1. leht 2-st

Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.- LAHENDATUD!

Postitatud: 07.10.2013 10:08
Postitas Helina
Paluks abi.

Mis asjaga on antud pildil tegu, ja kas mõjutab turbo tööd, kui see roheline kork on pealt katki? Rõhulekke testiga sealt vuhiseb korralikult välja juba 1 bar juures.

Pilt


Mootor 1,8T

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 11:43
Postitas ahto10
Sealt ei tohiks kindlasti midagi lekkida. See tundub olevat lihtsalt kork vaakumi väljavõtu ava ees.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 12:14
Postitas Helina
Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 12:28
Postitas ValgeKotkas
Pane aga väike vaakumvooliku tükk koos poldi/kruviga otsas asemele ja proovi.
Või kui väga sellist rohelist korki tahad siis võin vist ühe loovutada :)

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 12:35
Postitas Helina
Sellessuhtes et tahaks jah võimalikult originaaljuppi sinna otsa tagasi saada :D Mulle väga sellist " ajutist ja igavest" lahendust teha ei meeldi, aga proovida ju võib, et kuidas siis käitub. Iseasi kas mul on võtta mingit vaakumvolla juppi kusagilt nii sinna otsa panemiseks. Ühte voolikut on üle, mis turbo kella sisse tuleb, aga hetkel ei oska äelda, kas see sinna otsa sobib mõõdult.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 18:45
Postitas Helina
Kahjuks korgi asendamine terve korgiga ei muutnud auto käitumist :(

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 20:19
Postitas AZsport
Helina kirjutas:Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.
pigem probleem liigses rõhus,mis tekitab fuel cuti. Mis numbreid muidu rõhukell näitab?

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 20:29
Postitas Helina
Cuti ajal viskab maha rõhu, muidu hoiab ühtlaselt ( kella järgi ). Tühikäigul vaakumis 0.7 ja ei pendelda..varem kui fuel cut i ei teinud, hoidis ka rõhku ega ei pendeldanud ...ehk siis 1.1 - 1.2 bari (max ) 3nda käiguga peeneks. Hoidis kenasti. Cut ima hakkas paar päeva tagasi. Rohkem ma rõhku üles enam ise autol ei lase..ehk sõidan 2000 pöörde juures, siis kannatab kulgeda ilma kõrvalnähtudeta, aga üldjuhul autot praegu ei piina ja panin seisma ta hetkel, eks tuleb hakata uurima lähemalt.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 21:26
Postitas sm. pelle
Kuidas rõhku on tõstetud? Manual boost controller või läbi nö chipi?

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 07.10.2013 21:53
Postitas Helina
Auto on stock. Tehase 132kw 1.8T

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 08.10.2013 14:16
Postitas ValgeKotkas
Stock rõhk vist peaks olema ~ 0.8 bari?

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 08.10.2013 14:27
Postitas Helina
Mina vaatan kella pealt ja loen lihtsalt neid numbreid sealt pealt.. ja lööb siis 0-ist pluss poolele +1 edasi ja max 1,2 olen näinud kellal 3 nda käiguga põhjagaasiga. Ise välja ei mõtle seda :)

Pilt
Samasugune kell siis..

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 08.10.2013 17:45
Postitas ValgeKotkas
Ilma n75'ta proovisid?
Võibolla ongi siis WG värk nagu rääkisime.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 08.10.2013 18:44
Postitas Helina
Ei ma too õhtu enam ei proovinud, kusjuures peale tanklast ärasõitu 1 kiirendus oli saipõnks ilus, teisel kiirendusel hüppas jälle nagu kits :)

Aga ma mingi aeg kui võimalus tuleb, teeb uue lekketesti , siis mõtleb jälle edasi. See on see kui omal garaaži ja kompressori võimalus puudub, ja peab tuttava ajagraafiku järgi sättima :)

Kuigi hea jah, kui saaks selle WG enda asja ka ära mõõta.

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitatud: 23.10.2013 13:30
Postitas IvarR
Viga ülesse leitud?
Pakuks ka ise et viga wg membraanis, ehk tollele lekketest teha.

IvarR