5. leht 9-st
Postitatud: 11.05.2010 10:24
Postitas Raceboy
Tundub, et kadunud sädeme probleem sai lahenduse

Põhjuseks oli Sandri natuke nihu läinud tarkvarauuendus ja ebasobiva MegaTune'i kasutamine.
Postitatud: 11.05.2010 10:42
Postitas s3nder
Raceboy kirjutas:Tundub, et kadunud sädeme probleem sai lahenduse

Põhjuseks oli Sandri natuke nihu läinud tarkvarauuendus ja ebasobiva MegaTune'i kasutamine.
:D vigadest õppib aga nyyd uus probleem nimelt möned potid ei tööta ja segu maru rikas (musta suitsu ajab ja LA. näitab kuskil 1000 rmp juures 0.76 jne aga sellega tegelen pärast.
Postitatud: 11.05.2010 11:05
Postitas kilplane
vot siis on õige aeg vaadata kui suure porgandi kätte saab.
golfist sai pooleteist meetriseid leeke. ilma naljata.
ja isegi ei pidanud üritama seejuures.
Postitatud: 16.05.2010 0:50
Postitas Dc85
haige drifti pill ma ütlen

ja edasi käib üsna hästi.. (:
Postitatud: 06.06.2010 12:46
Postitas s3nder
nonii vahepeal sis autole pandud nahk sisu ja üle pikka aja sai söitmas ka käidud,eile oli köik ilus ja hea aga kui täna boostisin 5ndaga sis hakkas miski pärast detoma,sai ka kontrollitud FPR jne voolikud ja need olid korras,loodan et seekord ei läinud midagi per....e:D

Postitatud: 30.07.2010 18:26
Postitas s3nder
:D rõhku 2 bari ja fuelcut oleks pidand toimuma 255kpa juures aga ei miskit ,samas imelik ka see et boostcontroller oli täiesti miinuses ja sai testitud ka seda ja tundus korras olevat .

Postitatud: 30.07.2010 19:22
Postitas Raceboy
Nagu ennist korduvalt juba mainisin, ei soovita sellises rõhualas sõita väga julgelt, mida häälestatud ei ole

Nagu isegi näed, siis lambda väärtuseks ülilahja .96!
Postitatud: 30.07.2010 20:27
Postitas s3nder
Raceboy kirjutas:Nagu ennist korduvalt juba mainisin, ei soovita sellises rõhualas sõita väga julgelt, mida häälestatud ei ole

Nagu isegi näed, siis lambda väärtuseks ülilahja .96!
kui ma oleks teadnud et 2 bar-i
rõhku on sis ma poleks yltse nu..indki .. ja fuelcut oleks pidand juba 1,55-bari juures peale peksma hakkama:D aga kui dataloggi vaadata sis seal ei toimu midagi.
Postitatud: 07.08.2010 21:46
Postitas Raceboy
Õnnitlused!
11.9 @ 199 kph ja seda vaid 2.11 s 60 ft ajaga, ehk pidamisprobleemide arvelt on veel kõvasti parandusruumi.
EDIT: ajaparandus tuli sama 60 ft ajaga, 11,7 s.
Postitatud: 08.08.2010 18:07
Postitas woush
Väga kena auto ! Täna vist parimaks ajaks jäi 11.7 ? See sõit tundus kuidagi nii rahulik, käiguvahetused olid rahulikud, start oli tagasihoidlik jne .. natuke siit sealt timmida ja uues sekundis ?
Kui saladus ei ole, siis umb palju selle auto ehitamine on sulle maksma läinud ?
Postitatud: 08.08.2010 19:29
Postitas Raceboy
Timmimist vajab eelkõige start. Järgmiseks sõiduks on plaan kasutada launch control'i, see vähendab oluliselt stardis liiga kõrge pöördega minekut ja seeläbi kehvemat ET-d.
Hea pidamisega rajal on selle lõppkiirusega reaalne aeg madal 11 s.
Hea on see, et aeg ja lõppkiirus said suhteliselt head ja midagi katki ei läinud

Postitatud: 08.08.2010 20:23
Postitas s3nder
Raceboy kirjutas:Timmimist vajab eelkõige start. Järgmiseks sõiduks on plaan kasutada launch control'i, see vähendab oluliselt stardis liiga kõrge pöördega minekut ja seeläbi kehvemat ET-d.
Hea pidamisega rajal on selle lõppkiirusega reaalne aeg madal 11 s.
Hea on see, et aeg ja lõppkiirus said suhteliselt head ja midagi katki ei läinud

töesti hea oli see et asi kestis need kaks päeva,reaksoon tahab töesti silumist ja launch controll aitab ka kaasa.
ei teagi palju mul selle peale raha on läind ja ei viitsigi eriti arvet pidada aga umbes sinna yle 100 tuh. kantti-.
Postitatud: 09.08.2010 9:33
Postitas Silwer
11,7 on ilus tulemus!
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Postitatud: 18.09.2010 18:00
Postitas Raceboy
Ilmselt sai eelmisel korral ära sõnutud, et hea et katki midagi ei läinud:) Nüüd otsustas siduris midagi järgi anda, õnneks päris lusikat nurka ei visanud, aga Tartu Autoklubi Drag Seriesel ei saanud tegelikult ühtki korralikku sõitu teha.
Kahest sõidust esimeses viskas auto risti rajal, tulemus 11.8 ja 180 kmh (lisaks ei läinud käigud normaalselt sisse tänu sidurijamale), teises jäi kogemata launch controli nupp peale :D Aga selle kiuste lõppkiiruseks 214 km/h ja seda vaid 1.45bar rõhuga. Häälestatud on kuni 1.7 barini, mida kahjuks proovida ei saanud, kuna vihm lõpetas võistluse enneaegselt.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Postitatud: 18.09.2010 18:58
Postitas Mardo
väga kena tulemus
