1. leht 1-st
ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas
Postitatud: 20.04.2006 13:51
Postitas 750il
mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,
kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole
TURBOGA AUTOL
Postitatud: 20.04.2006 14:00
Postitas temp
minul on peale koonust ja ennem turbot.
seal on see teema ,et kui paned bypassi siis oleks vaja tsirkuleerida õhku nii,et õhulugejast asi enam uuesti läbi ei lähe aga samas peab õhk minema turbo ette muidu pole kasu.
Re: ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas
Postitatud: 16.05.2006 23:44
Postitas Fos
750il kirjutas:mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,
kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole
TURBOGA AUTOL
kui su õhu lugeja suudab lugeda õhku, mis on rõhu all (st tööpõhimõtet pead täpselt teadma) siis mina paneks peale turbot .. sisselaskele võimalikult lähedale.
1) saad kasutada bov'i, mitte bypassi, kuna loetava õhu kogus ei muutu, kuigi sa lased vahepeal atmosfäri.
2) loetava õhu kogus ja mootorisse mineva õhu kogus on võimalikult täpne. Ei hakka jukerdama, kui kuskilt lekib sisselase (järelikult pead ise kontrollima aegajalt)
Postitatud: 17.05.2006 9:00
Postitas Raceboy
Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
Postitatud: 17.05.2006 10:45
Postitas Fos
Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...
Postitatud: 17.05.2006 11:12
Postitas Raceboy
Fos kirjutas:Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...
Räägin sellest, et programmeeritava aju soetamisel saab õhulugejast üldse lahti ja selliseid jamasid ei tule. Kui aru ei saa, tuleks kaasa mõelda.
Võistlustel oli näha, et auto segu oli totaalselt paigast ära (väga rikas) ja mingist olulisest võimsuse kasvust ei saa juttugi olla (võrreldes originaaliga).
Postitatud: 17.05.2006 11:22
Postitas Fos
ma sain aru küll, mida sa mõtlesid, aga kui segu on rikas, siis ei ole see mitte õhulugeja olemasolu süü, vaid on mingisugune otsene süsteemi viga kuskil.
vigane regulaator, peetis lambda, leke sisselaske torustikus jne...
Näiteks kui sisselase lekib kuskilt, siis lähebki segu kangeks... visates õhulugeja minema saab küll EMS'iga segu paika, aga õhk läheb ikkagi kaduma kuskilt, see pole ju lahendus... enne tuleks aru saada, Miks ta kange on.
Postitatud: 17.05.2006 13:17
Postitas Raceboy
Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
Postitatud: 17.05.2006 14:39
Postitas Fos
a... ma sain aru, et tal on segu kange kiirendades, mitte light-load ajal. Küsimus oli ka tsiteerides 750il :"TURBOGA AUTO" kohta.
oleks pidanud lisama, et vabalthingavast on ise tehtud turbo, vastasel juhul mapiga probleeme ei ole. Sellepärast hakaksingi mõtlema, et midagi peab ikka viga olema, kui segu kange.
Postitatud: 17.05.2006 19:17
Postitas 750il
Raceboy kirjutas:Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
1.nightracel sai mul sõidu aeg küte otsa sellepärast mingit minekut polnud,
2 on tekkinud probleem, et üks mootori pool ei tööta madalatel pööretel ennem töötas,sellepärast lööb musta välja u3000rpm, võtab teise poole järgi ja siis plahvatavab põlemata kütus,(arvan et süüte pool vigane)mis sil kogunenud