NOSi soojendamine, miks?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
nait
Postitusi: 18
Liitunud: 12.03.2006 20:22
Asukoht: L-Viru

NOSi soojendamine, miks?

Postitus Postitas nait »

http://www.busse.pri.ee/fotod/P6040003.JPG
Tekkis siis küsimus, miks soojendada/kuumutada nitro purki?

Üritasime küll kahe teise isikuga arutada, kuid ei leidnud ühtegi positiivset külge, ehk on keegi targem, kes oleks nõus valgustama pimedas uitajaid?

-edit-
Minu poolest võib teema kustutada või lukustada, tänan suunamise ja vastamise eest. :)
Viimati muutis nait, 08.06.2006 17:39, muudetud 1 kord kokku.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Gaasi oli arvatavasti vähevõitu, sellega üritati rõhku balloonis tõsta.

Teatavasti nitrosüsteem töötab kõige paremini teatud kindlal rõhul (nitro ja bensiini suhe on õige).
Ringo
Postitusi: 145
Liitunud: 27.11.2004 3:18

Postitus Postitas Ringo »

tqhq foorumis on sellel teemal küllaltki pikalt juttu
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Olen varem selle Nossindusega kõvasti mässanud ja võin kinnitada, et ühel kindlal temperatuuril seadistatud süsteem ei tööta enam nii, kui näiteks järgmisel päeval on õues kümme kraadi soojem. Surve vahe on meeletu, ning on oht kepse näha.
Nii et, kui kalkulaator annab näiteks nitro WET düüside suurused kindla rõhu juures, siis tuleks seda ka jälgida.
Kokkuvõtteks ütlen: SOENDUS JA VAHEL KA JAHUTUS ON VAJALIK , ET HOIDA KINDLAT RÕHKU PUDELIS. Ja sellega tagame tõrgeteta töö.
Ise panen Nossi peale tagasi, alles siis, kui tõesti enam jõudu mujalt võtta ei ole.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
domain
Postitusi: 15
Liitunud: 23.06.2006 15:15

Postitus Postitas domain »

RICE BURNER kirjutas:Olen varem selle Nossindusega kõvasti mässanud ja võin kinnitada, et ühel kindlal temperatuuril seadistatud süsteem ei tööta enam nii, kui näiteks järgmisel päeval on õues kümme kraadi soojem. Surve vahe on meeletu, ning on oht kepse näha.
Nii et, kui kalkulaator annab näiteks nitro WET düüside suurused kindla rõhu juures, siis tuleks seda ka jälgida.
Kokkuvõtteks ütlen: SOENDUS JA VAHEL KA JAHUTUS ON VAJALIK , ET HOIDA KINDLAT RÕHKU PUDELIS. Ja sellega tagame tõrgeteta töö.
Ise panen Nossi peale tagasi, alles siis, kui tõesti enam jõudu mujalt võtta ei ole.
kas kuidagi segu ei jää lahjaks ntx 75 nitro shotil? ja kuidas seda asja üldse seadistatakse. ja siis veel küsimus nitro rõhu ja bensiinirõhu näidikute kohta, et kas peab ostma spetsiaalsed lisakellad või saab ka hakkama manomeetritega. ja kuhu antud näidikud täpsemalt ühendatakse. äkki saaks kuidagi täpsemat infot antud küsimuste kohta. palju muud juttu olen juba lugenud nosi kohta aga väga täpselt pole kuskil miskit kirjas.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

minul näiteks on bensurõhu kell pandud rõhuregulaatori külge bensu latist tagasivoolu.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

pensurõhu kell pannakse tavaliselt fuelraili lõppu. Kuigi iseenesest võib see olla ka raili alguses, kuna loogiliselt võttes on seal sama rõhk.Kõlbab muidugi tavaline manomeeter, ebatavalisi asju ei tasugi kasutada :) Paljud kasutavad vedelikuga täidetud manomeetreid, kuna seier kipub võbelema.

Miks peaks segu jääma lahjaks ükskõik missugusel shotil? Kui kasutada wet-shot kitti ja hoida rõhud nii nagu pihustitele ette on nähtud, siis ei saa kuidagi lahjaks jääda. Vastavalt nos'i shoti "suurusele" lisatakse ka sellele vastav kogus pentsu.

Dry shotiga on natuke keerulisem lugu, kuna selle süsteemi korral peab tulema lisa pensiin olemasolevatest pihustitest. Seal on oht, et jääb lahjaks, kui lasta 75'ene shot aga näiteks pihustid ei suuda nii palju lisa pensiini anda.

Kui ikka jäi aru saamatuks, siis proovi otsida ja selgeks teha nii dry kui ka wet shot põhimõtted, siis ei tohiks küsimusi olla. Google ikka abiks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
domain
Postitusi: 15
Liitunud: 23.06.2006 15:15

Postitus Postitas domain »

Fos kirjutas:pensurõhu kell pannakse tavaliselt fuelraili lõppu. Kuigi iseenesest võib see olla ka raili alguses, kuna loogiliselt võttes on seal sama rõhk.Kõlbab muidugi tavaline manomeeter, ebatavalisi asju ei tasugi kasutada :) Paljud kasutavad vedelikuga täidetud manomeetreid, kuna seier kipub võbelema.

Miks peaks segu jääma lahjaks ükskõik missugusel shotil? Kui kasutada wet-shot kitti ja hoida rõhud nii nagu pihustitele ette on nähtud, siis ei saa kuidagi lahjaks jääda. Vastavalt nos'i shoti "suurusele" lisatakse ka sellele vastav kogus pentsu.

Dry shotiga on natuke keerulisem lugu, kuna selle süsteemi korral peab tulema lisa pensiin olemasolevatest pihustitest. Seal on oht, et jääb lahjaks, kui lasta 75'ene shot aga näiteks pihustid ei suuda nii palju lisa pensiini anda.

Kui ikka jäi aru saamatuks, siis proovi otsida ja selgeks teha nii dry kui ka wet shot põhimõtted, siis ei tohiks küsimusi olla. Google ikka abiks.
mul hetkel ongi vedelikuga manomeeter kapotiall ja võetud rõhk fuelraili algusest. tegelt tuleks ka muretseda digitaalne kell ja salongi vedada. lihtsalt tahtsn teada kas auto stock bensiinipump suudab vajalikku survet üles lüüa et kogu süsteemi toita küttega. ja kindel plaan wet süsteem muretseda. ohutuse mõttes peaks ka segukella muretsema. vaatasin ka et nitrole vajalik bensiin võetakse fuelraili algusest. kas st et ma peaksin ikkagist manomeetri panema fuelraili lõppu et täpsemaid tulemusi näha või piisab nii et manomeetrile väljavõte oleks lihtsalt peale nosi väljavõtet.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kui paned manomeetri väljavõtte enne (pump ---- manomeeter--- Y ühendus raili ja nos pihustitele) nosi väljavõtet, siis võid kindel olla, et rõhk, mida manomeeter näitab, on nii nos'i pihustite, kui ka tavaliste pihustite peal olemas.
Kuigi see rõhk on selline asi, et pmst ükskõik kust mõõdada. (ma pean silmas siis ikka enne regulaatorit) on ta ikka ühe sugune. Nimelt ei saa sul näidata manomeeter sellist rõhku, mida ülejäänud süsteemis pole, kui just pole mõnda mehaanilist viga sees.

Omal sai tuleviku plaanide mõttes teha selline flants, et oleks võimalik peale rõhu kella veel väljavõtteid teha... flants on siis otse raili alguses.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
domain
Postitusi: 15
Liitunud: 23.06.2006 15:15

Postitus Postitas domain »

Fos kirjutas:kui paned manomeetri väljavõtte enne (pump ---- manomeeter--- Y ühendus raili ja nos pihustitele) nosi väljavõtet, siis võid kindel olla, et rõhk, mida manomeeter näitab, on nii nos'i pihustite, kui ka tavaliste pihustite peal olemas.
Kuigi see rõhk on selline asi, et pmst ükskõik kust mõõdada. (ma pean silmas siis ikka enne regulaatorit) on ta ikka ühe sugune. Nimelt ei saa sul näidata manomeeter sellist rõhku, mida ülejäänud süsteemis pole, kui just pole mõnda mehaanilist viga sees.

Omal sai tuleviku plaanide mõttes teha selline flants, et oleks võimalik peale rõhu kella veel väljavõtteid teha... flants on siis otse raili alguses.
pump ise lõõb enne vaakumit ju suurema surve. samas tegemist on ju kinnise süsteemiga ja samas võib vist isegi manomeeter olla ka ntx fuelraili alguses ja nos Y seal samas kõrval? vahet ei tohiks vist nii ja naa olla. autoks siis bmw e36 325i
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

On saada ka kohe komplektis pallooni soojendajaga. Kui gaasi juba väljalastud (ära kasutatud), siis ju rõhk ikka balloonis langeb. Et rõhk säiliks tuleb soojendada, et gaas paisuks.
Vasta