1. leht 1-st
Garrett turbo võti
Postitatud: 06.01.2013 18:26
Postitas mth
Tervist,
Oskate ehk öelda mis mõõdus need garreti külma poole tiiviku mutrid on ja kust sellise võtme leiaks? 10 on veidike suur ja 9 juba väga väike. Pilt ka siia:

Re: Garrett turbo võti
Postitatud: 06.01.2013 18:32
Postitas mitsu_manic
Kas see ei peaks olema 3/8 tollmõõdus padrun? Ehk siis c 9.5mm
Re: Garrett turbo võti
Postitatud: 06.01.2013 20:14
Postitas mth
Võiks nagu olla küll, ei viitsi turbo näpus ringi käia, äkki keegi teab kindlapeale?
Teine küsimus, olen kuulnud, et garreti turbosid tasakaalustatakse komponentselt. Ehk siis iga jupp aetakse omaette tasakaalu, mitte ei tasakaalustata komplekteeritud turbot. Kas eestis ka keegi nii tasakaalustaks neid? Mul vaja külmapoole tiivik ära vahetada lihtsalt, teoorias võiks ju asi tasakaalu jääda vahetamisel, aga selles suhtes olen isegi veidi skeptiline.
Re: Garrett turbo võti
Postitatud: 06.01.2013 20:21
Postitas mart154
Garrettil on kylma tiivik eraldi nulli tasakaalustatud. Seega tiiviku vahetus tasakaalustust ei n6ua.
A tavalise padruniga ma sellegipoolest sinna kallale ei l2heks, sest mutter tuleb nii lahti-kinni keerata, et kylgsuunalisi j6ude ei m6juks.
Pluss, kust sa mutri pingutusmonendi leidsid?
Re: Garrett turbo võti
Postitatud: 06.01.2013 20:26
Postitas mth
Hea õpetuse leidsin siit ->
http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=11208" onclick="window.open(this.href);return false;
Samas teemas kirjas ka: The nut here was to be torqued to 20 INCH/LBS. (not tq/lbs)
See külgsuunade info on abiks, eks ma keeran ta ka vastava tööriistaga lahti. Sama point vast mis keermelõikuril jne.