BMW 325i Touring Turbo
Turbo kuum osa tahab sel juhul ilmselt vahetust, 26/8 on 2,5-liitrisele täpipealt paras.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna installisin siiamaani niisama seisnud SMT6-e huvipärast Bemmile külge.
Homme hakkab asja siis täpsemalt näppima.
Homme hakkab asja siis täpsemalt näppima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai veidi kätt harjutatud SMT-ga.
Igati lahe riistapuu on, Randot sai mõnusalt õrritada auto väljasuretamisega
Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.
Järgmiseks üritab õhukulumõõtja MAP sensoriga asendada.
Saab ühest pudelikaelast lahti äkki.
Igati lahe riistapuu on, Randot sai mõnusalt õrritada auto väljasuretamisega

Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.
Järgmiseks üritab õhukulumõõtja MAP sensoriga asendada.
Saab ühest pudelikaelast lahti äkki.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui seadistama hakkate siis soovitaks soojalt valmistada endale seade millega saab detonatsiooni kuulata. A la nagu Laki Tuningu pingis on. kas kummi või plasttoru mille ots kinnitub plokaane külge näiteks kõige kaugema silindri juurde ja vooliku teine ots kuhugi kinnitada täiesti tavaliste heli summutavate kõrvaklappide külge, puurides lihtsalt ühest klapist agu läbi ja pistad vooliku sealt sisse. Parem variant oleks muidugi see kui saaaks kuskilt kuuldeaparaadi mille kuuldetoru asendad kummivollaga mille teis otsa omakorda kinnitad plokikaane külge, vöi näiteks kohta kus on knock sensor. Eeldades et sellist seadet nagu knock link ei ole siis see on päris käepärane vahend odavatest vahendites aga toimib hästi. Muidugi mida veel hädasti Teil vaja oleks on WB lamda, kus kurat sa aru saad millal sul segu rikas või lahja. Arvestama peab ka sellega et ka rikka seguga liiga hilise süüte korral hakkab detoneerima...Segu rikkaks või süüde liialt hiliseks ja kohe oligi tühikäik läinud.
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Süüdet hetkel näppima ei hakka.
WB lambda on tõesti väga vajalik asi.
Tava lambdaga näeb ära, et vähemalt lahja ei ole.
Hetkel on asi alles käeharjutamise staadiumis, kuna tuleb map-ide teema selgeks õppida.
See detonatsioonikuulamise seade on ka tõesti hea mõte.
Saaks teiste autode juures ka kasutada pärast.
DC-ICE pidavat rentima WB lambdat nagu mul kuskilt kõrva on jäänud.
Eks kui proge selgeks saab ja uued pihustid, siis tuleb see seadistamis ajaks rentida.
Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?
WB lambda on tõesti väga vajalik asi.
Tava lambdaga näeb ära, et vähemalt lahja ei ole.
Hetkel on asi alles käeharjutamise staadiumis, kuna tuleb map-ide teema selgeks õppida.
See detonatsioonikuulamise seade on ka tõesti hea mõte.
Saaks teiste autode juures ka kasutada pärast.
DC-ICE pidavat rentima WB lambdat nagu mul kuskilt kõrva on jäänud.
Eks kui proge selgeks saab ja uued pihustid, siis tuleb see seadistamis ajaks rentida.
Palju muidu Eestis komplektsed WB lambdad maksavad?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mul on täpselt selline komplekt:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-6-IN ... dZViewItem
349 daala + shipping mingi 50 daala teeb kokku 400 daala=5167.-
Kui paki peal on summa ka siis löö 18% ka veel otsa.
Eestist ostes ikka kallim mingi 8000 eeki. Boschist saab ka osta wb sensori mis tegelt on ka uutel voklaritel juba stockis peal aga sellest on vähe kas kuna uego kontrollerit on ikka ka vaja. Tähtis on siin ka veel tegelikult see asi et saaksid sensorit logida. Et saad täpselt vaadata kuhu kütet juurde panna jne. Kas SMT-6'el on datalog peal?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-6-IN ... dZViewItem
349 daala + shipping mingi 50 daala teeb kokku 400 daala=5167.-
Kui paki peal on summa ka siis löö 18% ka veel otsa.
Eestist ostes ikka kallim mingi 8000 eeki. Boschist saab ka osta wb sensori mis tegelt on ka uutel voklaritel juba stockis peal aga sellest on vähe kas kuna uego kontrollerit on ikka ka vaja. Tähtis on siin ka veel tegelikult see asi et saaksid sensorit logida. Et saad täpselt vaadata kuhu kütet juurde panna jne. Kas SMT-6'el on datalog peal?
Viimati muutis Audiophile, 24.08.2005 16:35, muudetud 1 kord kokku.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
OT: Panter, mul on sensor olemas, võin laenata sulle seda mingiks seadistamise ajaks kui tahad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pihustid on ilmselt lahjad, selletõttu pole jõudnud proovida rohkem.
Rando pidi kuskilt veel kangemad pihustid sebima.
Stock ajuga oleks ilmselt käivitamine raskeks läinud 3x tootlikemate pihustitega aga smt-ga saab asja ilusti sättida.
Rando pidi kuskilt veel kangemad pihustid sebima.
Stock ajuga oleks ilmselt käivitamine raskeks läinud 3x tootlikemate pihustitega aga smt-ga saab asja ilusti sättida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.
Just a quess.
Just a quess.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
SMT6-st on rohkem tolku kui ta panna juhtima lisapihusteid, mitte et muudab stock ajusse minevaid signaale. Samal ajal saab temaga ka süüdet juhtida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Toimiks küll. M30 pritse ja elektroonika toimib M20 mootori peal.Audiophile kirjutas:Kas siin selline variant ei toimiks, kus näiteks kogu pritesüsteem teha ringi 745 turbo omale. Suur õhkulumõõtja, suured pihustid. Originaal juba on aju map-id turboauto omad jne jne. Siis saaksid SMT-6ga kindlasti oluliselt rohkem tweakida.
Just a quess.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring