7. leht 8-st

Postitatud: 21.08.2005 14:40
Postitas Raceboy
Turbo kuum osa tahab sel juhul ilmselt vahetust, 26/8 on 2,5-liitrisele täpipealt paras.

Postitatud: 21.08.2005 14:48
Postitas Rando
Miq kirjutas:kas mitte just kiirema vastu? - ülekande suhe väiksem..
sry jah kiirema vastu, krt unisepeaga ei tasu neti ronida :)

Postitatud: 21.08.2005 23:46
Postitas Mihkel
Täna installisin siiamaani niisama seisnud SMT6-e huvipärast Bemmile külge.
Homme hakkab asja siis täpsemalt näppima.

Postitatud: 23.08.2005 23:36
Postitas Mihkel
Sai veidi kätt harjutatud SMT-ga.
Igati lahe riistapuu on, Randot sai mõnusalt õrritada auto väljasuretamisega :-D

Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.

Järgmiseks üritab õhukulumõõtja MAP sensoriga asendada.
Saab ühest pudelikaelast lahti äkki.

Postitatud: 24.08.2005 9:45
Postitas Audiophile
Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.
Kui seadistama hakkate siis soovitaks soojalt valmistada endale seade millega saab detonatsiooni kuulata. A la nagu Laki Tuningu pingis on. kas kummi või plasttoru mille ots kinnitub plokaane külge näiteks kõige kaugema silindri juurde ja vooliku teine ots kuhugi kinnitada täiesti tavaliste heli summutavate kõrvaklappide külge, puurides lihtsalt ühest klapist agu läbi ja pistad vooliku sealt sisse. Parem variant oleks muidugi see kui saaaks kuskilt kuuldeaparaadi mille kuuldetoru asendad kummivollaga mille teis otsa omakorda kinnitad plokikaane külge, vöi näiteks kohta kus on knock sensor. Eeldades et sellist seadet nagu knock link ei ole siis see on päris käepärane vahend odavatest vahendites aga toimib hästi. Muidugi mida veel hädasti Teil vaja oleks on WB lamda, kus kurat sa aru saad millal sul segu rikas või lahja. Arvestama peab ka sellega et ka rikka seguga liiga hilise süüte korral hakkab detoneerima...

Markus

Postitatud: 24.08.2005 10:33
Postitas Mihkel
Süüdet hetkel näppima ei hakka.
WB lambda on tõesti väga vajalik asi.
Tava lambdaga näeb ära, et vähemalt lahja ei ole.

Hetkel on asi alles käeharjutamise staadiumis, kuna tuleb map-ide teema selgeks õppida.

See detonatsioonikuulamise seade on ka tõesti hea mõte.
Saaks teiste autode juures ka kasutada pärast.

DC-ICE pidavat rentima WB lambdat nagu mul kuskilt kõrva on jäänud.
Eks kui proge selgeks saab ja uued pihustid, siis tuleb see seadistamis ajaks rentida.

Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?

Postitatud: 24.08.2005 11:48
Postitas Silwer
M-Tech kirjutas:Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?
Üpris kallid on. Kunagi uurisin siis näidikuga komplektid on alates 8k. Võid uurida DC-ICE-st ka ostmise hinda - pikemas perspektiivis tasuks kindlasti osta...

Postitatud: 24.08.2005 13:31
Postitas Audiophile
Mul on täpselt selline komplekt:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-6-IN ... dZViewItem

349 daala + shipping mingi 50 daala teeb kokku 400 daala=5167.-

Kui paki peal on summa ka siis löö 18% ka veel otsa.

Eestist ostes ikka kallim mingi 8000 eeki. Boschist saab ka osta wb sensori mis tegelt on ka uutel voklaritel juba stockis peal aga sellest on vähe kas kuna uego kontrollerit on ikka ka vaja. Tähtis on siin ka veel tegelikult see asi et saaksid sensorit logida. Et saad täpselt vaadata kuhu kütet juurde panna jne. Kas SMT-6'el on datalog peal?

Postitatud: 24.08.2005 13:40
Postitas Kuuno
mul emanagel datalog peal ja peak slugema nyyd wbO2 te..tahaks selle ära proovida kunagi...ainult sensori hinnad on kuskil 2k kanti?

Postitatud: 24.08.2005 16:10
Postitas Raceboy
OT: Panter, mul on sensor olemas, võin laenata sulle seda mingiks seadistamise ajaks kui tahad.

Postitatud: 24.08.2005 16:21
Postitas Kuuno
(suhtlen privas edasi sinuga!)

Kas olete saanud sega rohkem paika ka smt6ga? Kas dyno peale ei lähe seadistama?

Postitatud: 24.08.2005 21:48
Postitas Mihkel
Pihustid on ilmselt lahjad, selletõttu pole jõudnud proovida rohkem.
Rando pidi kuskilt veel kangemad pihustid sebima.

Stock ajuga oleks ilmselt käivitamine raskeks läinud 3x tootlikemate pihustitega aga smt-ga saab asja ilusti sättida.

Postitatud: 25.08.2005 7:56
Postitas Audiophile
Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.

Just a quess.

Postitatud: 25.08.2005 8:27
Postitas Raceboy
SMT6-st on rohkem tolku kui ta panna juhtima lisapihusteid, mitte et muudab stock ajusse minevaid signaale. Samal ajal saab temaga ka süüdet juhtida.

Postitatud: 25.08.2005 10:26
Postitas Silwer
Audiophile kirjutas:Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.

Just a quess.
Toimiks küll. M30 pritse ja elektroonika toimib M20 mootori peal.