1992 Nissan 200SX 1.8T 132kw
Täna otsustas autol ilmselt papist kaanetihend enam mitte pidada - jahutusvedelik lahkub tagant suure valge tossulondina, samuti paisupaagi ülevoolu kaudu -, sellest tekkisid mu müügimõtted. Mootor käivitub ja toimib, aga kipub madalamatel pööretel vähesemate kui 4 silindriga töötama - ilmselt kaob mõne silindri rõhk kaanetihendi vahelt.
Enne, kui hinda jõuad kaeda, vastan küsimusele: miks maksab katkine auto nii palju? Kuna mainitud puudusest olenemata on autol palju plusse:
- väga heas korras Garrett T28 turbo;
- Megasquirt 2 v3.0 juhtaju koos seadistusega, mis autot hästi käivitab ning ka igapäevaselt sõidutab;
- korralikud Tein Basic coiloverid - kõrgus reguleeritav;
- wideband lambdaandur;
- LSD diferentsiaal;
- Megasquirti poolt juhitav elektrooniline ülerõhu kontroll (EBC);
- väga heas korras pidurid - ABS eemaldatud, kõik uued torud ning uued armeeritud voolikud;
- korralikud 16" veljed (hetkel all talverehvid originaal 15" veljel);
Teema turboklubi foorumis: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 56&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Autol leidub iluvigu, kuid üldplaanis on tegu küllaltki sileda isendiga. Pakiruumis pole polstrit, stereot ei ole.
Pilt suve-velgedega, mis tulevad loomulikult kaasa:

Hind: 1950€, natuke saab suvevelgede arvelt painutada.
MÜÜDUD!