Aidake leida hübriid turbo kaarti K26/k28 :)

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Aidake leida hübriid turbo kaarti K26/k28 :)

Postitus Postitas jeff01 »

Kindlasti on selliseid turbosid varemgi tehtud kuid ei tea kas ei oska otsida või pole kunagi keegi neid mõõtnud.
Turboks on kkk K26/k28 hübriid
Või oskab keegi üldse kommenteerida, et kuidas turbo käitumine võiks muutuda kui külma osa vahetada suurema vastu....Mõtlen just, et kuidas muutub spool ja kuidas saavutatakse näiteks 1 bar ning mis saab siis edasi?
Olen seda k26te mõnel 2-2,2L masinal tundnud kuid ei oska aimata mis suunas asi muutub kui kompressori pool on oluliselt suurem.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Re: Aidake leida hübriid turbo kaarti K26/k28 :)

Postitus Postitas Renn »

Kasutaja Audiophile oskab antud hübriidi kohta rääkida - Porche 944 Turbo S kasutas seda.
Minu mäletamist mööda lisaks suuremale turbiini tiivikule teine labade geomeetria ja labade arv?

Ise kasutasin Nissan 1,8T(CA18DET) ning 1,3 bar oli turbo lag tuntav.

Mingit aimu saad 2,5L R4 omaniku jutust siit:
The difference between the two is the hotside, the cold side is exactly the same. The #6 obviously being smaller than the #8. The #6 runs out of steam at about 16-17psi and you are simply pushing hot air through it. Torque will continue to rise but your EGT's go through the roof. In my experience this turbo will support about 270-280whp on a well setup car. My 26/6 with typical mods including MAF made 264/264 at 14psi. The #6 hotside also typically will cause boost to drop off at high RPM also, most will not hold more than 13-14psi to redline even with a good dual port wastegate. You can probably hold 15psi or slightly more with a electronic. 1-bar by about 2700rpm roughly.

The 26/8 will run out of steam around 17-18psi. It will make in the 300whp range at 16-17psi and maxes out around there. Typically these will hold 15-16psi all the way to redline. 1-bar by about 3k rpm.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Aidake leida hübriid turbo kaarti K26/k28 :)

Postitus Postitas jeff01 »

Suured tänud, küsin kindlasti üle :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta