et rõhk, mida manomeeter näitab, on nii nos'i pihustite, kui ka tavaliste pihustite peal olemas.
Kuigi see rõhk on selline asi, et pmst ükskõik kust mõõdada. (ma pean silmas siis ikka enne regulaatorit) on ta ikka ühe sugune. Nimelt ei saa sul näidata manomeeter sellist rõhku, mida ülejäänud süsteemis pole, kui just pole mõnda mehaanilist viga sees.

Omal sai tuleviku plaanide mõttes teha selline flants, et oleks võimalik peale rõhu kella veel väljavõtteid teha... flants on siis otse raili alguses.
pump ise lõõb enne vaakumit ju suurema surve. samas tegemist on ju kinnise süsteemiga ja samas võib vist isegi manomeeter olla ka ntx fuelraili alguses ja nos Y seal samas kõrval? vahet ei tohiks vist nii ja naa olla. autoks siis bmw e36 325i

Postitatud: 10.07.2006 13:13
Postitas Ar21
On saada ka kohe komplektis pallooni soojendajaga. Kui gaasi juba väljalastud (ära kasutatud), siis ju rõhk ikka balloonis langeb. Et rõhk säiliks tuleb soojendada, et gaas paisuks.