S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Arvan, et see toimib (kui korras on) täpselt samamoodi kui by-pass klapp.
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Aga on seda mõtet toppida üldse?ja kus ma tean kas on korras w mitte?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

kui vaakumi taga ei ole, ei tohi asi õhku läbi lasta, kui hõrendus on siis peaks ideepoolest saama klappi liigutada kergelt.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Pilt
selle kolmiku millest ta välja tuli,kaotasin ära.kuhu selle vidina peaks muidu panema?
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

See on subaru by-pass klapp selle peaks panema vaakumi ja rõhu poole vahele.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Et siis pildil näha oleva vooliku(mis tuleb sinisest torust enne lõdvikut ja läheb kolmikusse õhuklapi juurde)panna ühte otsa ja teine ots läheks siis edasi millisesse kohta?ja vaakumi saaks siis sellest kohast kohe segusiibri tagant nipplist.PS.see on juba ümber tehtud ja voolik on pime hetkel.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Vaadates pilti tundub mulle, et see on pandud tühikäigu õhuvoolikule kolmikuga vahele ning ots on lahti jäetud (pildil küll juba midagi sinna sisse topitud, ju siis ei andnud soovitud efekti) - peaks toimima nagu BOV.
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

see pandi kinni hiljem.algselt oli seal mutikas sees aga mingit vaakum voolikut seal küljes ei olnud.aga kui ta peaks toimima nagu BOV kas ta ei peaks olema lihtsalt üksinda seal vooliku küljes mis tuleb coolerist väljuvast torust enne lõdvikut?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RKsilver kirjutas:tegemist nn supercharger pressure relief valve.
A turbine-driven supercharger is known as a turbocharger.
Ehk kui korrektne olla, siis turbocharger on üks levinumaid superchargereid. Maakeeli on, jah, supercharger 90% juhtudest rihmaga aetav.



Teemasse kah: Viska see junn juba minema ja osta normaalne bov, saad susinat kah :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

:-D
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

bow-i ära osta, hakkab käiguvahetusel täis tõmbama, osta bypass klapp siis juba.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ejay kirjutas:bow-i ära osta, hakkab käiguvahetusel täis tõmbama, osta bypass klapp siis juba.
Mina CA puhul täistõmbamist ei täheldanud, teoorias võiks tõmmata jah, aga ju tõmbas siis nii vähe. See aasta sõitsin teise ajuga, siis polnd muidugi mingit probleemi.
Viska jah see bypass minema ja osta teine :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Stock ajuga BOV kiirel käiguvahetusel ei häiri (gaasi peale andes on õhukogus nii suur, et väikse sutsakaga kadunud õhk ei tee kütust kuigi kauaks ja oluliselt rikkamaks). Küll aga oli väga täheldatav see, kui kiirendad tugevalt ja kõrgete pööretega ning pärast seda kohe kinnise gaasiga pidurdad (BOV on terve pika pidurdamise aja avatud) - uuesti gaasi andes on vahepeal kaotatud, kuid loetud õhukogus sedavõrd suur, et mootor ülirikka segu tõttu tõmbab hetkeks tugevalt kinni, halvimal juhul sureb isegi välja.
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ei hakka ma veel midagi ostma :( jõulukingina on turbo hakkanud õli läbi laskma.ja üldse on moto vaja maha ja lahti kiskuda :x
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Karterituulutus

Postitus Postitas murjam »

CA18DET karterituulutus on lahendatud sedasi, et karter on ühendatud sisselaske klapikambriga, sl- ja vl-klapikambrid on omavahel ühendatud ning ühest otsast on asi ühendatud läbi ühesuunaklapi (ilmselt on see klapp seda) sisselaskekollektoriga, teisest otsast ühendatud sisselaske rõhuta osaga (voolik vl-klapikambrikaanest turbo ette).

Minu loogika järgselt peaks see asi toimima nõnda, et vaakumiga tõmmatakse sellest tuulutusetorustikust õhku kollektorisse (läbi selle klapi kollektori küljes) ning ülerõhuga on kollektori-poolne ots "pime" (klapp rõhku välja ei lase) ning (r)õhk liigub turbo ette.

Kas on vajalik, et karterituulutus oleks ühendatud sisselaskekollektoriga või piisab sellest, kui tuulutus on ainult rõhuvabasse alasse, mitte vaakumiga alasse? Oil catch tank on vahel, loomulikult.
Lauda nitro
Vasta