K:A4 1.8T või Passat 1.8T

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K:A4 1.8T või Passat 1.8T

Postitus Postitas Toomas »

Tervist.

Plaanis omale soetada lähitulevikus üks kahest valikuvõimalusest. Kas Audi A4 1.8T või VW Passat 1.8T (Variant)

Nagu ma olen aru saanud siis mõlemal on peal VAG 1.8T mootor. Kas mõlema auto mootorite jupid on samad või on erinevad? Kuidas mootorid eesti kütuse kvaliteedi juures vastu peavad? Mis on kindlasti esimesed asjad, mis tuleks kohe ära vahetada? (Seda, et õlid ja rihmad tuleb vahetada, tean isegi) Et mitte matta mõttetuid summasid kõikide võimalike autode kontrolliks siis, kas on võimalik kontrollida turbo korrasolekut kohapeal? MIs pööretelt turbo tööle rakendub? Kui suur on küttekulu: madalate pööretega sõites (mitte turbot pöördesse lastes) ja pidevalt kiirendades? Mis on tehase andmetel kiirendus 0-100 Audil, Passatil ja Passat Variant`il?


Tuli hästi palju küsimusi. Loodetavasti on tekst arusaadav ja äkki saate naile ka vastata.

Lisaks tehnilisele jutule on oodatud ka igasugu positiivsed ja ka negatiivsed muljed.


Vastuseid oodates Toomas.
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Pole siis keegi nendega kokku puutunud?
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ainuke asi, mis ma kuulnud olen mõlema kohta on see, et esi sild on nõrk... puksid tahavad päris tihti vahetamist.

Turbo korrasolekut saad kontrollida sellisel juhul, kui sul on võimalik turbo külma osa sissemineku lõdvik lahti lasta ja käega võlli katsuda, otsides pikilõtku ja ristilõtku. Kui mai eksi, siis mõlemal on turbo üpris ebameeldivas kohas....
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Konkreetset kogemust pole, aga ka kuulnud midagi, et turbo õlitustoru läheb kusagilt väga kuuma koha kõrvalt (väljalaksekollektor ?), mis olevat sagedaseim turbo lagunemise põhjus. Tuleb aeg-ajalt seda õlitoru lahti võtta ja puhastada sinna koksistunud õlist või midagi taolist. Muidu jääb turbo õlitus kehvaks. Võibolla, et see oli ka mingi konkreetse aastakäigu probleem. Kui keegi teab täpsemalt, rääkige.
Kellele see jutt ei meeldi, ärge väga kõvasti sõimake :cry:
k666n
Postitusi: 18
Liitunud: 18.10.2005 14:14
Asukoht: TLN

Postitus Postitas k666n »

Ar21 räägib tüiesti õiget juttu. Teine asi on veel see, et õhulugejad ei ole kuigi vastupidavad.
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Selline küsimus: Kui originaal turbo asendada Garrett GT28R(s)`iga, siis kas stock sisu peab vastu? Üldse mis ümbertegemised sellega kaasnevad või saab hakkama ainult turbo vahetamisega. Palju üldse võimu juurde tuleb?
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Tänud.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Vasta