Postitatud: 13.08.2009 10:25
tervitatud alati audi tuuning.
aga veits vähe oled kaevand netis, tundub.
päris palju on neid ümberehitusi tehtud v6 peale.
põhiline kiiks on olnud alati selles, et suuremad ehitajad on olnud ameerika maal ja seal tehakse lihtsalt 2.8
euros on olnud ka tegijaid ja saksamaal tundsin ise ühte isegi.
aga ka tegi 2.8 lihtsalt pole kellelgi ette sattund mõte hakata seda 2.6 tegema.
põhiline tegemine on olnudki kõigil komprekaga ja nii, et lõigatakse orikas kolle puruks ja tekitatakse adapter eatoni vms jaoks.
on ka olemas selliseid, kus on õhupuhasti asemele kompressor pantud.
Saksamaal tuttav aga läks raskemat teed ja sinna oli keeratud 2 turbot külge. võetud sis turbiinid mingite riisikate pealt minu meelest nissani 1,8 pealt või nii.
kõik oli ilus kuni 0,8 bar-ini ja jõud oli mõnus.
arvutuslikult oli 0,8 või kuskil 0,9 bar siis 300 hp ja see tähendas, et alt käis asi laiali. Vanadele v6 motodele pole saalede remmi saada. ös oleks vaja olnud tutikat kraami sisse kõike. Jäi tal tegemata ja äris romulast lihtsalt uue mootori ja edaspidi sõitis "turvalise" 0,65-0,7bar.
auto oli 93a 2,8 quattro sedaan, manuaal ja ilma kondita versioon, et kapoti all ruumi nagu jagus.
ahjaa, pensu kulust pole väga mõtet rääkida.
muutus suht utoopiliseks kuigi väidetavalt segu korras ja mingit "tossamist" ei olnud vms. Linnas oli kulu umbes 18-20 ja mnt mingi 12- 15.
aga veits vähe oled kaevand netis, tundub.
päris palju on neid ümberehitusi tehtud v6 peale.
põhiline kiiks on olnud alati selles, et suuremad ehitajad on olnud ameerika maal ja seal tehakse lihtsalt 2.8
euros on olnud ka tegijaid ja saksamaal tundsin ise ühte isegi.
aga ka tegi 2.8 lihtsalt pole kellelgi ette sattund mõte hakata seda 2.6 tegema.
põhiline tegemine on olnudki kõigil komprekaga ja nii, et lõigatakse orikas kolle puruks ja tekitatakse adapter eatoni vms jaoks.
on ka olemas selliseid, kus on õhupuhasti asemele kompressor pantud.
Saksamaal tuttav aga läks raskemat teed ja sinna oli keeratud 2 turbot külge. võetud sis turbiinid mingite riisikate pealt minu meelest nissani 1,8 pealt või nii.
kõik oli ilus kuni 0,8 bar-ini ja jõud oli mõnus.
arvutuslikult oli 0,8 või kuskil 0,9 bar siis 300 hp ja see tähendas, et alt käis asi laiali. Vanadele v6 motodele pole saalede remmi saada. ös oleks vaja olnud tutikat kraami sisse kõike. Jäi tal tegemata ja äris romulast lihtsalt uue mootori ja edaspidi sõitis "turvalise" 0,65-0,7bar.
auto oli 93a 2,8 quattro sedaan, manuaal ja ilma kondita versioon, et kapoti all ruumi nagu jagus.
ahjaa, pensu kulust pole väga mõtet rääkida.
muutus suht utoopiliseks kuigi väidetavalt segu korras ja mingit "tossamist" ei olnud vms. Linnas oli kulu umbes 18-20 ja mnt mingi 12- 15.