6. leht 6-st
Postitatud: 24.03.2008 21:46
Postitas Mihkel
Aju klemm nr. 1 on süütesignaali sisend antud skeemil.
Postitatud: 24.03.2008 22:06
Postitas juss
Nonni kuna ma vaene mees (pole voolu testrit) ainult test lamp on! Käisin korra ratta juures ja pistsin lambi ühe õtsa massi ja siis teise otsa süütepoolile mustale klemmile, lambike süttis ja kui starterit andsin siis põles lambike rõõmsalt edasi, panin siis teisele (roheline) kah lamike süttis ja kui starterit andsin siis hakkas vool kõikuma aga lambike ära ei kustun.
Panin siis juhtme ühe otsa akule + ja teise otsa mustele klemmile süütepooli ja starterit, ei midagi. Siis lambi ots sininsele klemmile ja starterit ja lambike hakkas vilkuma!!?
Ilmselt siis süütepoolile jookseb + kogueg peale ja - käib sädeme tegemini ajust peaks siis ilmselt tulema - signaal!?.
Aga jah 2 süütepooli rattal, 1,3 silindril oma ja 2,4 oma
Postitatud: 24.03.2008 22:10
Postitas juss
Enda lolli peaga oligi jah ühendatud juhtmed süütepoolilt ajju nr.1 klemmi alla aga ei midagi toimunud!?
Ja süütepoolidele omavahele dioodid vadele pandud, et üksteist ei hakkaks segama!
Postitatud: 24.03.2008 22:21
Postitas Mihkel
Peadki mõlemale dioodid vahele ühendama ja signaalid kokku ajama.
Lambi dioode sinna toppida vist päris ei saa.
Näiteks sellist skeemi kasutatakse tahhomeetrile ühendimpulsi andmiseks, peaks edukalt ka sinu probleemi lahendama:
Sama skeemi kasutan enda E30 tahhomeetri tarbeks ja töötab ilusti.
Postitatud: 24.03.2008 23:01
Postitas juss
Nonii viga käes
Kuna pole ennem tegelenud ajuga masinatega siis polnud õrna aimugi, et sädet toimetetatakse miinusega!! Mõtlesin koguaeg kontaktidega masina peale, kuna seal käib kontaktidest läbi +.
Milles siis viga oli panin dioodid teist pidid, kuna ühte pidi juhib diood + teistpidi miinust. Mul olid dioodi nii ühendatud, et lasid läbi + aga miinust ei lasknud, dioodid teist pidi ja oligi olemas, pihustid pihustavad
Täna ei hakka enam ratast käivitama aga homme küll

Postitatud: 24.03.2008 23:10
Postitas citizen
Kuna pole ennem tegelenud ajuga masinatega siis polnud õrna aimugi, et sädet toimetetatakse miinusega!! Mõtlesin koguaeg kontaktidega masina peale, kuna seal käib kontaktidest läbi +.
Mis masinatest küll jutt käib. Niipalju kul mul neid olnud on siis käis kontaktidest ikka - läbi

Postitatud: 24.03.2008 23:21
Postitas Mihkel
Kontaktsüüte korral käib ka jah ikkagi miinus läbi kontakti.
Tore et asja tööle said.
Postitatud: 24.03.2008 23:30
Postitas Astrona
juss kirjutas:Nonii viga käes
Kuna pole ennem tegelenud ajuga masinatega siis polnud õrna aimugi, et sädet toimetetatakse miinusega!!
Seda ikka tead, et pihusteid juhitakse kah massiga?
Postitatud: 24.03.2008 23:55
Postitas juss
Kusjuures ei teadnud, et pihusteid juhitakse massiga, oleks teadnud, poleks ilmselt olnud probleemi dioodide õetpidi ühendamisega!
Postitatud: 25.03.2008 0:10
Postitas juss
krt jah käih jah läbi kondakti miinus, kuna kui jawal paar aasta tagasi süüdet paika panun siis kontroll lambil läks juhe ju akul + klemmile!
No jah mull tuli selline loll arvamus kuna hakkasin siis mõtlema, et mis krt pärast kondaktid isoleeritud on ga jah kui nüüd asjasse süveneda siis jah tuleb meelde see süsteem kuis ta käib!
Vot sellise asja pärast ei saagi must elektrik kuna ei ole nii elementaarset asjagi meeles

Postitatud: 25.03.2008 2:46
Postitas Astrona
juss kirjutas:krt jah käih jah läbi kondakti miinus, kuna kui jawal paar aasta tagasi süüdet paika panun siis kontroll lambil läks juhe ju akul + klemmile!
No jah mull tuli selline loll arvamus kuna hakkasin siis mõtlema, et mis krt pärast kondaktid isoleeritud on ga jah kui nüüd asjasse süveneda siis jah tuleb meelde see süsteem kuis ta käib!
Vot sellise asja pärast ei saagi must elektrik kuna ei ole nii elementaarset asjagi meeles

Mul jäi 1 kord tahhoka juhe kogemata massi. Too juhe on kah süüte lülitamise massi pealt veetud. Ja süütepool päris maha ei põlenud, aga katsuda teda ei saanud.
Postitatud: 26.03.2008 0:34
Postitas juss
HEH eile ma ei viitsinud dioode vahele ühendad, panin lihtsalt juhtmed niisama kokku ja vaatasin, et pihustid hakkava pihustama küll!!
Aga täna panin dioodi teist pidi vahele ja ei midagi, isegi bena pump ei hakanud tõõle! Dioodid jällegi algupärast pidi vahele ja pumb uugab aga pihustid ei pihusta!!! Dioodid vahelt ära kõik toimib!!
Lõpuks võlusin sahtli põhjast ühe vana dioodi välja (mis oli vahel mul tsikli esi tulede, kuna olid ees 2 täis tuld nii, et lähi tulena põle 1 ja täis tulena 2 tükki) ja oh seda imet selle dioodiga hakkas toimima asi
Homme vaja poest läbi hüpata ja osta siis mingeid normaalsemaid dioode, mis ei tõbma läbilastavat vooli liiga maha!!
Postitatud: 27.03.2008 17:01
Postitas juss
Krt nüüd selgus veel, tõsiasi, et kui sädeme impulss võtta mõlema süüte pooli pealt siis ei tahagi ültse pihustada

kui võtta impulss ühe sütepooli pealt siis asi norm.
Tegelikult kui aus olla siis polegi vajadust ilmselt imulssi mõlemalt süütepoolilt, kuna rattal on r4 moto ja 2 süütepooli, seega silindrite järjekord peaks olema 1,3,4,2 ja süütepool teeb ühele silindrile topelt sädet, kui esimesel silindril on süütamise momelt siis tehakse sädat ka neljanda silindris, kus peaks hakkama toimuma sisseimemise protsess.
Lühidalt saab aju ühelt süüte poolilt kätte oma impulsside vajadused.
kuid ilmselt ei toimu segu moodustumine kõige ühtlasem, terve 4 silindri tsüklite peale
urisin siis ka nats seda asja kuidas pritse pihustab ja tundub, et pihustab peale iga kolmandat impulssi (pritse pärineb rida 6 mootorilt). Igaljuhui iga impulsi ja üle ühe ta ei pihust, ikka tsipa harvem veel!
Ilmselt tuleb otsida r4 moto aju, see peaks paremini sobima kui r6 oma!
Eks terve see projekt ole juba sündides olnud lombaka ja nagu me kõik teame parandab lombakat ainult haud!
Kuid ikkagi tuleb seda masinat üritada asjalikkumaks taha, vähemalt saab asi endale selgemaks!
Postitatud: 17.05.2008 9:01
Postitas silver7
Pane kahe süütepooli vahele kaks 1K oomist takistit ja nende kahe vahelt võtad kompuutrile signaali.
Silver.