7. leht 11-st

Postitatud: 14.04.2008 19:13
Postitas jeff01
Soovitan oma lollidele kogemustele toetudes aju install korralikult algusest lõpuni ära teha ja alles siis rohkem selle sõitmise poolega tegeleda.

Postitatud: 15.04.2008 1:14
Postitas george16v
Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi ;) aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.

Postitatud: 15.04.2008 10:07
Postitas Astrona
george16v kirjutas:Ajusse minev MAP signaal tulex korralikult filtreerida , siis ei ole ka suurte nukkadega probleemi ;) aga jah , see veidi teemast mööda juba. Hea et käima said.
Ma kah teemast välja, aga rõhutorule bensufiltrite jms vahele panemine ei aidanud, natuke aitas nukkvõlli varasemaks keeramine. Suuuure nukiga ongi rõhk sisselaskes ka tühikäigul kõrge - antud Enem A2 max effektiivsus on 5-8000RPM (max Nm). 4.2mm üss olid mõlemad nukid avatud, ülekate oli üle 100kraadi ja tõus 12.2mm.

Teemasse: Kindlasti timmi kohapeal nii palju kui võimalik, igal gaasi-asendil ja temperatuuril kõik paika. Siis vaata C20NE kaarte, mis netist leiad vms, ja arvuta enda settingute peale kõrgema map x rpm ve'd kah välja enne kui sõitma hakkad. Võid isegi kohapeal piduriga siduriga gaasiga natuke koormust peale panna ja antud punkt kah välja timmida, sest sõidu ajal ja logimise järgi timmimine on juba palju ebatäpsem.

Postitatud: 19.04.2008 18:18
Postitas veider
Enamus nädalast on ikka väga sitasti läinud, kõigetipuks lõpuks täiesti kokku saades avastasin, et õlipumba tihendi vahelt lekib... :?

Postitatud: 25.04.2008 17:06
Postitas veider
Hehe, kolm aastat seisis aparaat erinevates garaazides liikumisvõimetuna. Nüüd siis lõpuks võttis masin jõu kokku ja sai temaga kohalikus poes rüüpe järel ära käidud! Peab tähistama! ;)

Postitatud: 25.04.2008 17:53
Postitas Astrona
Ma tean seda tunnet.
Ära siis rüüpates autoga puid kallistama mine.

Postitatud: 26.04.2008 21:36
Postitas jeff01
Ole ettevaatlik ja väldi sõitmist enne häälestamist ;)
Turbokale on väga lihtne liiga teha kui ta seadistamata.

Postitatud: 26.04.2008 22:46
Postitas veider
jeff01 kirjutas:Ole ettevaatlik ja väldi sõitmist enne häälestamist ;)
Turbokale on väga lihtne liiga teha kui ta seadistamata.
Teadagi... :) Hetkel panin boost protectioni 100 kpa peale. Ega sinnamaani ei olegi jõudnud, poodi chillisin ca 40 km/h ja mõned tiirud ümber tiigi :lol: WB kontrolleri ja kella tellisin nädal tagasi ära, hea kui nädala pärast kätte saaks. Lisaks vihastasin ennast kaks korda välja, kardaani kätte saades ja kui avastasin, et remondis käinud ja 0 km sõitnud turbo lekib. Kardaaniga läks kergemalt selle pikkust saab keskelt reguleerida ja telefoni teel asjaajamine on ikka paras p...e kukkund värk ja selles saan ainult ennast süüdistada. Päris see ei olnud mida tahtsin, aga ajab asja ära... :roll: Vilele ehitasin restrictori vahele ja see mure ka lahendatud. Arvatavasti on see viimane kord kui ma üritan midagi vanade tihenditega külge kruvida. Ega reduktori üks tihend ka armu ei andnud ja otsustas mehiselt lekkima hakkata. Jube kahju, et tänasest üritusest osa ei saanud võtta. :(

Postitatud: 27.04.2008 19:01
Postitas Mihkel
Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?

Postitatud: 28.04.2008 13:38
Postitas veider
Mihkel kirjutas:Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?
Äravoolu tegin korraliku, jämedam kui vaja oleks ja üle karteri õlitaseme.

Postitatud: 28.04.2008 15:31
Postitas Astrona
veider kirjutas:
Mihkel kirjutas:Turbo äravool on korralik ja üle karteri õlitaseme?
Äravoolu tegin korraliku, jämedam kui vaja oleks ja üle karteri õlitaseme.
Aga karteri tuulutuse?

Postitatud: 03.05.2008 17:52
Postitas veider
Astrona kirjutas:Aga karteri tuulutuse?
Karteri tuulutus ka jämedam. Aga ehk keegi teab kui paks on c20ne mootori originaal tihend?

Postitatud: 03.05.2008 20:18
Postitas Astrona
veider kirjutas:
Astrona kirjutas:Aga karteri tuulutuse?
Karteri tuulutus ka jämedam. Aga ehk keegi teab kui paks on c20ne mootori originaal tihend?
olen kuulnud mingit numbrit 0.8mm, vist peale pingutamist.

Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada

Postitatud: 08.05.2008 9:58
Postitas veider
Astrona kirjutas:Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada
Hetkel välisõhku filtreeritud

Postitatud: 08.05.2008 12:27
Postitas uhti
veider kirjutas:
Astrona kirjutas:Tuulutus ürita sisselaskega mitte ühendada
Hetkel välisõhku filtreeritud
Minu kadett hakkas kohe suitsema kui karterituulutuse vabase õhku jätsin.Kui tuulutus oli enne turbot oli kõik ok.