Postitatud: 01.04.2010 22:21
Keegi ei ehita nimme räpast kapoti alust, aga kui raha napib, siis pooldan neid kes ostsid T25 asemel GT28 ja välja näeb koledam 
Suhtlesin natuke Saabi Oldega... Saan asjadest aru nii, et on vaja korralikku mootorit - vana mootori puhul kapremont...
Korralik aju, ja kõik andurid... DATALOGGING!!! Ja loggida tuleb korralikult.... analüüsida, õppida tundma oma mootori kõike näite... seadistada uuesti sõita jne.... muidu ei saa ju kuidagi teada mida me teegime ja mis mootoris toimub... Põhimõtteliselt võib kellad maha müüa ja lisa-anduritesse investeerida. Deto-klapid on kah kohustuslik. Ja kui on korralik seade olemas, piisab EGT või WB tulukesest armatuuris.
Samamoodi kestavad Rootsis CA'd stock sisuga ~360hj peal, vahel ka 1 hooaeg 400hj. Panna 1000hj kepsud kolvid (wiseco + spm) ja 600hj @ 7000-7500RPM on safe. Sest neil pole kiiret, neil pole kahju panna 300euri töökindlusse, samas kui meil jamatakse chippidega ja vingutakse kui see üle 50euri maksab.
Mis meil tehakse, keeratakse samad jupid külge, mis teadja-vennad keerasid, mootorit tundma ei õpida, ja juba minnakse "juhitavust õppima"?
Kiirendus blokeerib lihtsalt aju töö... soovitav on eelnevalt endale märkmeid ja soovitusi kirja panna, ning hiljem blokkis-ajuga usaldada enda märkmeid
Peale selle, boost-kontrolleri kuradikesed enda ja sõprade peas, tuleb minema peksta, kuni ei tea mis mootoris täpselt toimub, kas ikka neste kütus on enam hea, mida teeb turbiini-sisendrõhk ja kas WB valetab või mitte, rääkimata pihustite kalibreerimisest...

Suhtlesin natuke Saabi Oldega... Saan asjadest aru nii, et on vaja korralikku mootorit - vana mootori puhul kapremont...
Korralik aju, ja kõik andurid... DATALOGGING!!! Ja loggida tuleb korralikult.... analüüsida, õppida tundma oma mootori kõike näite... seadistada uuesti sõita jne.... muidu ei saa ju kuidagi teada mida me teegime ja mis mootoris toimub... Põhimõtteliselt võib kellad maha müüa ja lisa-anduritesse investeerida. Deto-klapid on kah kohustuslik. Ja kui on korralik seade olemas, piisab EGT või WB tulukesest armatuuris.
Samamoodi kestavad Rootsis CA'd stock sisuga ~360hj peal, vahel ka 1 hooaeg 400hj. Panna 1000hj kepsud kolvid (wiseco + spm) ja 600hj @ 7000-7500RPM on safe. Sest neil pole kiiret, neil pole kahju panna 300euri töökindlusse, samas kui meil jamatakse chippidega ja vingutakse kui see üle 50euri maksab.
Mis meil tehakse, keeratakse samad jupid külge, mis teadja-vennad keerasid, mootorit tundma ei õpida, ja juba minnakse "juhitavust õppima"?
Kiirendus blokeerib lihtsalt aju töö... soovitav on eelnevalt endale märkmeid ja soovitusi kirja panna, ning hiljem blokkis-ajuga usaldada enda märkmeid
