Pakkuda mitsubishi evo mootor kas komplekt või osadena.
2.3L kit
Sõitnud koos sissesõiduga umes 2000km
Täpsem spec homme
Info pm või 56462828
m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
panen inglise K nimekirja
Engine is 2.3 all parts from JAM :
• 100mm Forged Steel Crankshaft
• Our custom designed Venolia pistons
• Pistons are "Hard Tuff" coated
• Oliver Billet rods w/ARP series 2000 bolts
• Extreme "HD" pins
• Spiro locks
• "Ultra" file fit piston rings
• JAM-Performance coated ACL Race Rob & Main engine bearings
• Nitride coated SSEV8-214 performance valve set +1mm over size
• Valve guide seals – turbo nos applications
• 3rd gen. 3mm big bore 16 piece lifter set
• “fluidampr”
• dual valve spring- titanium retainer w/spring locators
• cometics mls gasket kit
• JAM oil pump/front cover kit
• Kelford camshafts 272 / 272
• HKS camgears
• ARP main and head stud kits
HKS fuel rail with 1200cc injectors and huge HKS-KANSAI intake manifold with BBk 75mm throttle body.
HTA 35 R Turbo kit with tubular header from Buschur
hind on läbirääimise küsimus oodatud kõik pakkuised ka näiteks vahetus stock mootori vastu+ komp
või ka ainult alumine, ülemine või kollektorid või turbo kohta. päris algosadeks ei ole plaanis mootorit lammutada hetkel kui keegi peaks ainult näiteks klapivedrusi tahtma.
Anre
Engine is 2.3 all parts from JAM :
• 100mm Forged Steel Crankshaft
• Our custom designed Venolia pistons
• Pistons are "Hard Tuff" coated
• Oliver Billet rods w/ARP series 2000 bolts
• Extreme "HD" pins
• Spiro locks
• "Ultra" file fit piston rings
• JAM-Performance coated ACL Race Rob & Main engine bearings
• Nitride coated SSEV8-214 performance valve set +1mm over size
• Valve guide seals – turbo nos applications
• 3rd gen. 3mm big bore 16 piece lifter set
• “fluidampr”
• dual valve spring- titanium retainer w/spring locators
• cometics mls gasket kit
• JAM oil pump/front cover kit
• Kelford camshafts 272 / 272
• HKS camgears
• ARP main and head stud kits
HKS fuel rail with 1200cc injectors and huge HKS-KANSAI intake manifold with BBk 75mm throttle body.
HTA 35 R Turbo kit with tubular header from Buschur
hind on läbirääimise küsimus oodatud kõik pakkuised ka näiteks vahetus stock mootori vastu+ komp
või ka ainult alumine, ülemine või kollektorid või turbo kohta. päris algosadeks ei ole plaanis mootorit lammutada hetkel kui keegi peaks ainult näiteks klapivedrusi tahtma.
Anre
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
Sisselase myydud
1000cc pihustid ja 75mm segusiiber alles.
1000cc pihustid ja 75mm segusiiber alles.
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
nukkvõllid myydud.
hetkel mootorist üle veel:
topelt klapivedrud
75mm segusiiber 100eur
torukollektor koos turbo ja summutiga 1500 eur
stroker kit 2.3l võimalik saada erinevate varjantidena:
1- 100mm vänt , kepsud, kolvid
2- sama mis esimene aga koos plokiga , ja kui oma plokk vastu anda siis saab eriti hea hinaga Smile
hetkel mootorist üle veel:
topelt klapivedrud
75mm segusiiber 100eur
torukollektor koos turbo ja summutiga 1500 eur
stroker kit 2.3l võimalik saada erinevate varjantidena:
1- 100mm vänt , kepsud, kolvid
2- sama mis esimene aga koos plokiga , ja kui oma plokk vastu anda siis saab eriti hea hinaga Smile
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
Huvitav oleks teada, mis oli nende pidustuste koormus 800+ hp juures ja mis oli kütuse rõhk?
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
Saada palun PSevovii kirjutas: 2- sama mis esimene aga koos plokiga , ja kui oma plokk vastu anda siis saab eriti hea hinaga Smile
mis oleks see
eriti hea hind
Stock plokk olemas.
Re: m: 4g63 mootor 2.3L 800+hp
koormust see mootor saanud praktiliselt ei ole.
umbes 1200km sai tehtud sissesõitu (alla 3500rpm) maanteel
ja peale seda umbes 500km sõidetud tallinna tänavatel.
Kütuserõhku peast ei mäleta.
kui keegi tahab saab sellest väga pommikindla mootori endale (ise myyn selle pärast et auto kasutusotstarve muutus ja vaja on 2,0 mootorit). Mootori sisu uuena maksis umbes 10000 naela. ainuüksi kolvide hind oli 1800 naela.
Anre
umbes 1200km sai tehtud sissesõitu (alla 3500rpm) maanteel
ja peale seda umbes 500km sõidetud tallinna tänavatel.
Kütuserõhku peast ei mäleta.
kui keegi tahab saab sellest väga pommikindla mootori endale (ise myyn selle pärast et auto kasutusotstarve muutus ja vaja on 2,0 mootorit). Mootori sisu uuena maksis umbes 10000 naela. ainuüksi kolvide hind oli 1800 naela.
Anre