Probleemid MS 2.2-ga

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väga võimalik, et see takisti mitte vahetamine tekitab mingit signaalikammi.
Installi asi kõigepealt korralikult auto peale ära, siis saab juba loomkatseid tegema hakata.
Endal pole EDIS-iga kogemust, kuna ei pea vajalikuks igasugu ebavajalike detaile süsteemile lisada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Installiga läheb veidi aega siis kuna mu masinale pole pritsestuff just romulakaup. Esialgu kasutaks EDISt sellepärast, et jäänud on mulje nagu VR-signaali otselugemisega on kõigil pidevalt mingi bug sees.... lisaks pole ma nii pädev vend, et sinna ise plokke juurde kompunnida.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Moss kirjutas:Installiga läheb veidi aega siis kuna mu masinale pole pritsestuff just romulakaup. Esialgu kasutaks EDISt sellepärast, et jäänud on mulje nagu VR-signaali otselugemisega on kõigil pidevalt mingi bug sees.... lisaks pole ma nii pädev vend, et sinna ise plokke juurde kompunnida.
Mul on just mulje, et kõik edisevennad on oma asjadega hädas :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

EDIS töötab hästi vaid siis kui kõik asjad on nii nagu peavad (Loomulikult pidin mina kõik vead omal nahal teada saama.

1) VR kaabel peab olema varjestatud (Loogiline aga siiski) Soovitaks panna varjestatud kaabli ka mooduli ja aju vahele

2) Moodul peab olema VR sensorile võimalikult lähedal: (2m juhtme taga salongis ei töödanud.....küll aga töötas 60cm juhtme korral)

3) VR sensor peab olema EDIS´ile sobiva impulsi tugevusega (edisega escorti oma siiski triggereid ei loe kuna tema suur ots ei suuda hambaid üksteisest eraldada. Parim on Cossu Scorpa andur kuna on ette nähtud edis-ele ja loeb ka 5mm triggeri hambaid.

4) Edis vajab ka kondekat (Kui ei eksi oli se 25uF)

5) Trigger peab olema installitud täpselt õiges asendis (Või siis andur vähemalt õigel hambal kui mootor on TDC
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

jeff01 kirjutas:EDIS töötab hästi vaid siis kui kõik asjad on nii nagu peavad (Loomulikult pidin mina kõik vead omal nahal teada saama.

1) VR kaabel peab olema varjestatud (Loogiline aga siiski) Soovitaks panna varjestatud kaabli ka mooduli ja aju vahele

2) Moodul peab olema VR sensorile võimalikult lähedal: (2m juhtme taga salongis ei töödanud.....küll aga töötas 60cm juhtme korral)

3) VR sensor peab olema EDIS´ile sobiva impulsi tugevusega (edisega escorti oma siiski triggereid ei loe kuna tema suur ots ei suuda hambaid üksteisest eraldada. Parim on Cossu Scorpa andur kuna on ette nähtud edis-ele ja loeb ka 5mm triggeri hambaid.

4) Edis vajab ka kondekat (Kui ei eksi oli se 25uF)

5) Trigger peab olema installitud täpselt õiges asendis (Või siis andur vähemalt õigel hambal kui mootor on TDC
1) Sellise juhtmega ta mul on. Arvatavasti asendan siis miski mikrofonikaabliga.
2) Võimalik oleks ta paigaldada 20cm kaugusele st siis mootori külge aga vibratsioon pole elektroonika sõber niiet tuleb ka leppida umbes 50...60cm'ga.
3) Andur näeb ratta suhtes välja selline. Ei ole täpselt järgi uurinud, millise Fordi pealt pärit.
4) Mingiaeg jäi näppu Mitsubishi wasted-spark süütepool. Kui õnnestub, kasutan seda. Kondekas vast siis tollele ka juurde.
5) Nagu ma aru saan, peab anduri jaoks TDC olema 9. hamba kohal peale tühimikku (lugedes tühimiku n.ö esimeseks).
Võimalik, et tuleb ratas ise originaalist otseses mõttes välja viilida kuna originaalina on saada vaid 7 vms hambaga ratas. Kuskilt Nizni Novgorodist saaks tellida ka OEM 60-2 ratta kuid EDIS'ele ei sobi too ka.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Kui kõik jupid külge tinutada siis töötab edisega küll.
Antud piltidelt vaadates on plaat paras rotipesa. Mulje jääb selline, et osad avad on suisa tinaga üle lödistatud või ära põletatud. Krt, ma olen sellega tasemega võrreldes suisa jootmise guru :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kusjuures paljud probleemid tekivadki sellest, et plaat on ebakvaliteetselt komplekteeritud.
Kuna ma tegelen nende MS-idega suhteliselt tihedalt, siis on tavaline, et mõni komponent on vales kohas või valepidi paigaldatud.
Tavaline asi on see, et inimene on suure hurraaga aju kokku jootnud aga jagamata ise üldse mida vaja näiteks MS-Extra koodi jaoks tarvis on.
Selle standardõpetuse järgi saab ainult toite, kommunikatsiooni ja pihustite osa kokku panna.
See on mõeldud siiski originaalis vaid kütuse juhtimiseks ja süütepooli juhtklemmilt pöörete lugemiseks
Triggeri sisendid ja süüte väljundid tuleb vastavalt Extra koodile teha.
Sellest aga enamus inimesed kahjuks aru ei saa.
Samuti tuleb ka Hall-i sisendit modid olenevalt mis tüüpi trigger jagaja sees on originaalis (kas HI to LOW või LOW to HI).
Tehke endale asi teoorias võimalikult selgeks ja siis hakake alles hurraaga kokku jootma asja.

Mõni näpunäide ka:
* Kasutage normaalset jootekolbi ja peenikest kolvi otsa komponentide jootmiseks
* Lõigake komponentide jalad peale jootmist nii plaadi lähedalt kui võimalik maha mitte ärge jätke neid töllerdama
* Ärge painutage komponentide jalgu laili, et neid oleks mugavam plaadile joota , see on rõve ja tihti ei vaadata, et osad kõrvuti asuvate komponentide jalad saavad niimoodi kokku
* Kontrollige 3x enne komponendi tähist ja sobivust konkreetse koha peale kui asja kokku joodate
* Õppige normaalselt jootma mõnel proovidetailil enne kui aju kallale asute ning kontrollige alati külmjooteid (tina peab läikima)
* Olge hoolikad, et plaadi radasid ei kahjustaks
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuna siin teemas komplekteerimine ka jutuks, siis plaadi koostekvaliteet võiks vähemalt selline olla:
Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mismõttes "vähemalt"? :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh et alla selle kvalifitseerub asi hiina elektroonika alla (mis toob hädasid kaela).
Eks ma saaks paremini ka hakkama aga see krdi V2.2 plaat on mingi imeliku lakiga kaetud vist ja tina tahab tunduvalt rohkem räbustit saada, et ilus joode jääks.

Ma ei taha siia võrdlusi panna MS-idest mis minu käe alt remondist läbi on käinud, muidu saab sama kena galerii nagu kollektoritega :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Mihkel kirjutas:Kuna siin teemas komplekteerimine ka jutuks, siis plaadi koostekvaliteet võiks vähemalt selline olla:
Pilt Pilt
küll nüüd uhkustab 8)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Kuna siin teemas komplekteerimine ka jutuks, siis plaadi koostekvaliteet võiks vähemalt selline olla:
Pilt
Minu arust siin all-vasakul nurgas küll kvaliteet ei paista :)

Pilt
kvaliteet


Kas keegi on proovinud kasutada ka seda kivi?
XC68HC908GP32CP uC DIL40 (-3) Tootekood: 73-789-79
Speci järgi peaks olema sama kivi.
Omal ajal oli ta kordi odavam, nüüd muidugi MC hind on langenud ja XC oma tõusnud - ja seega hinnavahe on nii väike et ei viitsiks proovidagi, kui just 10 kaupa neid ei tee. Selle XC kohta ei leidnud netist kah muud, kui kunagi oli mingi suur partii kuskil Ukraina laos :lol:.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona kirjutas:Pilt
Minu arust siin all-vasakul nurgas küll kvaliteet ei paista :)
Mis suhtes nimelt?

Tegelikult tahtsin öelda, et sai ka teemaalgataja kunagine MS just ellu äratatud.
EDIS conversion oli väga jubedalt teostatud, plaadil osad rajad puudu juba.
MAP sensor näeb ka väga jube välja aga õnnestus ellu äratada teine.
Kütusepumba juht trans oli maha põlenud, sellepärast ei töödanudki nii nagu pidi.
Andurite signaalid oli ~0.5v puus/piiratud.
Rohkem hetkel ei meenu. Tundub, et Stim-i taga töötab nüüd nii nagu peab.

Lisatud sai VR sisend ja 2x süüteväljundid wasted spark tarvis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-arx-
Postitusi: 18
Liitunud: 26.11.2007 16:27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas -arx- »

Mihkel kirjutas:Mõni näpunäide ka:
...
* Lõigake komponentide jalad peale jootmist nii plaadi lähedalt kui võimalik maha mitte ärge jätke neid töllerdama
...
Soovitaks siiski peale jootmist jalgu kunagi mitte lõigata - jooteühendusse võivad tekkida mikropraod, joode ei anna korralikult ühendst koos sellest johtuvate tagajärgedega Kui just väga on vaja lõigata, siis tuleks kindlasti see koht üle joota.
* Ärge painutage komponentide jalgu laili, et neid oleks mugavam plaadile joota , see on rõve ja tihti ei vaadata, et osad kõrvuti asuvate komponentide jalad saavad niimoodi kokku

Maitse küsimus muidugi kas rõve või mitte (väikeseeria tööstuslike plaatide puhul üsna tavaline, kui ei ole just automaat jootmist kasutatud kus komponente hoiab masin kinni ja jalgu pole vaja painutada) aga elementaarne käsitsi jootmise puhul - komponentide jalad ei tohiks jootmise ajal töllerdada - võib tekkida külmjoode.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh niipalju kui mina olen neid ajusid ja muid asju jootnud on mul 10-ne aastaga NULL probleemi olnud jalgade lõikamisega.
Mina leian, et külmjoote puhul on tegu ikkagi jootmistehnika veaga, mitte lõikamise ega jalgade töllerdamisega.
Pole 90% nendest ühendustest ka üle jootnud ja ikkagi ei ühtegi probleemi.

Painutatud jalgadega ei ole just eriti meeldiv hiljem neid komponente vahetada, kui vajadus tekib.
Alati saab ju ka vajadusel pealt poolt fikseerida komponente või ka pealt pool fikseerimisjootmist teha.
Tegelikult on ka käsijootmise jaoks spetsiaalsed stendid, millel komponendi tugi küljes.
Kvaliteetset tööd ei saagi päris põlve otsas teha.

Aga äkki seletad nö mikrotehniliselt lahti kuidas need mikropraod tekivad, eeldades, et kasutad spetsiaalseid väikseid lõiketange?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta