1. leht 1-st

Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 09.04.2013 18:56
Postitas Kpt. Trumm
Selectitud piirkonnas on ikka detonatsioon. Kuigi olen juba ülejäänud maailmas kasutatavast kaardist 6 kraadi maha kärpinud.
Pilt

Originaal S14 SR20DET

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 09.04.2013 20:19
Postitas hents99
Segu paigas?

Oled kindel, et tegu detonatsiooniga? Või olid juba tagajärjed?

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 09.04.2013 21:03
Postitas Kpt. Trumm
Segu viisin igaksjuhuks piirkonnas 11.3 peale.
Põhjust veel ei ole aga kõrvaga salongis kuulen. Pesuehtne detonatsiooni kõlin. Juhul kui see ei ole mingi detaili resonants vastu kere. Süüte 0 on ka paigas ühe strobo järgi. Peaks igaks juhuks proovima teisega veel, et olla kindel.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 09.04.2013 23:44
Postitas murjam
Kuna see on maksimaalse momendi ala, on see väga tõenäoliselt detonatsioon ikka.
Nullpunkt nihkes või siis on mõni muu detonatsiooni esile kutsuv tegur.. Kas iga tõmbega kõliseb või ainult külmalt/kuumalt või teatud hetkedel?

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 10.04.2013 8:21
Postitas Raceboy
Dünos oled käinud muidu? Et siis saaks momendigraafikuga võrrelda ja ma pakuks samuti, et maksimaalne moment on umbes seal, kus detoneerib. 5000 p/min juures on nurk 20-21 kraadi, mis iseenesest ei ole väga palju, aga vahel ei taha nii palju.

Võid prooviks nt kerge tolueeni või ksüleeni seguga proovida, kui ära kaob, on asi selge.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 10.04.2013 8:47
Postitas Kpt. Trumm
Kunagi sai Maximi juures käidud aga see oli Nistune-ga.

Pilt

Tuleb kevad ära oodata ja VKM pinki minna. Süüdet vähendada niikaua kuni kõlin ära kaob. Ei saa mingeid stamp numbreid uskuda. Iga mootor on ikka erinev lõpuks.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 10.04.2013 9:15
Postitas Raceboy
Kui raud sama, siis momendigraafiku üldise joone näeb ju ära, siin hakkaks nagu veidi kukkuma, kas nüüd on teine turbo või ikka sama?

Pakun, et mootor ongi seal alas lihtsalt piisavalt hea täituvusega, et detonatsioon tekib ja ega jah muud üle jäägi kui süüdet tagasi tõmmata.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 10.04.2013 20:58
Postitas Kpt. Trumm
Kõik on sama originaal esialgu.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 15.04.2013 11:55
Postitas kaak
Kui on elektrooniline boost control võimalus, siis soovitan 500rpm enne detoala wastegatet rohkem avama hakata ja kohe peale detopiigi ala siis luba uuesti boostil järgi tulla. Tulemus võib sind üllatada. Peale mõningaid katsetusi näeb boostigraafik logis natukene kaameliselja moodi välja aga dünopilt on hoopis ilusam (ehk kaotat jõupiigist natukene njuutoneid aga selle arvelt tõuseb peale piiki jõud). ˇ

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 19.04.2013 12:04
Postitas IvarR
Nistunega oli ka sama jama?
Süüdet tuleks vast ikkagi tagasi tõmmata peaki alas, ümberringi ka komakohad ebaühtlaselt.

IvarR

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 20.04.2013 7:47
Postitas jeff01
komakohad? on sellest alla kraadi keeramisest üldse mingit kasu?

Surved kenasti võrdsed ja kõik kenasti üleval? Mingit liigset suitsu pole? Kui kusagilt õli veidi mootorisse saab teeb samamoodi.....plokk veidi ellipsis ja uus rõngas pole veel kulunud, klapisäär veidi liiga otsas ja hoiab end veidi lahti vms. Mul detos 1 bemm momendi alas vaid 1 bariga vaid 8 kraadiga mis ei olegi pmt nurk.....põhjus oli murdunud kolvirõngad.

Re: Anomaalinine detonatsioon

Postitatud: 21.04.2013 22:36
Postitas Kpt. Trumm
Peab üle mõõtma. Kuigi õli ei võta ja tagant ei suitse. Tnx