Täpsustuseks lisan, et voolik ei tohi volti minna, kuna pump ja äravool ei ole kohakuti. Lisaks teeb raskeks asjaolu, et pumbakopsik on paakist väljas lahti sirutatud, paigaldades surutakse pump äravoolule lähemale, mis omakorda tekitab suure voldi ohu. Ülal pild olev lahendus ja voolik oli sarnane, mis minu honda paagis, sobiks 7-8mm siseavaga.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kas Tõesti pole eestis sellise probleemi otsa keegi sattunud. Minu arust enamus OEM lahendusi on selliste voolikutega. Turgu peaks nagu olema, sest niikuinii, seda voolikut elusalt kätte ei saa.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Ajutisee lahenduse tegin nn seasaba tava bensuvoolikust. Kuskil ikka mingi kamm on, et kui süüde välja keerata,siis rõhk langeb kohe.
Õige voolik on Eiki kaudu teel jänkide maalt.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee