1. leht 1-st

K:A4 1.8T või Passat 1.8T

Postitatud: 01.06.2006 1:26
Postitas Toomas
Tervist.

Plaanis omale soetada lähitulevikus üks kahest valikuvõimalusest. Kas Audi A4 1.8T või VW Passat 1.8T (Variant)

Nagu ma olen aru saanud siis mõlemal on peal VAG 1.8T mootor. Kas mõlema auto mootorite jupid on samad või on erinevad? Kuidas mootorid eesti kütuse kvaliteedi juures vastu peavad? Mis on kindlasti esimesed asjad, mis tuleks kohe ära vahetada? (Seda, et õlid ja rihmad tuleb vahetada, tean isegi) Et mitte matta mõttetuid summasid kõikide võimalike autode kontrolliks siis, kas on võimalik kontrollida turbo korrasolekut kohapeal? MIs pööretelt turbo tööle rakendub? Kui suur on küttekulu: madalate pööretega sõites (mitte turbot pöördesse lastes) ja pidevalt kiirendades? Mis on tehase andmetel kiirendus 0-100 Audil, Passatil ja Passat Variant`il?


Tuli hästi palju küsimusi. Loodetavasti on tekst arusaadav ja äkki saate naile ka vastata.

Lisaks tehnilisele jutule on oodatud ka igasugu positiivsed ja ka negatiivsed muljed.


Vastuseid oodates Toomas.

Postitatud: 02.06.2006 21:10
Postitas Toomas
Pole siis keegi nendega kokku puutunud?

Postitatud: 03.06.2006 9:33
Postitas Fos
ainuke asi, mis ma kuulnud olen mõlema kohta on see, et esi sild on nõrk... puksid tahavad päris tihti vahetamist.

Turbo korrasolekut saad kontrollida sellisel juhul, kui sul on võimalik turbo külma osa sissemineku lõdvik lahti lasta ja käega võlli katsuda, otsides pikilõtku ja ristilõtku. Kui mai eksi, siis mõlemal on turbo üpris ebameeldivas kohas....

Postitatud: 03.06.2006 12:04
Postitas Ar21
Konkreetset kogemust pole, aga ka kuulnud midagi, et turbo õlitustoru läheb kusagilt väga kuuma koha kõrvalt (väljalaksekollektor ?), mis olevat sagedaseim turbo lagunemise põhjus. Tuleb aeg-ajalt seda õlitoru lahti võtta ja puhastada sinna koksistunud õlist või midagi taolist. Muidu jääb turbo õlitus kehvaks. Võibolla, et see oli ka mingi konkreetse aastakäigu probleem. Kui keegi teab täpsemalt, rääkige.
Kellele see jutt ei meeldi, ärge väga kõvasti sõimake :cry:

Postitatud: 03.06.2006 15:18
Postitas k666n
Ar21 räägib tüiesti õiget juttu. Teine asi on veel see, et õhulugejad ei ole kuigi vastupidavad.

Postitatud: 05.06.2006 20:30
Postitas Toomas
Selline küsimus: Kui originaal turbo asendada Garrett GT28R(s)`iga, siis kas stock sisu peab vastu? Üldse mis ümbertegemised sellega kaasnevad või saab hakkama ainult turbo vahetamisega. Palju üldse võimu juurde tuleb?

Postitatud: 05.06.2006 20:40
Postitas Marko

Postitatud: 06.06.2006 20:54
Postitas Toomas
Tänud.