6. leht 7-st

Postitatud: 29.03.2009 23:20
Postitas valdz
No siis arusaadav. Väga kaval tehnika muide DIY O-ringing...

Mis mootoril papist tihend 4k maksab? Tean tulevikus neist eemale hoida :D

Postitatud: 30.03.2009 13:57
Postitas george16v
Punasele Asconale läheb rida6 4L mootor vahele ja seal on enamus tükke mega kallid või üldse ammu tootmisest maas :?

Postitatud: 30.03.2009 14:56
Postitas Astrona
george16v kirjutas:Punasele Asconale läheb rida6 4L mootor vahele ja seal on enamus tükke mega kallid või üldse ammu tootmisest maas :?
Irmscher? Lohuta, et R6 3.6T mootor oluliselt parem poleks.

Postitatud: 30.03.2009 15:25
Postitas Viljar
george16v kirjutas:Punasele Asconale läheb rida6 4L mootor vahele ja seal on enamus tükke mega kallid või üldse ammu tootmisest maas :?
Kas too mootor pärineb selle Irmscher Senator B pealt?

Postitatud: 30.03.2009 17:22
Postitas george16v
Mootor on jah ühe Irmscheri sena pealt.

Postitatud: 09.04.2009 12:35
Postitas george16v
Eile sai väike prooviring tehtud ja tundub et mootor sai nüüd küll hea , käib vaikselt ja karteri tuulutusest ei lenda ka enam mingit paska.
Täna sai alustuseks paak maha võetud ja nüüd peab sinna midagi välja mõtlema kuidas saaks kaks pumpa sinna külge ühendada.
Selle originaal surge kopsiku tõmbasin ka paagist välja. See on ikka eriti debiilne lahendus. Kopsiku põhjas on umbes 6mm auk ja selle ümber sõel ja sinna samasesse sõela jookseb ka tagasivool. Pole siis ime et mihkel oma mõõtmistega sai alla poole minuti selle kopsiku kuivale.

Postitatud: 09.04.2009 12:50
Postitas cthen
Sul see sama 2 turboga setup peal? Mis kolvid sisse panid? Xe omad millelt maha pealt võetdu? Dyno ka plaanis külastada? Millise rõhuga?
Aga, igatahes edu ja paksu rahakotti asconniga. :)

Postitatud: 09.04.2009 12:59
Postitas george16v
Sama setup sai peale tagasi ja sisse läksid jälle treitud XE kolvid. Edu läheb alati vaja :-D

Postitatud: 09.04.2009 14:48
Postitas Mihkel
Oot aga kas see topsik tuleb sealt nö. ühekordselt välja või annab tagasi ka panna samamoodi?

Postitatud: 09.04.2009 14:56
Postitas george16v
Topsik on sinna põhja liimitud. Kui leida vastav liim , siis saab arvatavasti selle sinna tagasi ka. Kui vaadata kuidas ta sinna liimitud on , siis tundub nagu kuumliimiga pandud. Esialgne plaan on teha teha uus kospik ja siis selline sangadega , et kui kaane peale tagasi paned , siis läbi kaane keerad poldid sisse ja fikseerid ta ära.

Postitatud: 09.04.2009 15:05
Postitas cthen
Pilte sooviks näha :-D

Postitatud: 09.04.2009 15:30
Postitas george16v
Ärge pange siis pori tähele , lumi alles sulas ja nüüd ei ole jõudnud maa veel ära kuivada :-D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Õhufilter on muidugi lahe , 1km sõitnus ja siis ülejäänud aja aia postt otsas õues pleekinud , aga vähemalt sai sellega filtri torustik tehtud ja mingi ettekujutus asjast olemas.

Postitatud: 09.04.2009 15:44
Postitas cthen
Topelt pihustid? :lol: Mis suurusega?

Postitatud: 09.04.2009 15:48
Postitas Reims
470

Postitatud: 10.04.2009 0:32
Postitas Marko
te olete rootslasega rohkem suhelnud või seda teemat uurinud... mis klapivedrusi kasutatakse originaalide asemel 16v motol? hea kui oleksid topelt vedrud.