Tere oleks üks küsimus.
Tere oleks üks küsimus.
Kuna ma ise ei ole eriline asjatundja , siis minu küsimus oleks selline . Kas tehase seades turbomootorile on võimalik blow offi peale panna või midagi sellist mis teeks seda susinat ? Autoks on Volvo 940 2,0 T 114kw.
Re: Tere oleks üks küsimus.
Susina saab BOV abil kätte vabalt bensiini-turbomootorist, kuid pisike probleem tekib enamasti sellega, et originaalis töötab mootor õhukulumõõtja näidu järgi ning susinaga koos lastakse sisselaskest välja juba loetud õhk, mistõttu muutub segu peale susinat sekundiks liiga rikkaks (kui gaasi mitte hoida, võib mootor isegi välja surra).
Enamasti on kõigil sellest natuke rikkamast segust savi, peaasi, et susiseb. Sellise suhtumisega kannatab BOV-i panna ka õhukulumõõtjaga mootorile.
Enamasti on kõigil sellest natuke rikkamast segust savi, peaasi, et susiseb. Sellise suhtumisega kannatab BOV-i panna ka õhukulumõõtjaga mootorile.
Lauda nitro
Re: Tere oleks üks küsimus.
kui käik sees ja gaas lahti siis ei tohiks üldse pihustada.. aga jah, käiguvahetuse hetkeks võib umbe tõmmata küll. oleneb mootorist ja kindlasti käiguvahetuse kiirusest. kiire käiguvahetus, kus ideaalis gaasi vast täiesti lahti ei lasegi, siis on täitsa ok. aga jällegi iga mootor on erinev.
kui on MAP anduriga, (õhulugeja puudub) siis võid niipalju susistada kui tahad..
isiklik kogemus niipalju, et kui teha aeglaselt käiguvahetus, et turbo ära jõuab vajuda, siis esimene hetk põtkib vastu ja rikub kogu sõidumõnu ära, aga muidu pole probleemi. peab harjutama, mida tohib, mida ei tohi teha.
mootoriks CA18DET
kui on MAP anduriga, (õhulugeja puudub) siis võid niipalju susistada kui tahad..
isiklik kogemus niipalju, et kui teha aeglaselt käiguvahetus, et turbo ära jõuab vajuda, siis esimene hetk põtkib vastu ja rikub kogu sõidumõnu ära, aga muidu pole probleemi. peab harjutama, mida tohib, mida ei tohi teha.
mootoriks CA18DET
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 
