Lamda andur

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Lamda andur

Postitus Postitas S4BiT »

Selline jama siis lamdaga, et käisin üritasin diagnostis käia, mida aga teha ei saadud ja seega mõõtsid nad siis niisama mul igasuguseid andureid ja seal hulgas ka lamda andurit, see aga pani täiega puusse näitas hoopiski miinus volte mida ei tohiks üldse näidata... siis arvasime et on lamda otsas omadega, käisin nüüd sõbra juures, võtsime tema autolt lamda, panime selle peale, ja näitas täpselt samamoodi miinuseid, siis proovisime minu vanat lamdat tema auto peal, seal näitas et kõik on korras sellega... täna õhtul tööjuures möötsime uuesti igate pidi, nyyd näitas lamda kyljest mõõtes et kõik on OK, aga aju juurest mõõtes näitab ikka miinuseid, kui gaasi anda siis korraks lööb õiget, aga siis läheb jälle miinustesse või seisab seal kuskil 0,01V, see on ka siiski vale... ja segukell teatavasti saab oma signaali lamdalt, segukell aga paneb täiega pange, vahest korraks töötab nii kuidas ise tahab, tavaliselt on kustus. Ja rohelist ala ei ole ma segukellal veel kunagi näinud (bensusegust see ei ole sest see peaks paigas olema ja kui ka ei ole siis kohapeal töötades peaks segukell lihtsalt pendeldama yhest äärest teise vist ??? punaselt roheliseni ja tagasi) aga nii ta ei tee. Kas asi võib olla aju kehvas massis või mingis muus halvas massis ? Näiteks teeb nii ka, et kui panen tuled põlema, siis lööb segukellal segu lahjemaks, ja mida rohkem voolu tarbivaid asju taha lajatan seda lahjemaks segu läheb :lol: Asi on igatahes väga veider ... :shock:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaadake kust te testrile massi võtate!

Olen ise ka näinud lambdat miinusesse käimas aga see oli tingitud sellest, et mass käis läbi aju mingi kanali.
Seega pane testri teine ots otse keresse ja vaata mis siis tuleb!

Kui selles probleem ei ole, siis on ikkagi midagi valesti, mõõdate vale otsa ilmselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

massi võtsime kerest ja otse akult ja igalt poolt proovisime, sama jama ikka... ja mõõtsime täiesti õiget asja !!!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas aju oli sellel hetkel lambdaga ühendatud?
Aju ise võib ka selliseid anomaaliaid tekitada.
Tema jaoks on siiski kõik normaalne, sina näed lihtsalt x numbreid.

Kui oli siis võta lahti ja proovi uuesti lambdat üksi mõõta.

Muidu ei näe mina muud varianti kui andur vigane või kui on alla 4-ja juhtmega andur, siis summuti ei saa piisavalt massi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Lambda olla tegelt nii õrn jubin, et seda olla võimalik ka valesti mõõtes peeti keerata.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda jah juhul kui testri sisetakistus on alla 10M ohm.
Üldiselt peaks uuemad testrid olema vähemalt 10M ohm sisetakistusega.

Pole endal veel au olnud ühtegi nii peeti keerata.

Osutiga testritel vist sisetakistus alla 10M ohm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta