Juhtus kätte sellise veaga 2.0 160kw 2002a auto, millel nr 2 silinder ei tööta.
Kompressiooni mõõtes autot käivitamata ketrab ennast suhteliselt ilust ca 11bar-ini, aga
kui auto käima panna ja mõõta, siis vaevu 4 bari.
Kuhu krt saab see rõhk kaduda? Teised silindrid annavad mõlemat pidi mõõtes sama tulemuse ja need töötavad ilusti.
Nr 2 ei tööta põhimõtteliselt ülde, ainult külmalt käivitades on ca 30sek aru saada, et töötab.
Kaas käis ka korra maas aga siis silmaga nähtavat midagi ei leidnud.
Klapis mõra?
Kellelgi ideid?
Sven
Impreza kompressiooni probleem
Re: Impreza kompressiooni probleem
Äkki on hoopis kolb katki. Endal kogemus olemas kus pealt vaadates on kolb täiesti ok, aga plokist välja võttes selgus, et kolvi külgedel olid korralikud mõrad 
Samas jääb arusaamatuks, et miks pandi mootor tagasi kokku ilma viga tuvastamatta? Kas loodeti, et äkki põhjustas kompressiooni puuduse kehv mootori mass või midagi taolist

Samas jääb arusaamatuks, et miks pandi mootor tagasi kokku ilma viga tuvastamatta? Kas loodeti, et äkki põhjustas kompressiooni puuduse kehv mootori mass või midagi taolist

Viimati muutis Autolab, 25.09.2012 0:08, muudetud 1 kord kokku.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: Impreza kompressiooni probleem
Ei tea sellest mootorist suurt midagi, aga kui seal on klapi ja nuka vahel hüdrotõukurid, siis võiks tõukuri rikke korral juhtuda,
et käivitamise ajal on õlisurve madal ja kompressioon on olemas, kui käima läheb ja õlirõhk tõuseb lükkab tõukur klapi lahti.
et käivitamise ajal on õlisurve madal ja kompressioon on olemas, kui käima läheb ja õlirõhk tõuseb lükkab tõukur klapi lahti.
Re: Impreza kompressiooni probleem
Kui kolb katki oleks, kas siis niisama kedrates tuleks rõhk üles?
Kaanes pole hüdrotõukureid.
Kaanes pole hüdrotõukureid.
Re: Impreza kompressiooni probleem
Kas tõukurid lapati õigesti tagasi ka (klapid "reguleeriti")? Et nüüd kui asi vähe kiiremini käima hakkab, ehk mootor töötab, siis kaob se "mats" ära sinna kuhugi ...
Ega seal muud miskit, kui mootor maha uuesti, plokikaas survetesti, kolb ka kontrolliks välja (kuigi sellel mootoril ei tohiks kolbidega midagi juhtuda, kui ta sul stockilähedane ikka on veel).
Ega seal muud miskit, kui mootor maha uuesti, plokikaas survetesti, kolb ka kontrolliks välja (kuigi sellel mootoril ei tohiks kolbidega midagi juhtuda, kui ta sul stockilähedane ikka on veel).
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Impreza kompressiooni probleem
Lekketesti oled ka proovind, katkine kolb, rõngas? Katkine klapivedru,klapp, kulunud nukk ? Ainuke variant selge pilt saada on laiali poota kõik.