Postitatud: 19.03.2010 10:45
Seda isegi ilma mootorisse sisse vaatamata ja korrasolekus veendumata.
VEMS ja K26/K27 hübriid
12,4 kui hästi mäletan
VEMS ja K26/K27 hübriid
12,4 kui hästi mäletan
Kas ma saan siis õigesti aru, et Sul endal on kibe kogemus S13 või S14-ga olnud? Või on olnud seesama Saab mida kiidad? Kuna sa jätsid tausta kirjeldamata/selgitamata, siis võib kogu selle jutu liigitada veebist loetud foorumipläraks ja suvaliseks kaagutamiseks. Need 600hp stock sisuga Saabid on täpselt sama "levinud" nagu Ivari 2.2 mootoriga turbo E36, mis BMW tehasejuppidega ca 450hj toodab. Keegi siit loeb, räägib sõbrale ja selle sõber omakorda postitab enda nägemusega edasi, ning lõpuks ongi stoori, et noh ainult turbo pandi ju külge, kõik muu on stock BMW. Muudkui hommikul võtmest käima ja maanteele Ferraridele tagatulesid näitama. Tegelikkuses on selle erivõimsuse taga suur kogemus konkreetse automargiga, pikk katsetamine ja kõrgel tasemel seadistusoskus. Kui kaua (sekundit, minutit?) selline "stock" kõrge erivõimsusega kompott kestab on hoopis omaette teema. Reaalselt on see enamasti nii, et tullakse lõppkiirusvõistlusele, korraks paugutatakse ära, rõhk alla tagasi ja kojusõit. Loogiline, et Rootsis on huvitavaid võimsaid turbo Saabe palju, kuna sealsetel ehitajatel on väga pikk kogemus nende mootoritega ja kõik jupid on laias valikus võileivahinnaga käes.Maik kirjutas:Minuarust 200sx omanikud võiks auto osta, mootori maha võtta ja selle prügimäele ALUSTUSEKS visata. Seejärel võtta saabi mootor ja see vahele toppida -kestab vahetamata sisuga, kolbideta-kepsudeta 600hp ja lisaks ehitada 3x odavam,kui suva bmw,nissani mootorit. Ainuke mure on see ühendada 200sx mitte vastupidava kasti ja tagasillaga. Ja on samuti kerge ja rida 4 JA sõidab sita kütusega ka veel hästi ja odav osta,sest saabe on maailm täis.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1193496 suva näide. Ja veel parem link, lugeda kohustuslikus korras http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf
Keegi võiks mulle mõne 250hp sx-iga sõitu teha - kas see on siis tõesti hullult edasi käiv.
Sain aru, et Newton projekti mainiti sellepärast, et näiteks Corvette'i projekti alustamine oleks kallim ja enamustele seega võimatu. Korralik S13 projekt maksab lõpuks loomulikult sama palju kui Corvette, aga on lihtsalt kiiremMaik kirjutas:Asjalik postitus. Erinevalt minu omast .
No Newborni autoga saame me ilusti võidu ajada ja tema autos saan ka istuda- juhuslikult head sõbrad,ainult,eri linnades nädala sees.
Eks sealt saab ka teada 200sx head ja -halvad küljed paremini.
Apologies for writing in English, since my Estonian is not good, but I’m the writer of the PDF document linked above, as well as the other owner to the car that document is of.Taavi kirjutas:Kas ma saan siis õigesti aru, et Sul endal on kibe kogemus S13 või S14-ga olnud? Või on olnud seesama Saab mida kiidad? Kuna sa jätsid tausta kirjeldamata/selgitamata, siis võib kogu selle jutu liigitada veebist loetud foorumipläraks ja suvaliseks kaagutamiseks. Need 600hp stock sisuga Saabid on täpselt sama "levinud" nagu Ivari 2.2 mootoriga turbo E36, mis BMW tehasejuppidega ca 450hj toodab. Keegi siit loeb, räägib sõbrale ja selle sõber omakorda postitab enda nägemusega edasi, ning lõpuks ongi stoori, et noh ainult turbo pandi ju külge, kõik muu on stock BMW. Muudkui hommikul võtmest käima ja maanteele Ferraridele tagatulesid näitama. Tegelikkuses on selle erivõimsuse taga suur kogemus konkreetse automargiga, pikk katsetamine ja kõrgel tasemel seadistusoskus. Kui kaua (sekundit, minutit?) selline "stock" kõrge erivõimsusega kompott kestab on hoopis omaette teema. Reaalselt on see enamasti nii, et tullakse lõppkiirusvõistlusele, korraks paugutatakse ära, rõhk alla tagasi ja kojusõit. Loogiline, et Rootsis on huvitavaid võimsaid turbo Saabe palju, kuna sealsetel ehitajatel on väga pikk kogemus nende mootoritega ja kõik jupid on laias valikus võileivahinnaga käes.Maik kirjutas:Minuarust 200sx omanikud võiks auto osta, mootori maha võtta ja selle prügimäele ALUSTUSEKS visata. Seejärel võtta saabi mootor ja see vahele toppida -kestab vahetamata sisuga, kolbideta-kepsudeta 600hp ja lisaks ehitada 3x odavam,kui suva bmw,nissani mootorit. Ainuke mure on see ühendada 200sx mitte vastupidava kasti ja tagasillaga. Ja on samuti kerge ja rida 4 JA sõidab sita kütusega ka veel hästi ja odav osta,sest saabe on maailm täis.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1193496 suva näide. Ja veel parem link, lugeda kohustuslikus korras http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf
Keegi võiks mulle mõne 250hp sx-iga sõitu teha - kas see on siis tõesti hullult edasi käiv.
Kust kohast see Nissani kasti ja silla kohta käiv jutt võlutud on? Antud trucki alt võetud kast kestab 400hj (2x tehase jõud, või on seda vähe?) ja tagasilda hakatakse vahetama alles väga tõsiste dragimasinate puhul, mis sõidavad suure slikiga liimirajal jne. Eks RFL oskab kommenteerida millal ta enda tagasilda plaanib vahetama hakata.
Saabi pdf-ist oli muidugi üks täiesti väheoluline seik välja jäetud! Mis kütusega 666hj ja 308kmh tuli...
Samuti bemmi installitud Saabi 2.3 mootor - tavakütusega tuli ca 100hj vähem kui spetsiaalkütusega. Ega Ivari esimene katsetus samas vallas enda BMW'ga väga kaugel nendest numbritest enam ei olegi.
Mis sa arvad palju Eesti romulates neid sobiliku mootoriga kergelt tuunitavaid turbosaabe vedeleb kus oleks hea käia odavaid juppe ostmas? Me ei ela paraku Rootsis. Kas julged oletada mitu Saabi sellel pdf-i auto omanikul enne antud tulemuse saavutamist on olnud ja mitu mootorit ta aastate jooksul katsetamise käigus laiali on lasknud?
S13 võlu on tema võitmatu bang for the buck. 30k raha eest noored autohuvilised endale LS1 mootoriga Corvette't ei leia. Sportauto omanikuna peaksid sa teadma, et hoopis erineva fiilingu saab tagumik vastu maad kerge tagaveolisega sõites, kui esiveolise raskema pere-kuudiga kangutades. Seega 250hj S13 on vägagi lõbus auto. Sul on küll vinge Vette, aga ma ei saa aru miks sa siin CA mootori teemas tobedusi lahmimas käid
Newborni S13 teemat on praegu hea jälgida, eks ole näha kuidas tal asjad edenevad. Siin foorum on ju nii geniaalseid soovitusi täis, mine tea ehk ta lõpetab selle Nissani saastaga jamamise ära ja ehitab hoopis selleks suveks endale kiiresti sama raha eest tehase juppidega 650hp Saabi.
Roughly half of the top speed runs are without W/M and used in dyno.Taavi kirjutas:Nice car Olde! Those older Saab engines sure seem to be tough.
During this 666hp (amazing number with 98oct fuel) dyno pull and top speed events you used W/M injection?
We all believe that this pdf is real, but as I understand with 666hp setting the street use has been minimal, there is no sense driving to the top speed events boost cranked up all the way to 2.3bar?
Yes there arent too many 600++ saabs rolling around on this planet, especially those that would have orig bottom engine in place. How ever the above I would put this way by bying a old 9-3/9000 and slabbing suitable mods with few thousand euros will get to to 400-500bhp level easy, but the further you want to take the tune from there begins to ask for more knowledge and more wisely choosen parts.Taavi kirjutas: My point was that it is not easy to achieve your results, like some forum members here tried to argue. Readers here might be under the impression that you just have to buy old 9-3 Aero with 2500 EUR, add few bolton mods, turn up the boost and overnight you have 600hp monsterIf it was that easy, Estonia would be full of cars like yours. Our own Saab community still hasn't been able to produce even one car with results close to yours.
Don't talk sheit if you don't know. It is exactly THAT simple and cheap. To understand why our Saab community doesnt have high hp cars you must be INSIDE the community first. It consist mostly of older people, most of them are not interested in tuning, specially in high hp range. They satisfie with 300 maybe. Who has been in a 400 or 500 hp car understands that 300 is KINDERGARTEN. About guys who have time, money and interest in building a high hp car, they come here and start reading, most you can find here in Turboclub is bullsheit. Lots of talk about microseconds, micrometers, micro speeds, micro CELSISUS degrees and so on. Absolutely every measurement is in 0.000000000... I wonder when are you guys starting to talk about microwaves. Maybe you can develope a fast food restaurant under your bonnets. What can you find here? One of you buys a Nuke Performance fuel rail. Now you have something to talk about. Like the color of it and how much it costs. The rich dumb people are very HIGH at this moment, cause they are THE GUYS, they KNOW how to BUILD. One guy here mentioned Driftworks. I'm reading driftworks everyday, those guys know how to build reliable engines. And what you can find there is that ALL nissan engine are sheit. They even sell rebuild kits for RB engines, cause otherwise they would fell apart. Maybe VG30 is not, but no one uses it anyways. Best engines are Toyota ones, 1JZ and 2JZ. Estonias most powerful cars are built or tuned in finland or some other nearbie country. Cause we don't have the knowledge. Lot's of people don't understand english also here, so they read what the BIG GUYS are talking and thats about Nuke Performance. About the BIG names you are mentioning here, do you honestly think they have NEVER had an engine fail? All they do is perfect from the first time? No chance in hell it is. Even the Pros in US or UK or Jap have engine failures. But one thing the BIG ones don't tell us, is about their failures, that let's them look like pros. Actually their not. They are exactly the same as others.Taavi kirjutas:If it was that easy, Estonia would be full of cars like yours. Our own Saab community still hasn't been able to produce even one car with results close to yours.
Vigasest inglise keelest ei loe su postituse sisu täielikult välja, aga tundub, et sa vihkad Turboclubi?TopFuelFunnyCar kirjutas:Don't talk sheit if you don't know. It is exactly THAT simple and cheap. To understand why our Saab community doesnt have high hp cars you must be INSIDE the community first. It consist mostly of older people, most of them are not interested in tuning, specially in high hp range. They satisfie with 300 maybe. Who has been in a 400 or 500 hp car understands that 300 is KINDERGARTEN. About guys who have time, money and interest in building a high hp car, they come here and start reading, most you can find here in Turboclub is bullsheit. Lots of talk about microseconds, micrometers, micro speeds, micro CELSISUS degrees and so on. Absolutely every measurement is in 0.000000000... I wonder when are you guys starting to talk about microwaves. Maybe you can develope a fast food restaurant under your bonnets. What can you find here? One of you buys a Nuke Performance fuel rail. Now you have something to talk about. Like the color of it and how much it costs. The rich dumb people are very HIGH at this moment, cause they are THE GUYS, they KNOW how to BUILD. One guy here mentioned Driftworks. I'm reading driftworks everyday, those guys know how to build reliable engines. And what you can find there is that ALL nissan engine are sheit. They even sell rebuild kits for RB engines, cause otherwise they would fell apart. Maybe VG30 is not, but no one uses it anyways. Best engines are Toyota ones, 1JZ and 2JZ. Estonias most powerful cars are built or tuned in finland or some other nearbie country. Cause we don't have the knowledge. Lot's of people don't understand english also here, so they read what the BIG GUYS are talking and thats about Nuke Performance. About the BIG names you are mentioning here, do you honestly think they have NEVER had an engine fail? All they do is perfect from the first time? No chance in hell it is. Even the Pros in US or UK or Jap have engine failures. But one thing the BIG ones don't tell us, is about their failures, that let's them look like pros. Actually their not. They are exactly the same as others.Taavi kirjutas:If it was that easy, Estonia would be full of cars like yours. Our own Saab community still hasn't been able to produce even one car with results close to yours.
Oh and we have fast Saabs and there are coming more. People start noticing when you have lot's of saabs on a mile dragrace and they show good or even better results. Estonians mostly hate Saab, seems ugly and rubbish until they have ridden one themselves.
A big F*#k You to all the HATERS out there!
Respekt Hents99, sa tabasid naelapea pihta. Täpselt selline pasa pildumine meil käibki. Sellist asja ei kohta pea kunagi välismaistes foorumites. Meil on tegijad need, kel kallid autod ja kallid jupid, mitte need kes teha oskavad, tahavad ja teevad.
Naljaga pooleks, selle Turboclubi kohta olen ennegi siin paari teemat lugenud, kus lihtsalt saadetakse foorum pikalt. Huvitav, et see siin ikka aegajalt kordub. Pole seda täheldanud mujal eesti foorumites. Viga peitub ikka siin.
Dsiisõs, võta nüüd klaas vett ja hinga sügavalt sisse-väljaTopFuelFunnyCar kirjutas:Estonians mostly hate Saab, seems ugly and rubbish until they have ridden one themselves.
no krt..ausalt ma lugesin seda teemat ja olen täiesti blown away..kuidas ise kunagi selle kone peale tulnud ei ole. See mootor ei maksa ju tõesti midagi ja on highly reliable (vähemalt tundub nii) liiati on stock föönide valik nendele (TD04 seeriast nii volvo kui saabi omad) kuni 300whp-ni välja (19T)Kui midagi võrrelda siis ikka nii, et osad parameetrid on samad. Pole mõtet võrrelda näppu aiaauguga. Mootori puhul on 1 olulisemaid näitajaid töömaht. Võib võrrelda CA vastupidavust teiste 1.8-1.9 mootoritega VW/Audi, BMW, Honda jms.