Kohe oli selge, et nii se asi ei jää ja sai hakatud ehitama uut mootorit M20B25 baasil.
Tehnika poolest sai asi selline:
Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) Kanalid said kergelt üle käidud ja klapipesad lõigatud.
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks
Kepsud - M20B20 Kepsudele sai väntvõlli külgkontaktpinna sisse viilitud väikesed õli kanalid kolvi paremaks jahutamiseks.
Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas - 525 tds (240mm) pidurimeistri katetega
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- CT26 Kuna sisene WG oli pragusid täis sai se kinni keevitatud ja kasutusele võetud väline WG.
WG - Audi AAN
Intercooler - Mingist IVECO veoauto omast tehtud
Mootori juhtimine:
MS2-v3 juhtaju. Lisad (taho väljund, tühikäigu juhtimine, boost control, launc control, lisaväljund ventika juhtimiseks)
Segu ja heitgaaside tempi jälgimiseks Vemsi kell
Süütepoolid - Audi V6 mootorilt
Pihustid - 340cc ja on uuemad pliiats tüüpi vist mingilt volvo mudelilt
Bensiinirõhu regulaator - Ford Sierra 2.0 Doch (reguleeritav)
Bensiini pump - Bosch 044 koopia
Mõned pildid erinevatest ehitusfaasidest:
Minu kätte jõudis auto selliselt



Mootori ehitusest





Mõned mootori kuluosad

Suurem radikas

Intercooler oli algselt selline

ja pärast väikest modimist

Hooratas ja sidur



Mootori aju


Vemsi WB+EGT

Ja mõned pildid auto hetkeseisust






Hetkel auto käivitub ja kohapeal käies enam vähem seades, vaja oleks pidurid üle käia siis saaks juba natuke tõsisemalt seadistama hakata.