7. leht 9-st

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 26.10.2010 20:17
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:Samal mootoril on 500-600 hp vahemikus Eagle kepsud mitu korda järgi andnud ja sellega kaasnes palju pahandust.Mina ei soovita nendega väga märatseda vaid pigem pane müüki ja asenda mingi muuga. PPF foorumis oli ka pilte kuidas 700hp rullnoka konel katkiseid Eagle kepse välja võeti.
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??
kepse kll vahetama ei hakka ennem vaatan palju kestab ja siis mötleb tagajärgedele , raami pakke hakkab hoidma selline asi http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=426" onclick="window.open(this.href);return false;
eks süües kasvab ju isu , siis kui selle auto turbotamist alustasin mötlesin et kui saaks 450hp sis oleks juba köva, uus aasta vaatab mis hx40 välja puhub ja siis mötleb edasi.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 26.10.2010 21:36
Postitas Mihkel
Eks see juppide kestvus sõltub ka väga palju sellest, kuidas alumine ots komplekteeritud on.
Kas kõik mõõdud on ikka ilusti üle kontrollitud või on niisama kokku visatud ja pole jopanud mõne tolerantsiga.

Sul on vist PPF-ist pärit IE nookurid nüüd?
Huvitav palju M10 ja M20 erinevad nookurite stressi poolest.
Viimaste päevade uurimustööga olen tähele pannud, et M10-nel on ~7000rpm see piir kus asjad kestavad veel stock nookuritega.
Üle selle läheb asi kesiseks ning ~8000rpm pealt võiks juba billet nookurid olla, mis maksavad ~1500$-1800$.
Me saime Febi tutikate nookuritega 7300rpm piirajaga ~2500km sõita enne kui üks paar purunes.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 27.10.2010 9:03
Postitas jeff01
m30ne nookureid korduvalt lõhkunud ja seda 6400RPM redlinega ja orignaal nuka ja vedrudega, asi milleski muus kinni kui vaid pöördes.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 27.10.2010 16:58
Postitas Mardo
Hea, et antud mootoris kõik kenasti tolerantsis on :bb
ei tea küll kedagi kes paneks mootori ilma mõõtmata kokku.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 27.10.2010 17:09
Postitas Mihkel
Asi on loomulikult rohkemas kinni (klapivedru jäikus, nookuri paigalpüsivus nookurvõllil, nuka duration jne.).
Samuti mõjutab nookurite kestvust ka paar seadistussettingut.

Tundub, et M10 ja M30 mootoritel on nookurite purunemine suurem probleem kui M20 mootoril.
M20-nel on nookureid kordades kergem vahetada ka kui M10-nel, kuna selleks ei pea plokikaant eemaldama.

Mis puutub mootori sisudetailide mõõtmisse, siis mina tean pigem väheseid kes reaalselt asju mõõdavad ja
ei viska lihtsalt uute juppidega asja kokku, eeldades, et kõik on OK.
Enda nahal võin näite tuua uhkete FRP kepsude näol, milledest ühel tutikal oli kepsu alumine silm 15 tuhandiku ovaalne.
USA-s nimelt peetakse maksimaalseks ovaalsuseks 2.5 tuhandiku.
Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.
Eestist ei hakka üldse rääkimagi.
Kes vähegi vastavaid raamatuid lugenud teab vast, et Eestis ei ole pea poolt aparatuuri, mida seal maal iseenesest mõistetavaks peetakse.
Aga noh sõidetakse siin ja on juba 50a sõidetud.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 27.10.2010 23:38
Postitas Mardo
antud masinal sai ikkagi kõik üle mõõdetud, septsiaalselt ka mõõteriistad soetatud.
paljud aga ei tea mida nende mõõteriistadega peale hakata, kuidas õigesti mõõta.
Kepsu poldid said pandud kokku nm'ga sel aastal aga nüüd olemas stretch gauge
millega saab kepsupoldid õigesti kinnitatud. Klapivedrude jäikust ükshaaval kontrollida
ei jõutud kuna pole sellist mõõteriista veel olemas garaasis.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 28.10.2010 10:10
Postitas Uku.
Mihkel kirjutas: Paraku on kepsude töötlemiseks mõeldud spetsiaalset seadet vist terve Soome peale 1 või 2 tk.
Meil on yks. Ma ei arvan, et neid on rohkem ikka siinmaal.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 28.10.2010 10:55
Postitas Mihkel
Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 28.10.2010 14:35
Postitas Uku.
Mihkel kirjutas:Teil on ka Sunneni pink?
Mina olen lihtsalt kuulnud, et neid on vaid mõned sealmail.
Punane Sunnen on jah. 8)

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 15.11.2010 22:48
Postitas s3nder
Upitaks ka vahepeal teemat.
vahepeal siis mootor laiali kakkutud ja plokk koos kolbide tegemises kus lasen kolvidele suuremad klapi süvendid teha kuna sisselaske klapid oli vastu kolbi käind,plokile aga pannakse ölipihustid .
holset hx40 on ka juba müüdud ja asemele ostetud hx50 mfs.
täna sain kätte custom hooratta mis läheb koos tilton 3 disc siduriga tulevikus alla.
paar pilti kaPilt
Pilt

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 15.11.2010 23:26
Postitas hents99
Õige värk - linna peal chillimine unusta ära sellise siduriga :-D
Aga selline sidur ehk mitmekettaline on ainuke variant rohkem, kui 700Nm puhul.

Aga muidu - way to go!

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 15.11.2010 23:45
Postitas Mardo
selle siduriga sõidab kenasti ka tänaval, ei ole asi nii hull ;)
sidur ise on aga väga isane 8)

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 15.11.2010 23:58
Postitas Raceboy
Ei tea, kas peab VEMS-is MAP sensorit vahetama hakkama.....

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 16.11.2010 1:14
Postitas Mardo
suur see praegune map on?

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder

Postitatud: 16.11.2010 1:36
Postitas Kummitus
Mul oli twin disc ja vasak jalg oli ikka suht tihti krampis kuna sidurdamine oli vaevaline.