6. leht 11-st

Postitatud: 09.04.2008 16:42
Postitas Molotov51
Said siis asja nüüd ilusti pöördeid lugema uuesti? Kui tahad survelaagrit ettepoole, tõsta käpa kandurit ettepoole või tee üldse väljastpoolt reguleeritavaks. Kui tahad täpsemat infot või pilte.... saad MSN-is.

Postitatud: 09.04.2008 18:13
Postitas Astrona
Molotov51 kirjutas:Said siis asja nüüd ilusti pöördeid lugema uuesti? Kui tahad survelaagrit ettepoole, tõsta käpa kandurit ettepoole või tee üldse väljastpoolt reguleeritavaks. Kui tahad täpsemat infot või pilte.... saad MSN-is.
Ma kasutasin Kadett B peal sama mootori küljes Rekord 1.8S kasti, too istub nagu loodud, ei tea ainult palju ta kannatab, ja käiguhoovastik kah ebatäpne. Ei taha uskuda, et kõikidel Omegatel selliste kastidega on siis nii jämedad hoorattad. Kas erinevaid kahvleid ei pakuta?

Postitatud: 10.04.2008 0:19
Postitas veider
Molotov51 kirjutas:Said siis asja nüüd ilusti pöördeid lugema uuesti? Kui tahad survelaagrit ettepoole, tõsta käpa kandurit ettepoole või tee üldse väljastpoolt reguleeritavaks.
Survelaagri probleemi lahendasin ära. Nüüd pihustitele/anduritele pistikud olemas kuid kui tõnn ei oleks öelnud, et peep tartus elab poleks seda vist juhtunud. Pöördeid loeb, täna tegi paar jubedat pauku käivitades, kuid käima ei läinud. Peab tiba veel seadistama. Säde on olemas kas ka õigel ajal? :roll: küünlad oleks nagu ujumas käinud... :)

(Ega keegi ei tea kuidas c20ne mootoril TPS'i ühendada, seal pistikul on 3 ühendust, märgistatud on numbritega 1 18 3)

Postitatud: 10.04.2008 8:52
Postitas Molotov51
veider kirjutas:(Ega keegi ei tea kuidas c20ne mootoril TPS'i ühendada, seal pistikul on 3 ühendust, märgistatud on numbritega 1 18 3)
Ma arvan, et autodatas on olemas... kui enne ei leia, siis üritan asja homme ära vaadata.

Postitatud: 10.04.2008 9:05
Postitas Mihkel
Otsid 2 klemmi potekalt, mille vahel on konstantselt (siis kui tps-i liigutad) ~3k ohm.
Need 2 klemmi on nüüd +5V ja mass, seega see ots mida sa parasjagu ei mõõda on signaal.
Teised 2 ühendad ära kas testides (vaatad megatunes, kas ADC liigub ikka alt üles, kui vastupidi, siis vahetad lihtsalt otsad ära omavahel) või paned ühe testri otsa signaaliklemmi külge ja teise ühele üle jäänud klemmidest.
Kui takistus läheb suuremast väiksemaks, siis üle jäänud ots on maa.
Kui takistus läheb väiksemast suuremaks, siis üle jäänud ots on +5v.

TPS-i liigutamise all pean alati silmas gaasisiibri liigutamist suletud asendist avatud asendisse.

Postitatud: 10.04.2008 10:01
Postitas Astrona
Molotov51 kirjutas:
veider kirjutas:(Ega keegi ei tea kuidas c20ne mootoril TPS'i ühendada, seal pistikul on 3 ühendust, märgistatud on numbritega 1 18 3)
Ma arvan, et autodatas on olemas... kui enne ei leia, siis üritan asja homme ära vaadata.
C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada. Sest see on tegelikult 2 lülitit, täisgaas ja tühikäik. Noh pane kõrv ligi ja kuula kui natuke gaasi praotad, kui käib klikkk, siis on vanatüübi oma. Aga uuemad sobivad sinna võlli külge kah.

Postitatud: 10.04.2008 10:51
Postitas veider
Astrona kirjutas:C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada.
Lugesin isegi eile õhtul midagi selle kohta... -> http://www.opelgt.com/forums/fuel-injec ... t-ecu.html

Postitatud: 10.04.2008 11:40
Postitas Astrona
veider kirjutas:
Astrona kirjutas:C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada.
Lugesin isegi eile õhtul midagi selle kohta... -> http://www.opelgt.com/forums/fuel-injec ... t-ecu.html
Aga X20XEV ja C20XE'del on potekaga, mis töötab ilusti 5V peal. Mul on isegi 1 käepärast, aga hoian seda oma Kadettile :P samas mul pole seda paari kuu jooksul kindlasti vaja.

Postitatud: 10.04.2008 17:45
Postitas TõnuriCCE
laia genekarihmaga NE'l on ka juba uuemat sorti TPS.
Ise kasutasin ka seda.

Muidugi sul sellest vähe abi kuna sul vanema tüübi NE

Postitatud: 13.04.2008 12:07
Postitas george16v
enamus C20NE mootoritle on ikka potekaga TPS , ise pole veel näinud et mõnel olex selline mis on sisemiste lülititega , samas jagajaga xe mootorid kasutasid lülititega varianti ja coilpackiga xe kasutas potekaga TPS-i. Aga aru saab jah selle järgi , et kui teeb äärest äärde keerates kliki , siis on lülititega.

edit: vaatasin su pildid üle ja sul see lülititega TPS , sellega pole midagi teha.

Postitatud: 13.04.2008 12:49
Postitas jeff01
george16v kirjutas:enamus C20NE mootoritle on ikka potekaga TPS , ise pole veel näinud et mõnel olex selline mis on sisemiste lülititega , samas jagajaga xe mootorid kasutasid lülititega varianti ja coilpackiga xe kasutas potekaga TPS-i. Aga aru saab jah selle järgi , et kui teeb äärest äärde keerates kliki , siis on lülititega.

edit: vaatasin su pildid üle ja sul see lülititega TPS , sellega pole midagi teha.
Minu c20 ne 88a mootor oli manuaal kasti ja lülitiga nagu ka mu üks teine c 20ne ´mis pärines samuti manuaal omegalt aastast 91
Muideks se kadett käib nüüdseks :) (Las lõpetab juhtmestiku ära ja siis saab alles paugutama hakata)

Postitatud: 13.04.2008 22:48
Postitas veider
Tõsi ta on, ega joosepit ei jõuagi ära tänada enam, kuigi kahe anduriga käis ta ka juba päris kobedalt...:) Aga asjad liiguvad juba päris käbedalt. Täna sai kõige suurema probleemi vist ära likvideeritud kui nüüd homme valges ka sild otse paistab ja mõõdud ka seda kinnitavad võib isegi päeva kordaläinuks lugeda. Kuigi õnnestus õlijahutus radikas ära lõhkuda ja kripeldama jäi üks 2 mm suurune mõõtude erinevus. Kui nüüd järele mõelda ei tohiks see teoreetiliselt ega ka praktiliselt kuidagiviisi segada ning kiirelt kusagilt radika saaks + käiguhoovastiku ära teeks võiks tasapisi mõned veeremisedki teha. :roll:

Postitatud: 14.04.2008 10:35
Postitas Astrona
Mul 18E peal MS käis kah ilma TPS'it päris hästi, ta on rohkem accel-enrich jaoks. Ja teine asi on see kui on väga karm nukk, siis rõhk kõigub, ja tühikäiku korda ei saa, siis on vaja AlphaN vms kasutada ja peab olema TPS.

Postitatud: 14.04.2008 10:50
Postitas Mihkel
Ülelaadimise juures ei saa Alpha-N süsteemi kasutada!
Lihtsalt sisselaskesse jõudva õhu parameetrid ei ole konstantsed nagu NA mootori puhul.

Postitatud: 14.04.2008 11:39
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Ülelaadimise juures ei saa Alpha-N süsteemi kasutada!
Lihtsalt sisselaskesse jõudva õhu parameetrid ei ole konstantsed nagu NA mootori puhul.
Õigus. Aga seal oli migni pseudo alpha N kah, kas seda ei saa?
Mul krt oli 316kraadise nukiga tühkäigul 1200RPM juures MAP ca 85KPa. Ja mida madalamat pöörded, seda hullem. Turbodega vist ei pandagi sellise ülekattega nukke, et seda probleemi oleks.